Climatizare automata
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Comportamentul l-am remarcat in general la drum intins, in oras n-am fost asa atent.
Nu imi dau seama exact dar intre 22-27 grade nu percep schimbari prea mari de temperatura iar la ventilatie mica (tr. 1, 2 de ventilator) se face chiar frig in masina daca temperatura e setata in intervalul respectiv. Problema mare e alta, la drum intins pe orice treapta de temperatura in afara de ultima (sau ultimele 2) de maxim simt un curent de aer rece (in orice caz mai rece decat pe la restul aeratoarelor) pe la aeratoarele pentru geamurile laterale.
In general fluxul de aer sta pe pozitiile parbriz-picioare.
Nenii de la servis si-au dat cu parerea si au zis ca nu e nici o problema, totul ar fi OK, asadar chiar e normal?
Sincer n-am avut probleme cu controlul climatizarii (fie el manual sau automat) la nici o masina pana acum.
Nu imi dau seama exact dar intre 22-27 grade nu percep schimbari prea mari de temperatura iar la ventilatie mica (tr. 1, 2 de ventilator) se face chiar frig in masina daca temperatura e setata in intervalul respectiv. Problema mare e alta, la drum intins pe orice treapta de temperatura in afara de ultima (sau ultimele 2) de maxim simt un curent de aer rece (in orice caz mai rece decat pe la restul aeratoarelor) pe la aeratoarele pentru geamurile laterale.
In general fluxul de aer sta pe pozitiile parbriz-picioare.
Nenii de la servis si-au dat cu parerea si au zis ca nu e nici o problema, totul ar fi OK, asadar chiar e normal?
Sincer n-am avut probleme cu controlul climatizarii (fie el manual sau automat) la nici o masina pana acum.
QUOTE (fastcarjunkie @ Dec 11 2008, 01:46 PM) Comportamentul l-am remarcat in general la drum intins, in oras n-am fost asa atent.
Nu imi dau seama exact dar intre 22-27 grade nu percep schimbari prea mari de temperatura iar la ventilatie mica (tr. 1, 2 de ventilator) se face chiar frig in masina daca temperatura e setata in intervalul respectiv. Problema mare e alta, la drum intins pe orice treapta de temperatura in afara de ultima (sau ultimele 2) de maxim simt un curent de aer rece (in orice caz mai rece decat pe la restul aeratoarelor) pe la aeratoarele pentru geamurile laterale.
In general fluxul de aer sta pe pozitiile parbriz-picioare.
Nenii de la servis si-au dat cu parerea si au zis ca nu e nici o problema, totul ar fi OK, asadar chiar e normal?
Sincer n-am avut probleme cu controlul climatizarii (fie el manual sau automat) la nici o masina pana acum.
Corect, o alta problema semnalata de mine si neconfirmata, pana acum, de alti posesori.
Eu am facut un test zilele trecute, mi-am luat termometrul din casa si am urmarit temperatura. La ora 7:45 AM aveam 11 grade in masina. Am setat temperatura pe 26 grade si am plecat spere servici. La ora 8:50 AM am ajuns la destinatie iar in masina termometrul indica 22 grade.
Si eu am reclamat in service problema, bineinteles, nu este nimic in neregula. O sa le cer sa-mi schimbe componentele pana o sa-si dea seama ca trebuie sa pune ceva de calitate. Si cum serviceul refuza, cred ca o sa ajung la protectia consumatorului.
Nu imi dau seama exact dar intre 22-27 grade nu percep schimbari prea mari de temperatura iar la ventilatie mica (tr. 1, 2 de ventilator) se face chiar frig in masina daca temperatura e setata in intervalul respectiv. Problema mare e alta, la drum intins pe orice treapta de temperatura in afara de ultima (sau ultimele 2) de maxim simt un curent de aer rece (in orice caz mai rece decat pe la restul aeratoarelor) pe la aeratoarele pentru geamurile laterale.
In general fluxul de aer sta pe pozitiile parbriz-picioare.
Nenii de la servis si-au dat cu parerea si au zis ca nu e nici o problema, totul ar fi OK, asadar chiar e normal?
Sincer n-am avut probleme cu controlul climatizarii (fie el manual sau automat) la nici o masina pana acum.
Corect, o alta problema semnalata de mine si neconfirmata, pana acum, de alti posesori.
Eu am facut un test zilele trecute, mi-am luat termometrul din casa si am urmarit temperatura. La ora 7:45 AM aveam 11 grade in masina. Am setat temperatura pe 26 grade si am plecat spere servici. La ora 8:50 AM am ajuns la destinatie iar in masina termometrul indica 22 grade.
Si eu am reclamat in service problema, bineinteles, nu este nimic in neregula. O sa le cer sa-mi schimbe componentele pana o sa-si dea seama ca trebuie sa pune ceva de calitate. Si cum serviceul refuza, cred ca o sa ajung la protectia consumatorului.
Problema poate fi de la senzorii de temperatura, in sensul ca sunt pozitionati destul de ciudat. Din manual am vazut ca unul din ei sta chiar in dreapta jos a volanului, practic acolo unde tii genunchiul de la piciorul drept. Probabil ca o combinatie cu temperatura corpului face ca senzorul sa citeasca o temeperatura interioara eronata.
Eu am un termometru digital micut cu ventuza pus pe bord si intr-adevar daca setez la 25+ ala nu citeste decat vreo 22. Oricum pentru mine este suficient, cateodata e prea mult
Eu am un termometru digital micut cu ventuza pus pe bord si intr-adevar daca setez la 25+ ala nu citeste decat vreo 22. Oricum pentru mine este suficient, cateodata e prea mult
QUOTE (Prime @ Dec 11 2008, 03:02 PM) Problema poate fi de la senzorii de temperatura, in sensul ca sunt pozitionati destul de ciudat. Din manual am vazut ca unul din ei sta chiar in dreapta jos a volanului, practic acolo unde tii genunchiul de la piciorul drept. Probabil ca o combinatie cu temperatura corpului face ca senzorul sa citeasca o temeperatura interioara eronata.
Eu am un termometru digital micut cu ventuza pus pe bord si intr-adevar daca setez la 25+ ala nu citeste decat vreo 22. Oricum pentru mine este suficient, cateodata e prea mult
Problema cea mai mare este ca eu am setat 26 grade, in masina sunt 22, iar pe gurile de ventilatie nu mai baga nimik... deci el crede ca a ajuns la 26... Eu cred ca trebuie schimbat senzorul de temperatura.
Eu am un termometru digital micut cu ventuza pus pe bord si intr-adevar daca setez la 25+ ala nu citeste decat vreo 22. Oricum pentru mine este suficient, cateodata e prea mult
Problema cea mai mare este ca eu am setat 26 grade, in masina sunt 22, iar pe gurile de ventilatie nu mai baga nimik... deci el crede ca a ajuns la 26... Eu cred ca trebuie schimbat senzorul de temperatura.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (fastcarjunkie @ Dec 11 2008, 03:32 PM) Aaaa, o idee buna! Senzorul de temp interioara e acolo langa contact unde sunt fantele acelea micute? Daca da facem un DIY si-l mutam da-l naibilor.
Intr-adevar la picioare de multe ori imi e foarte cald in timp ce mainile ingheata.
Dap, acolo e. De fapt e un singur senzor de temperatura. Ramasesem cu impresia ca sunt 2 pentru ca era prezentat si senzorul masinilor cu volan pe dreapta. Incercati sa nu-l acoperiti si vedeti ce se intampla.
Intr-adevar la picioare de multe ori imi e foarte cald in timp ce mainile ingheata.
Dap, acolo e. De fapt e un singur senzor de temperatura. Ramasesem cu impresia ca sunt 2 pentru ca era prezentat si senzorul masinilor cu volan pe dreapta. Incercati sa nu-l acoperiti si vedeti ce se intampla.
Eu de obicei tin si ventilatorul si pozitia unde sufla aerul pe auto, iar indicatorul de temperatura pe la 24 de grade si totul este bine si frumos. Nu simt la picioare mai cald decat la cap nici invers. Se mai intampla sa ii dau sa sufle pe parbriz special ca sa il dezghete dimineata. Mie chiar mi se pare ca e reglata foarte bine instalatia de climatizare. Si chiar nu ma intereseaza daca temperatura din masina e exact cat am selectat. Daca imi e frig ii dau sa fie mai cald si gata
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Pai cum adica sa acoperim senzorul? Cu scotch sau cum?
Cix inseamna ca am circulatia proasta dar curentul ala de aer mai rece tot il simt. Cand puneam auto la vent si orientarea fluxului de aer in mers se intampla sa se abureasca usor parbrizul. E drept ca nu simteam curentul acela de aer atunci.
La vechea masina era reglat fluxul numai parbriz-picioare si vent 1, maxim 2 si rareori simteam nevoia sa umblu la climatizare, indiferent daca era vara sau iarna mai mult decat pentru reglarea temp, 20-26 grade.
E drept ca AC-ul de la Mitsu raceste extraordinar de repede cand e foarte cald afara, se vede pesemne experienta in domeniu dar si atunci am avut ceva bataie de cap, aerul fiind ori prea cald ori prea rece.
Cix inseamna ca am circulatia proasta dar curentul ala de aer mai rece tot il simt. Cand puneam auto la vent si orientarea fluxului de aer in mers se intampla sa se abureasca usor parbrizul. E drept ca nu simteam curentul acela de aer atunci.
La vechea masina era reglat fluxul numai parbriz-picioare si vent 1, maxim 2 si rareori simteam nevoia sa umblu la climatizare, indiferent daca era vara sau iarna mai mult decat pentru reglarea temp, 20-26 grade.
E drept ca AC-ul de la Mitsu raceste extraordinar de repede cand e foarte cald afara, se vede pesemne experienta in domeniu dar si atunci am avut ceva bataie de cap, aerul fiind ori prea cald ori prea rece.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 39 vizitatori