Probleme Frână Spate
Sunt mândrul proprietar al unui Mitsubishi Lancer 2008 2.0 l diesel care a fost cumpărat în UK.Cand a fost cumpărat avea doar 78000 mile.Primul drum de România am rămas fără plăcute frână spate.Am schimbat set complet Ate discuri și plăcute iar acum după nici 3000 km trebuie sa schimb iar plăcuțele.Ceva sfaturi de la cineva în măsură să mă ajute.Din câte știu eu Ate e o firma bunicică.
Cand se tocesc placutele, se tocesc toate 4 de pe spate, sau mai mult una sau 2 de pe o roata anume?
Banuiala e ca etrierii spate nu mai decupleaza frana complet, mereu placutele apasa un pic pe disc. In prima faza poti incerca un schimb complet (FLUSH) al instalatiei de franare, 2L de lichid dot4 (verifica si cu manualul) ar trebui sa fie suficienti dar cum pretul e unul mic in comparatie cu restul pieselor (si infim cand ne gandim ca e vorba de siguranta ta) poti lua 4L.
Lichidul de frana se schimba la 2 ani pt a evita blocarea circuitelor, am auzit de mai multe forfour-uri si colturi care au avut probleme similare, si au sfarsit prin a schimba lichid+furtune spate+ unul sau ambii etrieri.
Banuiala e ca etrierii spate nu mai decupleaza frana complet, mereu placutele apasa un pic pe disc. In prima faza poti incerca un schimb complet (FLUSH) al instalatiei de franare, 2L de lichid dot4 (verifica si cu manualul) ar trebui sa fie suficienti dar cum pretul e unul mic in comparatie cu restul pieselor (si infim cand ne gandim ca e vorba de siguranta ta) poti lua 4L.
Lichidul de frana se schimba la 2 ani pt a evita blocarea circuitelor, am auzit de mai multe forfour-uri si colturi care au avut probleme similare, si au sfarsit prin a schimba lichid+furtune spate+ unul sau ambii etrieri.
Plăcuțele au fost tocite complet.A rămas doar 1mm de material pe fiecare plăcută.Ce am observat și cred că e ciudat faptul că am cumpărat plăcuțele de frână in Romania și nu aveau grosimea stratului de material care o au plăcuțele cumpărate acum.Discurile de frână se încălzesc foarte tare.Deja am dat comanda de un kit de reparație pistoane frână iar duminica voi schimba tot inclusiv lichidul de frana
Daca discurile se incalzes foarte fare inseamna ca trebuie curatati culisantii si/sau pistonul. Una sau ambele piese raman blocate si rotile merg infranate. Asa am patit si eu de mai multe ori. Deobicei e de la culisanti dar ultima data am avut si pistonasul blocat la roata stanga spate. Se rezolva prin demontare, curatare si eventual garnituri noi.
Duminică am reușit să desfac franele și după cum ați spus într-adevăr pistoanele erau blocate, aveau un fel de mâzgă pe ele.Au fost curățate și puse la loc deoarece kitul de reparare nu a fost bun.Poate mă poate îndruma cineva către un kit bun deoarece caut și nu găsesc ceva corespunzător.Am pus și o poza cu tamburul de frână.As vrea să găsesc un kit de reparare deoarece garniturile originale nu o mai duc mult
- claudiunemes
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 18, 2010 9:55 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori