Pagina 3 din 7

Scris: Joi Feb 05, 2009 8:06 am
de adictoma
azi dimineata am observat cam acelasi comportament la a mea. timp de 15 minute turatia nu a vrut sa scada sub 1700-2000, decat atunci cand este in viteza. temperatura afara cred ca erea undeva la 0 grade. voi merge si eu cu ea zilele astea la mcar metalurgiei.

Scris: Joi Feb 05, 2009 9:19 am
de driverx
Da' tu de cat timp ai masina asta? Numai acuma ti-ai dat seama? Tot Lancer Classic ai?

Scris: Joi Feb 05, 2009 10:29 am
de adictoma
aproape un an. am 24000km. nu am prea dat atentie. inainte am avut un focus tot benzina care-mi facea probleme la relanti(fluctuatii foarte mari). mi-am facut atunci multi nervi si tot nu am rezolvat nimic, asa ca de cand mi-am luat-o pe asta nu am mai bagat in seama nimic. m-am multumit sa o conduc. avand in vedere ca masina merge in rest bine, o sa ma duc in service cand am timp, sper zilele astea, daca nu, o sa astept primavara sau cand o voi duce pt tinichigerie.

Scris: Mie Feb 11, 2009 11:54 am
de Sfinxul
driverx, ai reusit sa rezolvi problema pe care o aveai? Ai gasit vreo solutie?

Scris: Mie Feb 11, 2009 12:13 pm
de driverx
NU. Inca. Actualmente sunt in discutii cu Bogdan Lacatus si o sa rezolvam cumva problema. Sunt un spectator al fuziunii dintre tehnologia japoneza si inteligenta romaneasca. Ce dracu. Trebuie sa ii dam de capat. Nu ne face un rahat de masina.

Scris: Mie Feb 18, 2009 10:33 am
de 2dor
Mie imi e rusine sincer de firmele care se autointituleaza IMPORTATORI in Romania. Ar trebui sa se numeasca ESCROCI. Cum e posibil ca intregul M CAR sa citeasca acest forum si sa nu se intample nimic cu masina acestui om? Rusine baieti si fete, imi e scarba.

Scris: Mie Feb 18, 2009 11:29 am
de Nahkri
Tu crezi ca cineva de la Mcar si alt dealer chiar citesc forumu asta?Si chiar daca citesc ii doare undeva?O data ce ti-au vindut masina si si-au luat banii adio.

Scris: Mie Feb 18, 2009 11:35 am
de Marty
Citesc, citesc!

Scris: Mie Feb 18, 2009 12:18 pm
de Cristi
Multi citesc, putini pricep!

Pacat ca mintile inguste angrenate in regulamente citite pe sarite, intelese pe apucate si aplicate dupa bunul plac, nu reusesc sa inteleaga ca un client multumit inseamna mult mai mult decat orice politica de marketing de kkt presarata cu "falci de rechin" care "sar in ochi" gen Cartoon Network movies... )

Si mai ales e pacat ca unii chiar isi fac treaba bine si sunt bagati in aceeasi oala!

Scris: Mie Feb 18, 2009 12:30 pm
de 2dor
Da, Cristi are dreptate, mai ales ca sunt oameni de exceptie in service-uri pentru care am toata admiratia. Dar din cauza celorlalti sunt bagati in aceiasi oala.