Pagina 1 din 3
Scris: Mar Iul 08, 2008 10:08 pm
de Jinx
Dupa 4000 de km observ ca lichidul de racire este pe low? Normal sau nu?
Scris: Mar Iul 08, 2008 10:29 pm
de DeBogdan
Salut,
Tinand cont ca vasul de expansiune este cu sistem deschis, si nu presurizat, este normal ca in perioada calda, o parte din apa distilata care intra in componenta lichidului de racire sa se evapore.
Ia un bidon de apa distilata si completeaza astfel incat sa ajungi la indicatorul de high.
Scris: Mar Iul 08, 2008 10:46 pm
de Jinx
Trebuie completat cu un anumit tip de apa distilata? Din cate am vazut culoarea lichidului este rosie(ca fapt divers)
Si daca e pe low cat ma mai tine? Eu acum sunt in vama v. si nu prea am de unde sa iau.
Scris: Mar Iul 08, 2008 11:02 pm
de DeBogdan
Antigelul respectiv este rosu, pentru a indica ca are niste compusi speciali...
Apa distilata este....apa distilata, adica apa fiarta, vaporizata racita si condensata. Prin procedeul acesta se elimina sarurile minerale...care de obicei fac depuneri prin zonele fierbinti ale motorului, reducand astfel capacitatea de racire a acestuia.
Apa distilata trebuie sa gasesti cam la orice benzinarie...
Spor la treaba...
Acum ca tot te-ai uitat la antigel, verifica, dupa ce motorul este cald si a stat oprit cel putin 10 minute si nivelul de ulei...
Scris: Mar Iul 08, 2008 11:46 pm
de javrix01
salut
si eu am 4000 si ceva km, si lafel lichidul de racire se apropie de low, am sa vb cu un prieten care lucreaza la un service sa vad ce parere are. Acum cateva zile am observat nivelul de lichid si am crezut ca e o chestie normala si pe vremea asta, sa vad ce zice prietenul asta al meu.
bafta
Scris: Mar Iul 08, 2008 11:46 pm
de javrix01
salut
si eu am 4000 si ceva km, si lafel lichidul de racire se apropie de low, am sa vb cu un prieten care lucreaza la un service sa vad ce parere are. Acum cateva zile am observat nivelul de lichid si am crezut ca e o chestie normala si pe vremea asta, sa vad ce zice prietenul asta al meu.
bafta
Scris: Mar Iul 08, 2008 11:54 pm
de Cristi
QUOTE (DeBogdan)Tinand cont ca vasul de expansiune este cu sistem deschis, si nu presurizat, este normal ca in perioada calda, o parte din apa distilata care intra in componenta lichidului de racire sa se evapore.
si la colt cum e ?
la mine nu s-a completat deloc in 2 ani nivelul e cam tot pe acolo, adica la nivelul maxim.
Scris: Mie Iul 09, 2008 1:37 am
de Marty
Lichidul de racire se verifica atunci cind motorul este RECE, cel mai bine dimineata, inainte de a porni motorul! Daca v-apuca mancarimile sa-l verificati voi ca asa vi se pune pata dupa ce ati mers cu masina, comiteti o eroare!
Scris: Mie Iul 09, 2008 7:28 am
de allexino
eu am 11.000 km si nivelul este la jumatate, iar la mine lichidul este albastru.
Bine punctat Marty: nivelul lichidului de racire se verifica cand motorul este complet racit!!!
Scris: Mie Iul 09, 2008 9:22 am
de Sfinxul
QUOTE (Jinx)Dupa 4000 de km observ ca lichidul de racire este pe low? Normal sau nu?
Cand ai ridicat masina, nivelul lichidului era normal? La mine spre exemplu, dup aproape 8000 de km nu s-a modificat deloc nivelul lichidului de racire. Scaderea nivelului se poate datora unei pierderi sau in unele cazuri, nu a fost aerisita instalatia foarte bine si pe masura ce ai mers cu ea s-a eliminat aerul. In cazul asta e normal sa mai scada. Urmareste-o in continuare si daca tot scade, mergi in service pentru o investigatie si pentru completare. Eventual tine un bidonas cu apa distilata in portbagaj pentru sitautii de urgenta.