2007 Mitsubishi Colt 1.5 DI-D SAM 95CP White - Gogo
pai au fost mai multe. Pe scurt:
lipsa de bun simt fata de un client al brandului Mitsubishi, spirit "razbunator" al unui angajat din cadrul service-ului - care mi-a scapat, probabil, o bara/cheie pe capota, inca unu din showroom care dorea sa imi dea o lectie (sincer ma lasa rece) de cum poate el sa imi scoata mie masina din garantie si ce imi facea el mie daca vroia....si lista e mai lunga dar crede-ma ca imi e sila de tot ce inseamna metode de lucru prin service-urile din Romania.
Sunt sigur ca sunt si oameni care isi merita respectul nostru, dar din pacate, sunt umbriti de cei care se duc la munca pentru a dovedii cat sunt ei de smecheri.
ca o concluzie - MCar Expozitiei - bune -majoritatea baietilor de la receptie service sunt ok, in service banuiesc ca sunt meseriasi (macar o parte)
- rele - lipsa de respect fata de clienti, programari intarziate, spirit razbunator (daca cumva incerci sa tragi pe cineva la raspundere pentru probleme de service), in cazul meu camerele video nu au functionat cum trebuie si cand trebuie ( in caz ca vrei sa vezi ce s-a intamplat cu masina ta in situatia in care a patit ceva )
Imi pare rau ca nu am facut un mail detaliat cu toate pataniile mele pe la ei...dar as vrea sa fiu inteles ca m-am saturat si mi-e greata.
CONCLUZIE - lipsa MARE de respect fata de clienti si cu siguranta sunt foarte multe lucruri de imbunatatit din partea celor de pe EXPOZITIEI - chiar imi pare rau ca am luat masina de la ei si imi pare rau ca le-am bagat bani in buzunar cand a fost vb de reparatii si revizii
lipsa de bun simt fata de un client al brandului Mitsubishi, spirit "razbunator" al unui angajat din cadrul service-ului - care mi-a scapat, probabil, o bara/cheie pe capota, inca unu din showroom care dorea sa imi dea o lectie (sincer ma lasa rece) de cum poate el sa imi scoata mie masina din garantie si ce imi facea el mie daca vroia....si lista e mai lunga dar crede-ma ca imi e sila de tot ce inseamna metode de lucru prin service-urile din Romania.
Sunt sigur ca sunt si oameni care isi merita respectul nostru, dar din pacate, sunt umbriti de cei care se duc la munca pentru a dovedii cat sunt ei de smecheri.
ca o concluzie - MCar Expozitiei - bune -majoritatea baietilor de la receptie service sunt ok, in service banuiesc ca sunt meseriasi (macar o parte)
- rele - lipsa de respect fata de clienti, programari intarziate, spirit razbunator (daca cumva incerci sa tragi pe cineva la raspundere pentru probleme de service), in cazul meu camerele video nu au functionat cum trebuie si cand trebuie ( in caz ca vrei sa vezi ce s-a intamplat cu masina ta in situatia in care a patit ceva )
Imi pare rau ca nu am facut un mail detaliat cu toate pataniile mele pe la ei...dar as vrea sa fiu inteles ca m-am saturat si mi-e greata.
CONCLUZIE - lipsa MARE de respect fata de clienti si cu siguranta sunt foarte multe lucruri de imbunatatit din partea celor de pe EXPOZITIEI - chiar imi pare rau ca am luat masina de la ei si imi pare rau ca le-am bagat bani in buzunar cand a fost vb de reparatii si revizii
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
Problema service-urilor la noi este o constanta, si din pacate nu cred ca se va schimba ceva curand.....Pana acum nu am avut asemenea probleme (nu asa de grave) insa am fost nevoit sa apelez la MCar si lucrurile au decurs chiar foarte bine,bine nu la un showroom sau un service al MCar, ci i-am contactat telefonic si lucrurile s-au miscat chiar foarte repede.La mine lectia este: nu se rezolva la dealer-ul tau, suni la MCar pana acum a fost cu noroc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori