New Colt 1.5 Instyle Safety & Colt 2008 1.3 Sam Safety

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Feb 03, 2015 10:38 pm

Scuze daca par arogant, dar Turcia e in UE.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Mar Feb 03, 2015 11:49 pm

Iar Germania e plina de turci . N-am nimic cu ei, dar am ceva cu persoanele care au impresia ca orice e facut in .de e sfant.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Feb 04, 2015 8:39 am

Mobil 1 New Life 0w40 e facut in Belgia. Mobil Super, alea facute din ulei reformat (reciclat) or fi facute in turcia. Dar nici daca ar fi facute in Rai nu mi l-as baga in motor.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Feb 05, 2015 1:30 pm

gata gata baieti referitor la turci, da, Germania e plina de ei, dar din fericire nu ii lasa ei sa se bage mai sus de a trai in societatea lor si cam atat, sunt o comunitatea importanta, dar asta nu inseamna ca acuma producem uleiuri in moscheei In fine azi au sosit piesele si o sa ma duc mai incolo sa le pun pe masina. Eu sincer nu sunt unul care crede ca ce face neamtul e chiar perfect, dar ei se chinuie sa faca cat de bine pot, chiar daca acel lucru nu e perfect, acuma traim intr-o perioada in care globalizarea ne obliga sa folosim lucruri designed in Germany si made in China, asa ca acuma ajungem la intrebarea care fabrica chineza respecta cel mai mult ce zice compania mama pentru ca oricum piata acolo e

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Lun Feb 23, 2015 12:09 am

Am schimbat acum vreo 2 saptamani uleiul si filtrele.Pana la urma am pus Mobil Super 3000 X1 5w40, ramane de vazut cum se comporta cand o sa treaca vreo cateva mii de km. Pentru moment motorul se simte bine cu el, intra in parametrii mai repede si pe alocuri a scazut si consumul Spre surprinderea mea filtrele de aer si polen nu erau atat de murdare pe cat m-as fi asteptat.In schimb uleiul era extrem de negru. Cat de curand o sa imi repun xenon-ul pe masina (stiu ca e ilegal, dar decat sa ma trezesc ca iau vreun parapet noaptea pt ca nu sunt iluminate sau semnalizate, mai bine reglez farurile astfel incat sa deranjez cat mai putin traficul din sens opus). Pe masina cealalta se va schimba cureaua de accesorii si se vor face verificari la directie si tot ce tine de ea pt ca sunt probleme la geometrie si pe langa asta la ultimul drum facut cu masina am avut senzatia ca ii pierd controlul in curbe, ceea ce pana acum nu mi s-a intamplat.La masina mea pana la primavara nu planuiesc sa mai fac nimic.Astept sa vad cum ies cu geometria dupa ce pun rotile de vara si daca nici de data asta nu iese cum ar trebui intru la investigari. Masinile astea au o problema serioasa cand vine vorba de directie si reglaje de geometrie

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Mar Mar 03, 2015 9:13 pm

S-a schimbat cureaua de accesorii la 1.3-ul din 2008. Conform verificarilor cerute de mine a reiesit ca: am un mic joc la caseta de directie pe partea stanga, unghiul de cadere la roata dreapta era la limita maxima.Bineinteles ca nici de data asta nu a iesit geometria din prima (vechea problema a volanului stramb, a fost nevoie de 2 reglaje si 3 iesiri in probe pt a se ajunge la rezultatul dorit). Eu nu ii inteleg totusi de ce se uita ciudat la mine cand le cer sa isi faca treaba pt ca nu e vina mea ca ei sunt chiori si nu vad devieri de un grad poate chiar doua ale volanului cand ies in proba cu masina. In fine, masina se pregateste curand pt schimbat placute de frana fata/spate (inca le are pe cele originale din fabrica masina avand un pic peste 33.000 km)
Total lucrari: 198 ron (curea continental+manopera+geometrie)

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Mar 26, 2015 6:43 am

S-au schimbat placutele, filtrele si uleiul la coltul din 2008. A mai trebuit adaugat si 1 litru de antigel.....Total piese :490 ron. Manopera: 290 ron. Curand trecem la gumele de vara dar astept sa se stabilizeze vremea, cel mai probabil le voi pune dupa paste. La sfarsitul lui aprilie e programata plecarea la mare de 1 mai cu 1.5-ul asa ca voi urmari pe cei 600 km parcursi in acea perioada comportamentul masini in speranta ca nu vor fi probleme Pe drumul parcurs de mine cel mai frecvent (Bucuresti-Ploiesti si retur) nu am observat nimic insa e o distanta mult prea scurta pt a pune masina cu adevarat in sarcina. La ultimul drum i-am dat un 180 asa de dorul anilor ce au trecut si mi-a placut sunetul motorului cu noul ulei

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Lun Iun 08, 2015 8:28 pm

Masina se comporta ok, drum la mare cu mers intre 120-140 medie de consum pe computer 7.7. Am reusit sa imi pun la loc instalatia xenon, insa este doar ceva temporar pana reusesc sa mai strang niste bani sa imi montez lupe, inteleg ca nu e ok sa iti pui xenon pe oglinda insa calitatea drumurilor noastre si multe zone fara iluminare corespunzatoare nu prea imi dau de ales...oscilez intre 2 variante de lupe: unele no name cu diametrul de 50 mm si morimoto h1 mini cu diametrul de 65. o sa ma mai interesez si in functie de cat de rapid dispun de banii necesari o sa le imi instalez pe masina

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori