Consum Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Joi Sep 22, 2011 10:29 pm

salut,
tocmai am ajuns la Timisoara de la bucuresti . (ma rog , acum 2 h)
comsum : 7.8 . (pe CB. maine alimentez sa vad la pompa)
benzina : mol 95
conditii de mers :
plecat la 12:30 din buc . 130-140 pe autostrada. autostrada destul de libera la ora aia. aici urcase pe la 9.5 parca .
pitesti craiova - destul de aglomerat (~100-110 in afrara localitatilor, 50-80 localitate(functie de trafic) ) . pana aici aveam 8 .
craoiva-severin-caransebes- timisoara : moderat ca si aglomeratie ~70 in localitati, 100 -110 in afara . dupa caransabes a scazut la 7.9 si dupa logoj la 7.8
stilul de mers a fost unul mixt (constant pe portiunile drepte , agitat pe curbe (in special pe cele in orcare cu 2 benzi pe sens)).
numai bine

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Joi Sep 22, 2011 10:52 pm

salutare,

ideea este ca orice nervozitate din talpa se trasmite in consum. iancului-romana consum de 9.5 in conditii de mers calm sau 11 in conditii de visator de evo
clar ca la drum lung trebuie sa eviti sa mergi in reprize ci cat mai constant si maxim 100 km/h (eu am scos, cu 1.5 un consum de 5.2 pe bucuresti-sinaia in trafic normal). pe oras merg cu schimbare treptei la maxim 2000 turatii si nu o fac ca si cum as avea un astor martin [diferenta de cursa ]

bag benzina de 95 de la petron si n-am avut niciodata probleme. am pus si top premium de la ei dar consider ca aceasta se vede la masini de peste 200 cp (chiar a fost un test, parca la top gear daca nu ma insel si la flasnete de 110 cp nu conta mai deloc cifra octanica)


bafta all

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Vin Sep 23, 2011 12:42 pm

update
am facut consumul la pompa
7.7 mi-a iesit.
decent sa spunem. mai exersez pentru ca , repet , principala cauza sunt eu

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Vin Sep 23, 2011 7:54 pm

Eu am reusit sa scot un consum de 5,3 noaptea intre Cluj-Floresti (pe o distanta mica: aprox. 12 km). Dar am mers constant cu 60km/h in viteza a 4-a si nu am avut de urcat sau de coborat nimic si nici nu am avut vreun semafor. Totusi, mai am de exersat pana la consumul extern de 4,7 cat e dat de carte. Probabil se mai lasa si motorul, deoarece deocamdata are doar 4500 km.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Dum Sep 25, 2011 6:53 pm

Update
Timisoara - bucuresti (pe valea jiului de data asta) - 7.7 pe CB .
banzina tot mol 95
stil de mers - constant (100-120) pe portinile drepte si libere , alte situatii au insemnat turatii multe (urcare , depasiri etc). pe autorstrada 110-140
in localitati intra 60 si 80 .

si acum vine RECORDUL ABSOLUT : 6.5 pe ruta Dragomoresti - Piata Unirii . Dar , este al nabii de greu (am aplicat metoda lui mfdunhill cu schimbare la 2000) . Nu am rabdarea ncesara (1-a si a 2-a innebunesc sa le schimb ca la TIR , de la a 3-a se mai misca masina) si nici nu cred ca e ok pentru motor. o sa tot testez pana ajung la un compromis (consum normal in plaja optima(zic eu ) de turatii : 3000-4000)
Conditii :
- ora 23
- trafic ultra lejer
- prins semafoarele cam toate pe verde.

Va tin la curent cu "epopeea" mea

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Dum Sep 25, 2011 10:11 pm

Nu e bine sa-l conduci f mult subturat,ocazional nu-i problema,dar din cind in cind trebuie turat,eu stiu de asta de la fosta masina un vectra C motor 1,6 benzina,pe care l-am condus tot subturat,rezultatul a fost aprinderea becului de check engine,iar de la service mi s-a spus sa il turez mai des,am ascultat sfatul si problema n-a mai reaparut.
Bine cind zic sa-l turezi nu ma refer sa duci turometru pe rosu,dar sa schimb cam de la 3000 in sus.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Sep 26, 2011 7:04 am

Eu in regim urban schimb in mod uzual injur de 2000rpm dar ma mai apuca si furnicaturile in talpa cand ii dau 6000-6500rpm, iar cand ma grabesc si merg ceva mai agresiz schimb in 3000-4000rpm.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Sep 26, 2011 10:04 am

salut,
oricat as vrea sigur nu voi putea sa schimb asa de jos (cel putin 1 si 2 ) .
subturarea este o problema pentur ca nu are ungerea cum trebuie si nu se arde bine benzina( din cauza asta se aprinde check engine) .

numai bine

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Sep 26, 2011 10:43 am

Eu zic ca nu e subturat opt ca motorul nu vibreaza sau da in nas, daca turatia coboara sub 1700rpm atunci incepe sa vibreze si se simte ca e subturat. In oras mai ales ziua nu are rost sa conduc agresiv ca oricum e aglomerat si ar insemna un consum mai mare+ frane tocite mai repede si timpul castigat este nesemnificativ.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Lun Sep 26, 2011 10:16 pm

Pai nu zice nimeni sa conduci subturat tot timpu,te adaptezi la trafic,dar idea e ca tre turat din cind in cind motoru ca se pare ca-i face bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori