Pagina 1 din 1
Scris: Sâm Oct 07, 2017 3:05 pm
de goangaus
Salut,
Aseară am primit un cadou din partea soției, o gaură în bara fata, după ce s-a luat la ceartă cu un blocator de parcare
Intrebare, ce conducta e aia care iese prin bara si e safe sa merg asa cateva zile pana ajung in service?
Multumesc!
Scris: Mar Oct 10, 2017 9:35 am
de spinner
Nu e conducta. E o ramforsare a barii fata. Poti merge asa cat timp vrei.
Scris: Mar Oct 10, 2017 2:40 pm
de Flipper
Nu e conducta, este o teava care intra in componenta tagerului. Tagerul este acea traversa metalica de sub bara prinsa pe lonjeroane din ea pleaca in jos aproximativ perpendicular pe sol doua tevi. Acestea din urma sunt unite intre ele printr-o alta teava paralela cu traversa sau solul. Ce vezi tu acolo e capatul acelei tevi. Nu e nicio problema, rolul acelei tevi e sa ofere o rezistenta suplimentara in cazul in care lovesti ceva cu partea de jos a barii.
Teoretic bara fata trebuie inlocuita. Sper ca ai casco sau RCAul vinovatului daca el a fost de vina.
Scris: Mar Oct 10, 2017 3:13 pm
de Alex44
Daca e bara originala a masinii merita reparata si revopsita, nu lipsesc parti si nu e afectata in zone sensibile (gen clipsuri).
Scris: Mie Oct 11, 2017 12:40 pm
de goangaus
Multumesc pentru informatii.
Bara este originala si as vrea sa o repar, imi puteti recomanda un service pentru lucrare in Bucuresti? Nu mai am Casco iar vinovat a fost soferul, asta e, intuneric, ploaie, oboseala, loc de parcare inghesuit si blocator de parcare ridicat de copii la joaca.
Scris: Mie Oct 11, 2017 1:40 pm
de Alex44
Nu stiu sa-ti recomand service-uri de incredere, dar orice service care ofera tinichigerie ar trebui sa poata repara si asta, si cei care repara carenaje de motociclete sau panouri de smart. Se polizeaza pt uniformizare, se dau gauri de-a lungul crapaturii, se aplica o rasina speciala si dupa ce se usuca se slefuieste si apoi se pregateste de vopsit.
Daca nu tii la estetica si te intereseaza doar functionalitatea spoilerului, poti lua fhoenul sotiei (sau un pistol cu aer cald), incalzeste zona crapaturii ca sa fie mai maleabila si impinge din spatele barii s-o readuci pe pozitie. Tot o sa se cunoasca imbinarea dar n-o sa mai stai cu gaura acolo.
Scris: Joi Oct 12, 2017 9:13 am
de Flipper
O bara aftermarket e in jur de 80-100euro, una OE e cam 400-500euro. Vopsitoria mai costa si ea cam 100euro. Avand in vedere ca e doar putin crapata merita reparata dar cu conditia sa nu coste prea mult. Avaria e minora si nu influenteaza siguranta masinii dar zona reparata o sa fie un punct slab adica o sa crape exact in locul reparatiei la cel mai mic impact.
Scris: Joi Oct 12, 2017 10:43 am
de Alex44
Eu am reparat de mai multe ori panourile smartului si rasina se intareste mai tare decat "plasticul", va crapa oriunde altundeva decat in zona reparatiei daca este facuta corespunzator, nu cred ca se va comporta diferit nici in cazul de fata.
Doar parerea/experienta mea personala.
Scris: Joi Oct 12, 2017 1:46 pm
de spinner
Calitatea reparatiei tine de "mesterul" la care apelezi. Daca nu ai pe cineva de incredere, te costa mai putin o bara SH originala (pe care o poti cauta la culoare) si pastrezi bara actuala.. just in case sau pt o viitoare reparatie.