Probleme Check Engine

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
amd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 7:34 pm

Mesaj de amd » Joi Mar 18, 2010 9:00 pm

va salut

am un lancer 4 din 91 si de curand m-am apucat sa il reconditionez ( i-am facut motorul si am mai schimbat pe la el consumabile)

Pt a putea umbla mai usor la motor l-am dat jos de pe masina. Dupa ce l-am montat a pornit fara probleme si l-am lasat sa mearga timp de 2-3 minute. Incercad sa il pornesc inca o data am observat ca nu se mai aprindea becul de la check engine, iar motorul se invartea dar nu pornea. Aveti idee care ar fi cauza? vreun releu? vreo siguranta?

multumesc mult

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Mar 18, 2010 9:04 pm

iiiiii
ai bec diferit pentru cheie?
e cu chip in cheie?
parca asa stiu...ca daca nu se aprinde al punerea contactului, nu recunoaste cheia.

Avatar utilizator
amd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 7:34 pm

Mesaj de amd » Joi Mar 18, 2010 9:17 pm

din cate am stiu nu are un alt indicator separat pentru cheie ( stiu ca cele care au cip au un led rosu in bord care clipeste), iar cheia a 2-a care mi-a dat-o cel de care am luat-o este doar tija de fier fara plastic ( pe care sincer nu am incercat-o niciodata) dar exista si posibilitatea asta

daca ar fi de aici cum as putea "elimina" cititorul de cip?

multumesc

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Vin Mar 19, 2010 11:02 am

ai alarma pe masina?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Mar 19, 2010 12:11 pm

Daca nu se mai aprinde check engine la punerea contactului e f posibil sa nu mai aiba alimentare calculatorul motorului (de aceea nici nu porneste). Verifica toate mufele, scoate-le si baga-le din nou, vezi trasee de masa, relee si sigurante.

Avatar utilizator
amd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 7:34 pm

Mesaj de amd » Lun Mar 22, 2010 2:06 pm

alarma nu am pe masina

am verificat tot, pana si curentul care intra in calculator si totul pare ok

acum intrebarea este: se poate strica asa deodata calculatorul? sau aveti idee unde il pot verifica sa aflu daca este calculatorul sau nu?

ar mai fi inca o premisa: probabil un fir nu face contact cum trebuie ( spun asta deoarece dupa ce am oprit masina si am incercat sa o repornesc, motorul a dat sa porneasca, dar din trepidatie s-a miscat firul si nu cred ca mai face contact , iar acum nu se mai aprinde deloc)

se poate depista problema din mufa service ?

multumesc mult

Avatar utilizator
amd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 7:34 pm

Mesaj de amd » Mar Mar 23, 2010 9:13 pm

ma poate ajunta cineva cu o masina identica ( 1.5 12v) sa probez si eu calculatorul sa stiu daca el e problema sau este alta?

multumesc mult

Avatar utilizator
amd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 7:34 pm

Mesaj de amd » Lun Mai 31, 2010 9:01 am

problema venea din interioru calculatorului: un condensator parlit care a intrerupt si circuitul in momentl cand s-a ars

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori