Campanie De Rechemare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Iun 23, 2016 2:27 pm

Ti-am trimis pe PM.

Avatar utilizator
Terminator
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 31, 2016 12:58 am

Mesaj de Terminator » Joi Iun 23, 2016 6:37 pm

Eu voiam sa ajut, dar nu am cu cine...
Cred ca nici telefon nu ai din moment ce ți.e lene sa.l folosești.
Adică sa am reprezentanta în orașul meu iar eu sa ma apuc sa le trimit mail?! E cel puțin penibil, râd și curcile.
Dacă lucram acolo, cu siguranță nu aveam nevoie de un asemenea client încât sa.i recomand sa vina la mine. ��

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Iul 13, 2016 2:03 am

Şi să stau o zi fără Mitsu meu...pe motiv că-mi face nu'ş' ce?!😩

Avatar utilizator
HoreaL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 20, 2016 12:04 pm

Mesaj de HoreaL » Mie Iul 20, 2016 12:08 pm

Si eu am primit notificarea de rechemare. Am fost la reprezentanta (Sibiu) si au schimbat modulul airbag pasager.

A durat cam 2 saptamani pana au comandat/primit piesa si cam 4 ore inlocuirea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori