salut,
bielete fata/spate+bucsa bara stabilizatoare fata/spate, originale costa aproximativ 1.300 ron, fara de 500 compatibile, gen SWAG... Stiu ca sunt originale, dar cred ca sunt ok si cele nemtesti.
Bielete Antiruliu Si Bucsa Bara Stabilizatoare Aftermarket
SUnt foarte bune si cele aftermarket cu conditia sa iei ceva de firma, oricum ti se da si garantie pt piese. NU are rost sa arunci banii ce cele originale.
Din ce zici tu cu banii care i-ai da pe piese oem iti cumperi 2 seturi de piese aftermarket + manopera de inlocuire.
Si eu la a2a revizie am pus filtre mann aftermarket(la jumate din pretul celor oem) si am redus la jumate costul reviziei iar ca si calitate sunt la fel. Gasisem filtre chiar si mai ieftine dar erau cam no name.
Din ce zici tu cu banii care i-ai da pe piese oem iti cumperi 2 seturi de piese aftermarket + manopera de inlocuire.
Si eu la a2a revizie am pus filtre mann aftermarket(la jumate din pretul celor oem) si am redus la jumate costul reviziei iar ca si calitate sunt la fel. Gasisem filtre chiar si mai ieftine dar erau cam no name.
@Flipper din momentul in care garantia de 3 ani s-a terminat nu am mai facut revizii la reprezentanta, dar cu piese aftermarket, gen filtru man, ulei ce foloseam si inainte + discuri si placute nemtesti. Imi trece in carte toate operatiunile, semnat si stampilat, iar la costuri sunt la jumatate fata de reprezentanta.
acum, legat de subiectul postului am inteles ca cele mai bune sunt LEMFORDER, peste Febi si Swag. Ca si bielete antiruliu cei de la LEMFORDER nu fac pentru spate si exista posibilitatea de a lua unele nemtesti [nu am retinut Brand-ul] care echipeaza masinile VW. ca si cost bieletele LEMFORDER pe fata costa 280 ron [sg/dr], iar cele pe spate cam 180.
acum, legat de subiectul postului am inteles ca cele mai bune sunt LEMFORDER, peste Febi si Swag. Ca si bielete antiruliu cei de la LEMFORDER nu fac pentru spate si exista posibilitatea de a lua unele nemtesti [nu am retinut Brand-ul] care echipeaza masinile VW. ca si cost bieletele LEMFORDER pe fata costa 280 ron [sg/dr], iar cele pe spate cam 180.
daca te referi la becul care este doar de pozitie asa:
deschizi potbagajul, cu un cutit desfaci clemele ce tin captuseala capotei portbagajului, dai jos captuseala.
o sa vezi blocurile optice, identifici becul de pozitie desfaci soclul becului prin rotire - nu mai stiu sensul, dar sunt elemente de ghidaj-.
scoti becul ( T10/W5W, ca cel de pozitie fata) bagi becul nou in soclu.
daca este vorba de becul care se aprinde si la frana, (W5/21w), deschizi portbagajul, desfaci cu o surubelnita suruburile blocului optic , dupa care tragi de blocul optic - vezi ca are niste ghidaje, nu tragi tare ci tragi prin zgaltaire ca sa zic asa.
dupa ce ai scos blocul optic, identifici becul de pozitie si desfaci soclul becului prin rotire.
nu este complicat.
succes!
deschizi potbagajul, cu un cutit desfaci clemele ce tin captuseala capotei portbagajului, dai jos captuseala.
o sa vezi blocurile optice, identifici becul de pozitie desfaci soclul becului prin rotire - nu mai stiu sensul, dar sunt elemente de ghidaj-.
scoti becul ( T10/W5W, ca cel de pozitie fata) bagi becul nou in soclu.
daca este vorba de becul care se aprinde si la frana, (W5/21w), deschizi portbagajul, desfaci cu o surubelnita suruburile blocului optic , dupa care tragi de blocul optic - vezi ca are niste ghidaje, nu tragi tare ci tragi prin zgaltaire ca sa zic asa.
dupa ce ai scos blocul optic, identifici becul de pozitie si desfaci soclul becului prin rotire.
nu este complicat.
succes!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori