Salut, vreau sa achizitionez un lancer, am gasit un model din 2011, 1.8 CVT 148CP, cutie automata cu padele pentru schimbarea vitezelor, omul vrea 7000 pe masina, dar nu stiu ce sa zic de cutie, as dori pareri despre motor / cutie, in rest masina arata bine.
Sper ca am facut topicul in sectiunea corespunzatoare.
Sfat Achizitie / Pareri
Pai nimeni nu o sa-ti spuna nimic.
Si iti spun si de ce. Ai uitat fix lucruri importante. Gen kilometri.
Personal iti spun asa. Am frunzarit cred ca toate topicurile de la noul lancer de pe forum. Problemele raportate nu par a fi de speriat. Prin urmare am retinut ca lancerul asta nou e relativ solid.
Personal mai cred ca vopseaua de la ori Mitsu e cam proasta si de multe ori logica japonezului bate in deriva.
Am condus una de care zici tu si e cel putin decenta. Nevasta-mea a fost absolut incintata de ea timp de o saptamina.
Ce trebuie sa verifici? In primul rind verificare la reprezentanta. E super ieftina o verificare din asta. Gen 200 lei.
In al doilea rind avind in vedere numarul de kilometri trebuie sa iti arate facturile pe schimbul de ulei din cutie si de calculat de cite ori trebuia facut si daca a fost facut pe bune. Nu poate sa arate factura de la service cu schimbutile, nu iei masina. Nu vrei sa umbli dupa cutii de viteze CVT ca sint al dracu de scumpe.
Asta o verifici tot la reprezentanta unde ti-ar putea da un istoric al interventiilor.
Alte chestii gen AC care sa bage aer rece, cutia sa nu smuceasca, radio cd-ul sa functioneze, martorii din bord sa se stinga in ordinea normala, buseli serioase.
Si iti spun si de ce. Ai uitat fix lucruri importante. Gen kilometri.
Personal iti spun asa. Am frunzarit cred ca toate topicurile de la noul lancer de pe forum. Problemele raportate nu par a fi de speriat. Prin urmare am retinut ca lancerul asta nou e relativ solid.
Personal mai cred ca vopseaua de la ori Mitsu e cam proasta si de multe ori logica japonezului bate in deriva.
Am condus una de care zici tu si e cel putin decenta. Nevasta-mea a fost absolut incintata de ea timp de o saptamina.
Ce trebuie sa verifici? In primul rind verificare la reprezentanta. E super ieftina o verificare din asta. Gen 200 lei.
In al doilea rind avind in vedere numarul de kilometri trebuie sa iti arate facturile pe schimbul de ulei din cutie si de calculat de cite ori trebuia facut si daca a fost facut pe bune. Nu poate sa arate factura de la service cu schimbutile, nu iei masina. Nu vrei sa umbli dupa cutii de viteze CVT ca sint al dracu de scumpe.
Asta o verifici tot la reprezentanta unde ti-ar putea da un istoric al interventiilor.
Alte chestii gen AC care sa bage aer rece, cutia sa nu smuceasca, radio cd-ul sa functioneze, martorii din bord sa se stinga in ordinea normala, buseli serioase.
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Daca e Lancerul inmatriculat in Bacau, de pe autovit, ar fi intrebat de ce il vinde dupa doar 7500 de km. In anunt scrie ca a fost cumparat la 142000 si acum are 149500. Eu inteleg ca-i un pic zgomotos, dar Lancer-ul nu-i deloc o masina care sa te faca sa fugi de ea dupa un an.
In rest, cum a spus jules, verificat in reprezentanta, si atentie mare la cum a fost facuta mentenanta cutiei.
In rest, cum a spus jules, verificat in reprezentanta, si atentie mare la cum a fost facuta mentenanta cutiei.
Multumesc pentru raspunsuri.
Este din Bucuresti, 56 000km, an 2011.
Ma interesa in general daca sunt probleme din fabrica cu cutia respectiva, ca de verificat o iau de sus pana jos in fiecare punct, pe langa istoric service si altele.
Mi s-a parut putin dubios, 56,000km, an 2011, la 7000 euro.
Nu ma intereseaza cine stie ce performanta, ca nu ma duc la curse, dar nici sa ma rog de ea sa urce un munte sau sa fuga umpic mai tare pe o autostrada nu vreau, banuiesc ca cei 140 cp te ajuta cel putin la o depasire / putina sportivitate.
Pe scurt vreau o masina fiabila si solida pentru ca dupa experientele anterioare am cam prins frica, cand masina era sa ma omoare, la propriu.
Este din Bucuresti, 56 000km, an 2011.
Ma interesa in general daca sunt probleme din fabrica cu cutia respectiva, ca de verificat o iau de sus pana jos in fiecare punct, pe langa istoric service si altele.
Mi s-a parut putin dubios, 56,000km, an 2011, la 7000 euro.
Nu ma intereseaza cine stie ce performanta, ca nu ma duc la curse, dar nici sa ma rog de ea sa urce un munte sau sa fuga umpic mai tare pe o autostrada nu vreau, banuiesc ca cei 140 cp te ajuta cel putin la o depasire / putina sportivitate.
Pe scurt vreau o masina fiabila si solida pentru ca dupa experientele anterioare am cam prins frica, cand masina era sa ma omoare, la propriu.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 36 vizitatori