Climatizare automata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Mar 26, 2009 12:30 am

QUOTE (andreicepoi @ Mar 25 2009, 10:19 PM) Cu cea mai mare placere. Chiar e o idee geniala asta cu meetingul "multumiti" versus "nemultumiti" mediat de importator/dealeri.

Ar putea iesi mai ceva ca gala K1.

Sunt plin de idei geniale, apelati cu incredere.
Deci imi cumpar masina de facut popcorn sau nu ?
Vine pastele, chemam si popa, o impartasanie mica, slujba pentru clima, concurs "care are oul mai tare".

Mda, mai glumim si noi, dar nu stiu daca e de ras...

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Mar 26, 2009 9:06 am

QUOTE (Cristi @ Mar 26 2009, 12:30 AM) ....
Mda, mai glumim si noi, dar nu stiu daca e de ras...

Nu este. Dar cel putin eu am prostul obicei sa fac haz de necaz.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Apr 06, 2009 10:07 am

Am fost din nou in service cu climatizarea, de data asta in locatia Otopeni. Bineinteles, nu am rezolvat nimic.
Oamenii au incercat sa ma convinga ca este absolut normal sa-mi bage aer rece pe la parbriz in pozitia dezaburire + picioare, indiferent de temperatura setata.
Mai ramane o singura solutie -> protectia consumatorului.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Apr 07, 2009 12:15 am

Deci unde-i servisul din Otopeni si cum ramane cu climatizarea? Asa face toate?

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Apr 07, 2009 9:12 am

QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 7 2009, 12:15 AM) Deci unde-i servisul din Otopeni si cum ramane cu climatizarea? Asa face toate?
Service-ul este in fosta locatie Metro Otopeni, peste drum de Aeroportul Henry Coanda.

Se pare ca "asa face toate". Sa vedem ce face OPC-ul

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Apr 07, 2009 9:15 am

Sigur "nu face toate" asa. La mine chiar in dimineata asta am probat:
-Temperatura exterior: 4 grade
-Ventilatie: auto
-Zona de difuzare a aerului: auto
-Temperatura setata: 26
-AC: activat
In conditiile astea, pe sus si la picioare baga aer cald (nu caldut).

Ieri dupamasa cu exact aceleasi setari, iar afara cam 20 de grade, baga aer rece pe gurile din mijloc (in masina era mult mai cald pentru ca a stat la soare).

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Apr 07, 2009 9:36 am

QUOTE (cix @ Apr 7 2009, 09:15 AM) Sigur "nu face toate" asa. La mine chiar in dimineata asta am probat:
-Temperatura exterior: 4 grade
-Ventilatie: auto
-Zona de difuzare a aerului: auto
-Temperatura setata: 26
-AC: activat
In conditiile astea, pe sus si la picioare baga aer cald (nu caldut).

Ieri dupamasa cu exact aceleasi setari, iar afara cam 20 de grade, baga aer rece pe gurile din mijloc (in masina era mult mai cald pentru ca a stat la soare).
Foarte frumos, poate ne da DeBogdan o explicatie, ca a fost si el de fata.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Apr 07, 2009 10:18 am

DA:

- la CIX era o setare diferita de ceea ce ai incercat tu - era setat modul AUTO, nu dezaburire + picioare.
- In plus temperatura exterioara si ilumnarea ambianta erau diferite, deci modul de functionare al sistemului de AC este din start diferit pentru cele doua situatii.

In plus Goangaus, de ce nu spui ca si la o Toyota era acelasi comportament, corespunzatoare conditiilor de la ora cand s-au facut testele.

Din pacate, noi nu avem pile la dumnezeu, sa-l rugam sa dea o ordonanta de urgenta sa modifice legile fizicii si ale termodinamicii. Ca urmare sistemul functioneaza respectand aceste legi, si pentru cazul tau de setare - aer picioare + dezaburire in conditiile de temperatura ambianta de 18 - 19 grade - sistemul furnizeaza aer cald pe la picioare si aer rece si uscat (dezumidificat) pe parbriz, pentru a produce dezaburirea parbrizului.
In plus tot datorita acestor legi ale termodinamicii aerul cald va urca in timp ce aerul rece de pe parbriz va cobora, producand in timp uniformizarea temperaturii din habitaclu.

Ca o sugestie, daca vrei sa diminuezi acea perceptie de rece, foloseste parasolarul.

Cam asta mai am de spus despre acest caz.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Apr 08, 2009 9:48 am

QUOTE (DeBogdan @ Apr 7 2009, 10:18 AM) DA:

- la CIX era o setare diferita de ceea ce ai incercat tu - era setat modul AUTO, nu dezaburire + picioare.
- In plus temperatura exterioara si ilumnarea ambianta erau diferite, deci modul de functionare al sistemului de AC este din start diferit pentru cele doua situatii.

In plus Goangaus, de ce nu spui ca si la o Toyota era acelasi comportament, corespunzatoare conditiilor de la ora cand s-au facut testele.

Din pacate, noi nu avem pile la dumnezeu, sa-l rugam sa dea o ordonanta de urgenta sa modifice legile fizicii si ale termodinamicii. Ca urmare sistemul functioneaza respectand aceste legi, si pentru cazul tau de setare - aer picioare + dezaburire in conditiile de temperatura ambianta de 18 - 19 grade - sistemul furnizeaza aer cald pe la picioare si aer rece si uscat (dezumidificat) pe parbriz, pentru a produce dezaburirea parbrizului.
In plus tot datorita acestor legi ale termodinamicii aerul cald va urca in timp ce aerul rece de pe parbriz va cobora, producand in timp uniformizarea temperaturii din habitaclu.

Ca o sugestie, daca vrei sa diminuezi acea perceptie de rece, foloseste parasolarul.

Cam asta mai am de spus despre acest caz.
1. In cazul meu si pe AUTO baga rece pe la geam, care mai este diferenta?
2. Iluminarea ambianta??? Ce legatura are cu climatizarea?

Este adevarat ca mi s-a aratat modul de functionare la un Avensis (model ~2004) si avea acelasi comportament, dar asta nu demonstreaza nimic. Daca vin eu cu un Focus care sufla cald pe la parbriz cu AC ON ce mai ziceti ? Cum mai stau legile termodinamicii in cazul asta?

Si explica-mi si mie de ce pe pozitia DEZABURIRE RAPIDA AC ON aerul de la parbriz este cald iar pe DEZABURIRE + PICIOARE sau AUTO aerul de la parbriz este rece. Ce se intampla cu legile termodinamicii in pozitia DEZABURIRE RAPIDA? Nu mai este nevoie de aer rece? Nu mai adoarme soferul la volan?

Ca o concluzie, sustii ca este normal ca sistemul de climatizare automata sa furnizeze aer rece pe la parbriz si fierbinte pe la picioare in pozitia DEZABURIRE + PICIOARE, daca temperatura setata este, sa zicem, 27 de grade si afara sunt 19 grade. Corect?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Apr 08, 2009 12:07 pm

E clar ca sistemul are o anomalie... pana la urma ne adaptam... doar suntem homo sapiens ( a nu se intelege gresit primul cuvant )

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori