Climatizare automata
QUOTE (andreicepoi @ Mar 25 2009, 10:19 PM) Cu cea mai mare placere. Chiar e o idee geniala asta cu meetingul "multumiti" versus "nemultumiti" mediat de importator/dealeri.
Ar putea iesi mai ceva ca gala K1.
Sunt plin de idei geniale, apelati cu incredere.
Deci imi cumpar masina de facut popcorn sau nu ?
Vine pastele, chemam si popa, o impartasanie mica, slujba pentru clima, concurs "care are oul mai tare".
Mda, mai glumim si noi, dar nu stiu daca e de ras...
Ar putea iesi mai ceva ca gala K1.
Sunt plin de idei geniale, apelati cu incredere.
Deci imi cumpar masina de facut popcorn sau nu ?
Vine pastele, chemam si popa, o impartasanie mica, slujba pentru clima, concurs "care are oul mai tare".
Mda, mai glumim si noi, dar nu stiu daca e de ras...
Am fost din nou in service cu climatizarea, de data asta in locatia Otopeni. Bineinteles, nu am rezolvat nimic.
Oamenii au incercat sa ma convinga ca este absolut normal sa-mi bage aer rece pe la parbriz in pozitia dezaburire + picioare, indiferent de temperatura setata.
Mai ramane o singura solutie -> protectia consumatorului.
Oamenii au incercat sa ma convinga ca este absolut normal sa-mi bage aer rece pe la parbriz in pozitia dezaburire + picioare, indiferent de temperatura setata.
Mai ramane o singura solutie -> protectia consumatorului.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Sigur "nu face toate" asa. La mine chiar in dimineata asta am probat:
-Temperatura exterior: 4 grade
-Ventilatie: auto
-Zona de difuzare a aerului: auto
-Temperatura setata: 26
-AC: activat
In conditiile astea, pe sus si la picioare baga aer cald (nu caldut).
Ieri dupamasa cu exact aceleasi setari, iar afara cam 20 de grade, baga aer rece pe gurile din mijloc (in masina era mult mai cald pentru ca a stat la soare).
-Temperatura exterior: 4 grade
-Ventilatie: auto
-Zona de difuzare a aerului: auto
-Temperatura setata: 26
-AC: activat
In conditiile astea, pe sus si la picioare baga aer cald (nu caldut).
Ieri dupamasa cu exact aceleasi setari, iar afara cam 20 de grade, baga aer rece pe gurile din mijloc (in masina era mult mai cald pentru ca a stat la soare).
QUOTE (cix @ Apr 7 2009, 09:15 AM) Sigur "nu face toate" asa. La mine chiar in dimineata asta am probat:
-Temperatura exterior: 4 grade
-Ventilatie: auto
-Zona de difuzare a aerului: auto
-Temperatura setata: 26
-AC: activat
In conditiile astea, pe sus si la picioare baga aer cald (nu caldut).
Ieri dupamasa cu exact aceleasi setari, iar afara cam 20 de grade, baga aer rece pe gurile din mijloc (in masina era mult mai cald pentru ca a stat la soare).
Foarte frumos, poate ne da DeBogdan o explicatie, ca a fost si el de fata.
-Temperatura exterior: 4 grade
-Ventilatie: auto
-Zona de difuzare a aerului: auto
-Temperatura setata: 26
-AC: activat
In conditiile astea, pe sus si la picioare baga aer cald (nu caldut).
Ieri dupamasa cu exact aceleasi setari, iar afara cam 20 de grade, baga aer rece pe gurile din mijloc (in masina era mult mai cald pentru ca a stat la soare).
Foarte frumos, poate ne da DeBogdan o explicatie, ca a fost si el de fata.
DA:
- la CIX era o setare diferita de ceea ce ai incercat tu - era setat modul AUTO, nu dezaburire + picioare.
- In plus temperatura exterioara si ilumnarea ambianta erau diferite, deci modul de functionare al sistemului de AC este din start diferit pentru cele doua situatii.
In plus Goangaus, de ce nu spui ca si la o Toyota era acelasi comportament, corespunzatoare conditiilor de la ora cand s-au facut testele.
Din pacate, noi nu avem pile la dumnezeu, sa-l rugam sa dea o ordonanta de urgenta sa modifice legile fizicii si ale termodinamicii. Ca urmare sistemul functioneaza respectand aceste legi, si pentru cazul tau de setare - aer picioare + dezaburire in conditiile de temperatura ambianta de 18 - 19 grade - sistemul furnizeaza aer cald pe la picioare si aer rece si uscat (dezumidificat) pe parbriz, pentru a produce dezaburirea parbrizului.
In plus tot datorita acestor legi ale termodinamicii aerul cald va urca in timp ce aerul rece de pe parbriz va cobora, producand in timp uniformizarea temperaturii din habitaclu.
Ca o sugestie, daca vrei sa diminuezi acea perceptie de rece, foloseste parasolarul.
Cam asta mai am de spus despre acest caz.
- la CIX era o setare diferita de ceea ce ai incercat tu - era setat modul AUTO, nu dezaburire + picioare.
- In plus temperatura exterioara si ilumnarea ambianta erau diferite, deci modul de functionare al sistemului de AC este din start diferit pentru cele doua situatii.
In plus Goangaus, de ce nu spui ca si la o Toyota era acelasi comportament, corespunzatoare conditiilor de la ora cand s-au facut testele.
Din pacate, noi nu avem pile la dumnezeu, sa-l rugam sa dea o ordonanta de urgenta sa modifice legile fizicii si ale termodinamicii. Ca urmare sistemul functioneaza respectand aceste legi, si pentru cazul tau de setare - aer picioare + dezaburire in conditiile de temperatura ambianta de 18 - 19 grade - sistemul furnizeaza aer cald pe la picioare si aer rece si uscat (dezumidificat) pe parbriz, pentru a produce dezaburirea parbrizului.
In plus tot datorita acestor legi ale termodinamicii aerul cald va urca in timp ce aerul rece de pe parbriz va cobora, producand in timp uniformizarea temperaturii din habitaclu.
Ca o sugestie, daca vrei sa diminuezi acea perceptie de rece, foloseste parasolarul.
Cam asta mai am de spus despre acest caz.
QUOTE (DeBogdan @ Apr 7 2009, 10:18 AM) DA:
- la CIX era o setare diferita de ceea ce ai incercat tu - era setat modul AUTO, nu dezaburire + picioare.
- In plus temperatura exterioara si ilumnarea ambianta erau diferite, deci modul de functionare al sistemului de AC este din start diferit pentru cele doua situatii.
In plus Goangaus, de ce nu spui ca si la o Toyota era acelasi comportament, corespunzatoare conditiilor de la ora cand s-au facut testele.
Din pacate, noi nu avem pile la dumnezeu, sa-l rugam sa dea o ordonanta de urgenta sa modifice legile fizicii si ale termodinamicii. Ca urmare sistemul functioneaza respectand aceste legi, si pentru cazul tau de setare - aer picioare + dezaburire in conditiile de temperatura ambianta de 18 - 19 grade - sistemul furnizeaza aer cald pe la picioare si aer rece si uscat (dezumidificat) pe parbriz, pentru a produce dezaburirea parbrizului.
In plus tot datorita acestor legi ale termodinamicii aerul cald va urca in timp ce aerul rece de pe parbriz va cobora, producand in timp uniformizarea temperaturii din habitaclu.
Ca o sugestie, daca vrei sa diminuezi acea perceptie de rece, foloseste parasolarul.
Cam asta mai am de spus despre acest caz.
1. In cazul meu si pe AUTO baga rece pe la geam, care mai este diferenta?
2. Iluminarea ambianta??? Ce legatura are cu climatizarea?
Este adevarat ca mi s-a aratat modul de functionare la un Avensis (model ~2004) si avea acelasi comportament, dar asta nu demonstreaza nimic. Daca vin eu cu un Focus care sufla cald pe la parbriz cu AC ON ce mai ziceti ? Cum mai stau legile termodinamicii in cazul asta?
Si explica-mi si mie de ce pe pozitia DEZABURIRE RAPIDA AC ON aerul de la parbriz este cald iar pe DEZABURIRE + PICIOARE sau AUTO aerul de la parbriz este rece. Ce se intampla cu legile termodinamicii in pozitia DEZABURIRE RAPIDA? Nu mai este nevoie de aer rece? Nu mai adoarme soferul la volan?
Ca o concluzie, sustii ca este normal ca sistemul de climatizare automata sa furnizeze aer rece pe la parbriz si fierbinte pe la picioare in pozitia DEZABURIRE + PICIOARE, daca temperatura setata este, sa zicem, 27 de grade si afara sunt 19 grade. Corect?
- la CIX era o setare diferita de ceea ce ai incercat tu - era setat modul AUTO, nu dezaburire + picioare.
- In plus temperatura exterioara si ilumnarea ambianta erau diferite, deci modul de functionare al sistemului de AC este din start diferit pentru cele doua situatii.
In plus Goangaus, de ce nu spui ca si la o Toyota era acelasi comportament, corespunzatoare conditiilor de la ora cand s-au facut testele.
Din pacate, noi nu avem pile la dumnezeu, sa-l rugam sa dea o ordonanta de urgenta sa modifice legile fizicii si ale termodinamicii. Ca urmare sistemul functioneaza respectand aceste legi, si pentru cazul tau de setare - aer picioare + dezaburire in conditiile de temperatura ambianta de 18 - 19 grade - sistemul furnizeaza aer cald pe la picioare si aer rece si uscat (dezumidificat) pe parbriz, pentru a produce dezaburirea parbrizului.
In plus tot datorita acestor legi ale termodinamicii aerul cald va urca in timp ce aerul rece de pe parbriz va cobora, producand in timp uniformizarea temperaturii din habitaclu.
Ca o sugestie, daca vrei sa diminuezi acea perceptie de rece, foloseste parasolarul.
Cam asta mai am de spus despre acest caz.
1. In cazul meu si pe AUTO baga rece pe la geam, care mai este diferenta?
2. Iluminarea ambianta??? Ce legatura are cu climatizarea?
Este adevarat ca mi s-a aratat modul de functionare la un Avensis (model ~2004) si avea acelasi comportament, dar asta nu demonstreaza nimic. Daca vin eu cu un Focus care sufla cald pe la parbriz cu AC ON ce mai ziceti ? Cum mai stau legile termodinamicii in cazul asta?
Si explica-mi si mie de ce pe pozitia DEZABURIRE RAPIDA AC ON aerul de la parbriz este cald iar pe DEZABURIRE + PICIOARE sau AUTO aerul de la parbriz este rece. Ce se intampla cu legile termodinamicii in pozitia DEZABURIRE RAPIDA? Nu mai este nevoie de aer rece? Nu mai adoarme soferul la volan?
Ca o concluzie, sustii ca este normal ca sistemul de climatizare automata sa furnizeze aer rece pe la parbriz si fierbinte pe la picioare in pozitia DEZABURIRE + PICIOARE, daca temperatura setata este, sa zicem, 27 de grade si afara sunt 19 grade. Corect?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori