Campanie De Rechemare
Sper ca voi fi notificat si eu, chiar daca sunt al doilea proprietar (primul fiind firma de leasing). Daca se notifica primul cumparator, atunci mi-e teama ca trebuie sa trag eu de Mitsubishi Romania sa rezolve problema.
@pytu_mon
Masina e fabricata tot in 2008, de aceea te-am intrebat, mai ales ca nu sunt nici primul proprietar. Multumesc pentru informatii.
@pytu_mon
Masina e fabricata tot in 2008, de aceea te-am intrebat, mai ales ca nu sunt nici primul proprietar. Multumesc pentru informatii.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (testos @ May 23 2016, 08:04 AM) Sper ca voi fi notificat si eu, chiar daca sunt al doilea proprietar (primul fiind firma de leasing). Daca se notifica primul cumparator, atunci mi-e teama ca trebuie sa trag eu de Mitsubishi Romania sa rezolve problema.
@pytu_mon
Masina e fabricata tot in 2008, de aceea te-am intrebat, mai ales ca nu sunt nici primul proprietar. Multumesc pentru informatii.
Chiar daca nu te va anunta nimeni, cum este foarte posibil, te poti duce la reprezentanta si fara notificare si vor vertifica ei.
@pytu_mon
Masina e fabricata tot in 2008, de aceea te-am intrebat, mai ales ca nu sunt nici primul proprietar. Multumesc pentru informatii.
Chiar daca nu te va anunta nimeni, cum este foarte posibil, te poti duce la reprezentanta si fara notificare si vor vertifica ei.
- dorianakis
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 20, 2008 12:26 am
Am primit notificarea de la M CAR TRADING SRL in data de 11.05.2016. A venit prin curierat rapid (Cargus). Am facut deja programare la dealer. Operatiunea dureaza cam 6 ore. Trebuie sa te programezi din timp pentru ca cei de la service sa poata comanda piesele.
Poate cu ocazia asa imi rezolva si problema cu aprinderea SRS din bord (ba se aprinde, ba se stinge, in functie de... zdruncinaturi. O fi un contact pe undeva care s-a slabit).
Poate cu ocazia asa imi rezolva si problema cu aprinderea SRS din bord (ba se aprinde, ba se stinge, in functie de... zdruncinaturi. O fi un contact pe undeva care s-a slabit).
- Terminator
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 31, 2016 12:58 am
QUOTE (testos @ May 26 2016, 10:22 AM) Am trimis un mail acum 7 zile cu seria sasiu si am mentionat ca stiu de acest recall, insa nu am primit niciun raspuns. Nu stiu de ce la capitolul comunicare cu clientii Mitsubishi e cam de toata jena, cel putin la mine in oras.
Dacă ești din Bacău, cat e sa te deplasezi pana la Rustrans?
Dacă ești din Bacău, cat e sa te deplasezi pana la Rustrans?
In secolul vitezei, iti trimit e-mail cu seria sasiu ca sa-mi spui daca masina mea e sau nu afectata de aceasta problema, iar tu vrei sa vin la tine in curte ca sa citesti seria sasiu de pe caroseria masinii mele si sa-mi spui ori ca da, ori ca ba, lucru care se putea rezolva eficient si fara pierdere de timp cu un e-mail?! Cred ca lucrezi la Rustrans, daca debitezi asa idei.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori