Cu normele astea de poluare...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
stefanus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 14, 2007 9:28 am

Mesaj de stefanus » Mar Aug 14, 2007 9:37 am

:roll:
Buna, am sa imi achizitionez o masina in curand. Tot cautam si am gasit aceasta masina: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vuwdkn4o44lt

Lancerul este din ....08.2000. Stie cineva daca e euro 3 sau 4?
E mult 80.000 de km pt. un lancer din 2000?

De ce e mai tare decat motorul actual de 1,6 ? (vechi 113 nou 98 cai).


Platesc ceva taxe extra ca nu este fabricata in europa? Sau doar taxa de prima inmatriculare? :?:

Mersi :mrgreen: :wink:

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Aug 14, 2007 8:53 pm

10% taxe + taxa de prima inmatriculare.
Motorul ala e Euro 3, probabil de aici vine si diferenta de putere.

Avatar utilizator
stefanus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 14, 2007 9:28 am

Mesaj de stefanus » Mie Aug 15, 2007 10:55 am

Mai multi mi-au zis din alte surse, ca odata intrat in UE nu se mai plateste taxa aia de 10%, fiindca sa achitat deja la importul masinii in UE.
Cum este atunci?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Aug 15, 2007 7:19 pm

S-ar putea sa aiba dreptate. Odata inmatriculata intr-o tara UE sa fie considerata indigenizata si gata. Acu', sincer sa fiu, nemtii au 3% taxe vamale la japonezisme (d-aia la ei sunt mult mai ieftine anvelopele japoneze).

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Aug 15, 2007 10:05 pm

...............

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori