Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Did - Pierdere Ulei - Fulie Arbore Cotit

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Stiglitz
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Vin Oct 07, 2016 2:38 pm

Mesaj de Stiglitz » Mar Mar 14, 2017 12:57 pm

Salutare tuturor,


de curand am observat ca in parcare, o data la cateva zile, apar cateva picaturi de ulei de la motorul meu. M-am uitat si sub capota si am observat ca motorul e stropit de ulei in zona dreapta a motorului spre bord.

Am fost la reprezentanta de pe Expozitiei sa ii fac schimbul de ulei si cu ocazia asta am investigat si Problema.

Dupa cum ma asteptam problema e de la un simering de la distributie ce trebuie inlocuit. So far so good.

Problema e ca, pe langa simering mai trebuie inlocuite si: fulia arbore cotit, curea pompa de apa si curea accesorii.

Problema este ca fulia arbore cotit este foarte scumpa la reprezentanta - aprox 1700 lei iar totalul pentru treaba asta este de aprox 2400 lei! Pentru o rola amarata, curele, simering si manopera!

Am cautat si in alte parti si nu am gasit un alt furnizor care sa aiba o fulie arbore cotit pentru modelul asta (Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 DID, 85 kw, diesel) la un pret mai accesibil.

Intrebarea mea este daca stiti cumva un alt furnizor care ar putea avea piesa la un pret mai "normal".


Daca aveti vreo sugestie / recomandare, please share it.

Va multumesc!


Avatar utilizator
cristi4x4
EVO V
Mesaje: 392
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 11:54 am

Mesaj de cristi4x4 » Mar Mar 14, 2017 7:20 pm

Schimbi semeringul buclucas si cele doua curele.Fulia nu are treaba decit daca masina a fost implicata in vreun accident din care sa sufere un eventual damage.

Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1592
Membru din: Mar Mar 10, 2009 8:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mar 15, 2017 9:52 am

De ce sa schimbi fulia, e deformata, are gaurile de prindere ovalizate? Daca nu are defecte nu ai de ce sa o schimbi.

Din punctul meu de vedere trebuie schimbat doar simeringul. Nici curelele nu trebuie neaparat schimbate. Fiind curele de cauciuc cu timpul imbatranesc dar pot functiona ani de zile fara probleme. Daca nu au cel putin 4 ani vechime nu merita schimbate.
Eu am masina de 6 ani jumate, inca are curelele originale si nu am observat urme de imbatranire (crapaturi fine).

Cei din serviceuri mai ales din reprezentate iti zic ca tre sa schimbi juma de masina asa preventiv dar nu trebuie sa punem botul chiar la tot ce zic ei. Daca era vorba de o reparatie in garantie schimbau toate aceste piese?

Avatar utilizator
Stiglitz
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Vin Oct 07, 2016 2:38 pm

Mesaj de Stiglitz » Mie Mar 15, 2017 2:28 pm

QUOTE (Flipper @ Mar 15 2017, 11:52 AM) <{POST_SNAPBACK}>
De ce sa schimbi fulia, e deformata, are gaurile de prindere ovalizate? Daca nu are defecte nu ai de ce sa o schimbi.

Din punctul meu de vedere trebuie schimbat doar simeringul. Nici curelele nu trebuie neaparat schimbate. Fiind curele de cauciuc cu timpul imbatranesc dar pot functiona ani de zile fara probleme. Daca nu au cel putin 4 ani vechime nu merita schimbate.
Eu am masina de 6 ani jumate, inca are curelele originale si nu am observat urme de imbatranire (crapaturi fine).

Cei din serviceuri mai ales din reprezentate iti zic ca tre sa schimbi juma de masina asa preventiv dar nu trebuie sa punem botul chiar la tot ce zic ei. Daca era vorba de o reparatie in garantie schimbau toate aceste piese?



Salutare,

masina nu a fost implicata in niciun accident. Explicatia pe care mi au dat o cei de la reprezentanta este ca din cauza faptulu ica uleiul a ajuns pe fulie, garnitura de cauciuc din componenta ei s-a exfoliat / umflat si trebuie inlocuita. Ce-i drept, se observa ca garnitura e putin iesita in exteriorul fuliei (2-3 mm). Uleiul pe garnitura este si motivul pentru care si curelele trebuie schimbate, potrivit celor de la service (in contact cu uleiul, elementele din cauciuc sunt afectate).

Pana acum nu am aflat nicio solutie mai avantajoasa, doar manopera e mai ieftina comparativ cu pretul la reprezentanta, in rest, fulia nu poate fi gasita after market, doar originala Mitsubishi.

Daca totusi aflati vreo varianta pentru comanda fulie (alta decat cea originala), pls let me know.

Multumesc!

QUOTE (Flipper @ Mar 15 2017, 11:52 AM) <{POST_SNAPBACK}>
De ce sa schimbi fulia, e deformata, are gaurile de prindere ovalizate? Daca nu are defecte nu ai de ce sa o schimbi.

Din punctul meu de vedere trebuie schimbat doar simeringul. Nici curelele nu trebuie neaparat schimbate. Fiind curele de cauciuc cu timpul imbatranesc dar pot functiona ani de zile fara probleme. Daca nu au cel putin 4 ani vechime nu merita schimbate.
Eu am masina de 6 ani jumate, inca are curelele originale si nu am observat urme de imbatranire (crapaturi fine).

Cei din serviceuri mai ales din reprezentate iti zic ca tre sa schimbi juma de masina asa preventiv dar nu trebuie sa punem botul chiar la tot ce zic ei. Daca era vorba de o reparatie in garantie schimbau toate aceste piese?



Salutare,

masina nu a fost implicata in niciun accident. Explicatia pe care mi au dat o cei de la reprezentanta este ca din cauza faptulu ica uleiul a ajuns pe fulie, garnitura de cauciuc din componenta ei s-a exfoliat / umflat si trebuie inlocuita. Ce-i drept, se observa ca garnitura e putin iesita in exteriorul fuliei (2-3 mm). Uleiul pe garnitura este si motivul pentru care si curelele trebuie schimbate, potrivit celor de la service (in contact cu uleiul, elementele din cauciuc sunt afectate).

Pana acum nu am aflat nicio solutie mai avantajoasa, doar manopera e mai ieftina comparativ cu pretul la reprezentanta, in rest, fulia nu poate fi gasita after market, doar originala Mitsubishi.

Daca totusi aflati vreo varianta pentru comanda fulie (alta decat cea originala), pls let me know.

Multumesc!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator