Climatizare automata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Dec 11, 2008 1:46 pm

Comportamentul l-am remarcat in general la drum intins, in oras n-am fost asa atent.

Nu imi dau seama exact dar intre 22-27 grade nu percep schimbari prea mari de temperatura iar la ventilatie mica (tr. 1, 2 de ventilator) se face chiar frig in masina daca temperatura e setata in intervalul respectiv. Problema mare e alta, la drum intins pe orice treapta de temperatura in afara de ultima (sau ultimele 2) de maxim simt un curent de aer rece (in orice caz mai rece decat pe la restul aeratoarelor) pe la aeratoarele pentru geamurile laterale.

In general fluxul de aer sta pe pozitiile parbriz-picioare.

Nenii de la servis si-au dat cu parerea si au zis ca nu e nici o problema, totul ar fi OK, asadar chiar e normal?

Sincer n-am avut probleme cu controlul climatizarii (fie el manual sau automat) la nici o masina pana acum.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Joi Dec 11, 2008 2:33 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Dec 11 2008, 01:46 PM) Comportamentul l-am remarcat in general la drum intins, in oras n-am fost asa atent.

Nu imi dau seama exact dar intre 22-27 grade nu percep schimbari prea mari de temperatura iar la ventilatie mica (tr. 1, 2 de ventilator) se face chiar frig in masina daca temperatura e setata in intervalul respectiv. Problema mare e alta, la drum intins pe orice treapta de temperatura in afara de ultima (sau ultimele 2) de maxim simt un curent de aer rece (in orice caz mai rece decat pe la restul aeratoarelor) pe la aeratoarele pentru geamurile laterale.

In general fluxul de aer sta pe pozitiile parbriz-picioare.

Nenii de la servis si-au dat cu parerea si au zis ca nu e nici o problema, totul ar fi OK, asadar chiar e normal?

Sincer n-am avut probleme cu controlul climatizarii (fie el manual sau automat) la nici o masina pana acum.

Corect, o alta problema semnalata de mine si neconfirmata, pana acum, de alti posesori.
Eu am facut un test zilele trecute, mi-am luat termometrul din casa si am urmarit temperatura. La ora 7:45 AM aveam 11 grade in masina. Am setat temperatura pe 26 grade si am plecat spere servici. La ora 8:50 AM am ajuns la destinatie iar in masina termometrul indica 22 grade.
Si eu am reclamat in service problema, bineinteles, nu este nimic in neregula. O sa le cer sa-mi schimbe componentele pana o sa-si dea seama ca trebuie sa pune ceva de calitate. Si cum serviceul refuza, cred ca o sa ajung la protectia consumatorului.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Dec 11, 2008 2:39 pm

Deja m-ati facut curiosi ... sambata o sa am un drum mai lung... imi iau termometrul cu mine

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Dec 11, 2008 3:02 pm

Problema poate fi de la senzorii de temperatura, in sensul ca sunt pozitionati destul de ciudat. Din manual am vazut ca unul din ei sta chiar in dreapta jos a volanului, practic acolo unde tii genunchiul de la piciorul drept. Probabil ca o combinatie cu temperatura corpului face ca senzorul sa citeasca o temeperatura interioara eronata.
Eu am un termometru digital micut cu ventuza pus pe bord si intr-adevar daca setez la 25+ ala nu citeste decat vreo 22. Oricum pentru mine este suficient, cateodata e prea mult

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Joi Dec 11, 2008 3:16 pm

QUOTE (Prime @ Dec 11 2008, 03:02 PM) Problema poate fi de la senzorii de temperatura, in sensul ca sunt pozitionati destul de ciudat. Din manual am vazut ca unul din ei sta chiar in dreapta jos a volanului, practic acolo unde tii genunchiul de la piciorul drept. Probabil ca o combinatie cu temperatura corpului face ca senzorul sa citeasca o temeperatura interioara eronata.
Eu am un termometru digital micut cu ventuza pus pe bord si intr-adevar daca setez la 25+ ala nu citeste decat vreo 22. Oricum pentru mine este suficient, cateodata e prea mult
Problema cea mai mare este ca eu am setat 26 grade, in masina sunt 22, iar pe gurile de ventilatie nu mai baga nimik... deci el crede ca a ajuns la 26... Eu cred ca trebuie schimbat senzorul de temperatura.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Dec 11, 2008 3:32 pm

Aaaa, o idee buna! Senzorul de temp interioara e acolo langa contact unde sunt fantele acelea micute? Daca da facem un DIY si-l mutam da-l naibilor.

Intr-adevar la picioare de multe ori imi e foarte cald in timp ce mainile ingheata.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Dec 11, 2008 4:31 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Dec 11 2008, 03:32 PM) Aaaa, o idee buna! Senzorul de temp interioara e acolo langa contact unde sunt fantele acelea micute? Daca da facem un DIY si-l mutam da-l naibilor.

Intr-adevar la picioare de multe ori imi e foarte cald in timp ce mainile ingheata.
Dap, acolo e. De fapt e un singur senzor de temperatura. Ramasesem cu impresia ca sunt 2 pentru ca era prezentat si senzorul masinilor cu volan pe dreapta. Incercati sa nu-l acoperiti si vedeti ce se intampla.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Dec 11, 2008 10:29 pm

Eu de obicei tin si ventilatorul si pozitia unde sufla aerul pe auto, iar indicatorul de temperatura pe la 24 de grade si totul este bine si frumos. Nu simt la picioare mai cald decat la cap nici invers. Se mai intampla sa ii dau sa sufle pe parbriz special ca sa il dezghete dimineata. Mie chiar mi se pare ca e reglata foarte bine instalatia de climatizare. Si chiar nu ma intereseaza daca temperatura din masina e exact cat am selectat. Daca imi e frig ii dau sa fie mai cald si gata

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Dec 11, 2008 11:00 pm

Pai cum adica sa acoperim senzorul? Cu scotch sau cum?

Cix inseamna ca am circulatia proasta dar curentul ala de aer mai rece tot il simt. Cand puneam auto la vent si orientarea fluxului de aer in mers se intampla sa se abureasca usor parbrizul. E drept ca nu simteam curentul acela de aer atunci.

La vechea masina era reglat fluxul numai parbriz-picioare si vent 1, maxim 2 si rareori simteam nevoia sa umblu la climatizare, indiferent daca era vara sau iarna mai mult decat pentru reglarea temp, 20-26 grade.

E drept ca AC-ul de la Mitsu raceste extraordinar de repede cand e foarte cald afara, se vede pesemne experienta in domeniu dar si atunci am avut ceva bataie de cap, aerul fiind ori prea cald ori prea rece.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Dec 12, 2008 9:06 am

Ieri m-am ``jucat`` si eu cu instalatia... si am observat ca pe la parbriz uneori baga aer rece... chiar daca temp era setata pe 26 de grade. Ma gandesc ca face chestia asta deoarece temp. din interior ajunge la sa zicem 28 de grade... si mai raceste un pic atmosfera

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori