Pagina 1 din 2
Scris: Sâm Sep 24, 2016 1:28 am
de Adrian04
Buna seara, din nefericire am patit in timpul mersului sa imi moara motorul acum vreo luna si mi s-au aprins in bord martorii de la baterie, motorul si spirala (de la bujii). Am incercat sa o pornesc dar ramanea la automat si cam atat, nu vroia sa porneasca. A trebuit sa o aduc in oras pe platforma. Am dus-o la service a 2a zi, au pus testerul pe ea, nici o problema, au reusit sa o porneasca dandu-i cu spray in nas la egr. Mi-au spus ca nu stiu de la ce e. Dupa vreo 2-3 zile iar mi s-a oprit in mers dar cand i-am dat cheie a pornit. In seara asta m-a lasat iar dar am reusit sa o pornesc cu spray de frane dat la filtru de aer (pornire de urgenta ca sa zic asa). Aveti idee de la ce ar putea fi? Am auzit ca ar putea fi de la injectoare...Pareri? A patit cineva chestia asta? Si mai am si problema cu suieratul dar am inteles ca e de la tubina, clapeta ramane blocata, poate fi din software sau trebuie reconditionata. Ce ma macina este prima problema...
Scris: Mie Sep 28, 2016 3:13 pm
de hbogdan
Pompa aduce constant motorina la injectoare? Referitor la suierat, poate sa fie sarit din colier vreun tub de presiune (mie de exemplu mi-a sarit din colierul de langa intercooler).
Scris: Sâm Oct 01, 2016 7:11 pm
de Adrian04
Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca turbina a inceput sa mearga pe ulei, uleiul a ajuns in intercooler, din intercooler la egr si la clapeta de acceleratie, deci trebuie schimbata turbina si clapeta de acceleratie...
Scris: Lun Oct 03, 2016 11:35 am
de Alexandru sLn
Salut,
Eu am avut problema asemanatoare, doar ca la un motor pe benzina.
Problema venea din rezervor care de-a lungul timpului a acumulat mizerie si infunda sorbul pompei de benzina.
In prima faza a fost curatat rezervorul si pompa de benzina iar, problemele au disparut.
Primul "diagnostic" pus de service-uri, inclusiv de cel al reprezentantei, a fost: problema injectoare... rezolvarea problemei fiind mai banala si mai ieftina decat ce preconizau mecanicii.
Scris: Lun Oct 03, 2016 2:59 pm
de Adrian04
Am pus pana pe clapeta de acceleratie, e plina de ulei ars plus ca furtunul care ducea din intercooler in egr era la fel plin de ulei, curgea din el cand l-au dat jos, deci banuiesc ca cei de la reprezentanta au dat un diagnostic bun.
Scris: Mar Oct 04, 2016 8:21 pm
de Adrian04
Revin... Am fost azi la service bun bazat ca cei de la reprezentanta au dreptate. Dupa ce ne-am chinuit ceva timp sa scoatem turbosuflanta am constatat ca nu avea pic de ulei, am scos si furtunul de la intercooler, nu a curs nimic...deci daca era sa fie ca ei si sa imi mananca turbina ulei trebuia sa curga pe putin jumatate de litru sau mai mult...Maine duc totusi turbina la rectificat sa vad daca trebuie schimbata sau nu... Vreun sfat in legatura cu aceasta problema? Sa fie oare de la injectoare, de la pompa de injectie?
Scris: Joi Oct 06, 2016 6:13 pm
de Adrian04
Am rezolvat problema pana la urma. Turbina nu avea nici o problema, am dat-o jos si degeaba (cine s-o mai duce de acum la reprezentanta), am schimbat clapeta de acceleratie si pompa de motorina, plus ca aveam 2 bujii incandescente arse. Sper sa nu mai am problema . Sita de la pompa era imbacsita, imi taia din motorina si de asta avea momente cand mergea si cand imi murea ca nu se mai putea alimenta.
Scris: Vin Oct 07, 2016 9:47 am
de Alexandru sLn
QUOTE (Adrian04 @ Oct 6 2016, 06:13 PM) Am rezolvat problema pana la urma. Turbina nu avea nici o problema, am dat-o jos si degeaba (cine s-o mai duce de acum la reprezentanta), am schimbat clapeta de acceleratie si pompa de motorina, plus ca aveam 2 bujii incandescente arse. Sper sa nu mai am problema . Sita de la pompa era imbacsita, imi taia din motorina si de asta avea momente cand mergea si cand imi murea ca nu se mai putea alimenta.
Fix cum am patit si eu. Din cauza mizeriei stranse in rezervor, sorbul (cred ca aa se numeste) de la pompa de benzina era inbaxit si imi infunda alimentarea pompei ceea ce facea ca masina sa se opreasca.
Iti recomand, ca sa eviti pe viitor reaparitia problemei, sa verifici daca rezervorul este ruginit in interior. La mine asta cauza problema (nu are invelis de plastic - asa am inteles ca au unele masini).
Scris: Vin Oct 07, 2016 2:31 pm
de Adrian04
QUOTE (Alexandru sLn @ Oct 7 2016, 09:47 AM) Fix cum am patit si eu. Din cauza mizeriei stranse in rezervor, sorbul (cred ca aa se numeste) de la pompa de benzina era inbaxit si imi infunda alimentarea pompei ceea ce facea ca masina sa se opreasca.
Iti recomand, ca sa eviti pe viitor reaparitia problemei, sa verifici daca rezervorul este ruginit in interior. La mine asta cauza problema (nu are invelis de plastic - asa am inteles ca au unele masini).
Din ce stiu, la mine rezervorul este din plastic . De la motorina asta buna care o avem, cu timpul se strange mizerie...
Scris: Mar Ian 10, 2017 4:19 pm
de ottonel
QUOTE (Adrian04 @ Oct 6 2016, 05:13 PM) Am rezolvat problema pana la urma. Turbina nu avea nici o problema, am dat-o jos si degeaba (cine s-o mai duce de acum la reprezentanta), am schimbat clapeta de acceleratie si pompa de motorina, plus ca aveam 2 bujii incandescente arse. Sper sa nu mai am problema . Sita de la pompa era imbacsita, imi taia din motorina si de asta avea momente cand mergea si cand imi murea ca nu se mai putea alimenta.
Salut Adrian,
De la bujiile arse se aprindea ceva la bord ? La un Fietulet pe care il am , am o bujie arsa si mi se aprinde "spirala" pe bord intermitent ca alarma pana se incalzeste motorul. Ideea e ca Mitsu meu porneste un pic mai dezechilibrat la rece si ma gandesc ca ar fi vreo bujie, dar nu se aprinde nimic in bord...
Numai bine !