QUOTE (DeBogdan @ Jul 8 2008, 10:02 PM) Antigelul respectiv este rosu, pentru a indica ca are niste compusi speciali...
Apa distilata este....apa distilata, adica apa fiarta, vaporizata racita si condensata. Prin procedeul acesta se elimina sarurile minerale...care de obicei fac depuneri prin zonele fierbinti ale motorului, reducand astfel capacitatea de racire a acestuia.
Apa distilata trebuie sa gasesti cam la orice benzinarie...
Spor la treaba...
Acum ca tot te-ai uitat la antigel, verifica, dupa ce motorul este cald si a stat oprit cel putin 10 minute si nivelul de ulei...
Va salut . Antigelul rosu se numeste antigel G12 si protejeaza componentele din aluminiu ale radiatorului.Radiatoarele mai noi au in componenta lor aluminiu .Antigelul normal se cearta cu aceste componente ... Ca raspuns la intrebarea ta este normal sa scada nivelul trecand de la vara la iarna .
Lichid de racire pe low dupa 4000 de km? lancer 2.0
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
Parerea mea e ca nu trebuie sa ma agitati prea tare, daca nu sunt urme de lichid sub masina cand plecati undeva la drum. E clar ca nu ati avut dacie veche la care sarma facea legea:). oricum Marty avea dreptate, lichidul de racire se verifica cu motorul rece, deoarece orice lichid la caldura se dilata.Nivelul scazut de lichid, dupa parerea mea de inginer:), se datoreaza unei aerisiri necorespunzatoare a dealer-ului. Am fost la ei si am intrebat si eu, ca doar e masina noua, si mi-au raspuns ca s-a evaporat apa. Mai trebuiau sa zica ca:"IARNA NU-I CA VARA" si totul era in regula:)
O zi buna
O zi buna
QUOTE Acum ca tot te-ai uitat la antigel, verifica, dupa ce motorul este cald si a stat oprit cel putin 10 minute si nivelul de ulei...
era un pic de virgula pacolo (asta apropo pentru cei care tin la punctuatie si gramatica), daca ai verificat antigelul, (virgula, adica alta idee) verifica si uleiul, (virgula) verificare pe care sa o faci dupa 10 minute de la oprirea motorului.
parerea mea e ca Bogdan te-a sfatuit asa din doua motive:
1 - daca nivelul de ulei este peste normal - ai gasit unde e antigelul
2 - motor cald (ulei mai fluid), astepti 10 minute - sa se scurga tot de pe unde e in motor.
QUOTE deoarece orice lichid la caldura se dilata
asta din ce manual de fizica nucleara face parte? Marty banuiesc ca a sfatuit sa nu verificati cu motorul cald sa nu va frigeti ...... la propriu.
era un pic de virgula pacolo (asta apropo pentru cei care tin la punctuatie si gramatica), daca ai verificat antigelul, (virgula, adica alta idee) verifica si uleiul, (virgula) verificare pe care sa o faci dupa 10 minute de la oprirea motorului.
parerea mea e ca Bogdan te-a sfatuit asa din doua motive:
1 - daca nivelul de ulei este peste normal - ai gasit unde e antigelul
2 - motor cald (ulei mai fluid), astepti 10 minute - sa se scurga tot de pe unde e in motor.
QUOTE deoarece orice lichid la caldura se dilata
asta din ce manual de fizica nucleara face parte? Marty banuiesc ca a sfatuit sa nu verificati cu motorul cald sa nu va frigeti ...... la propriu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori