Pagina 1 din 4
Scris: Joi Mai 20, 2010 9:39 pm
de Puiu
Salut,
Ca sa nu raman in urma ca un carcotas, hai sa-l prezint si eu pe "Frankie":
Import Austria, in proprietatea mea de aproape 2 luni (mi l-am facut cadou de ziua mea)(ca bugetar la inceput de cariera, asta mi-am permis).
Cum am scris in titlu "uzez colacul" unui Mitsu Colt 1,3 75cp (de fapt sunt 75 de manzi, foarte jucausi dupa 4500rpm).
Kilometrii nu prea multi, 135k.
Pana acum nu m-a lasat balta, am schimbat la ea toate consumabilele (ca deh la o masina second hand si daca se jura cu mana pe biblie vanzatorul ca sunt proaspat schimbat consumabilele, Nu e de crezut, decat cu o verificare atenta).
Despre comportamentul pe sosea, las emoticonul sa spuna totul
Necesita mici reparatii estetice de care o sa ma ocup dupa ca achit "taxa de poluare" .(asta in maxim 2 luni)
Apoi, ca sa vb lucruri serioase, deocamdata cu exceptia suspensiilor sport si jantelor de aliaj (luate de la un Colt din 2000 cu motorizare de 1,6 ) e stock, dar din toamna ma apuc sa o "pimpuiesc" un pic, ca deh asa ii sta bine unei Mitse .
Imi cer scuze ca v-il prezint pe Frankie murdar, insa la mine in fata blocului nu a ajuns inca asfaltul .
Scris: Joi Mai 20, 2010 9:54 pm
de radurin
Super ok masinuta.
Sa o stapanesti sanatos multi km fara probleme tehnice sau incidente.Daca ai nevoie de info legislative (omologare,depreciere pt taxa de poluare,inmatriculare si alte dracii ambigue) te astept cu placere !
Scris: Joi Mai 20, 2010 9:55 pm
de Danyutz
Frumos! Bine ai venit.
Din moment ce capacele jantelor sunt albastre, sugerez sa faci si etrierii la fel
Scris: Joi Mai 20, 2010 10:19 pm
de cix
Bun venit si tie si lui Frankie. Arata bine si are o culoare frumoasa. Sa te bucuri de el cat mai mult. Primul lucru care i l-as face ar fi sa ii pun folie
Scris: Joi Mai 20, 2010 10:25 pm
de Puiu
Multumesc frumos pt aprecieri si pt suport!
Maine am RAR, la care am 2 probleme:
1.rotile sunt pe R14, in talon am pe R13, am fost la Mitsubishi TM sa-mi dea o adeverinta cum ca asa dimensiuni s-au montat pe Colt, insa nu au putut sa-mi dea, nu corespundea motorizarea (sunt de 1.6). omologarea lor (rotilor) se rezolva maine (ca bugetarii au cunostinte, fostii colegi de facultate inca te mai pot ajuta )
2.taxa---of, e cam mare, vreo 927e fara depreciere; nu e abs, nu e clima, sper sa scada in intervalul 5-600e
In privinta anului de fabricatie sunt in dilema : pe brief - tradus in romana scrie: a)data aprobarii seriei 16.01.1996 (nu data fabricatiei)
data primei inmatriculari 24.03.1999
La RAR bineinteles ca se ia dupa data primei inmatriculari, asta m-a fentat cand am cumparat-o, dar nu-mi pare rau. muncesc o luna in plus si o achit . Am discutat cu colegu de la RAR ca as dori o depreciere cat mai "grava", vedem maine.
In legatura cu etrierele si tamburul, asa este, asa am luat-o, o sa le vopsesc albastre ca si masina si capacele.
Pe viitor, si asta mai aproape de toamna, ca nu costa mult, ma gandesc sa vopsesc jantele : albe sau negre (inca sunt in dilema).
Cred eu ca pe mainile mele Frankie e pe drumul cel bun!
Aaaaa, dah si folie, dar cum am mai spus, dupa taxa si restul actelor.
Scris: Joi Mai 20, 2010 10:31 pm
de radurin
Pai daca la RAR e ''colegul'' treaba ar trebui sa fie ca si rezolvata.
La RAR in bucale si cam peste tot se scrie pe CIV data fabricatiei,nu data primei inmatriculari,se iau dupa sasiu,nr de omologare (daca exista,normal).Insista pt o data in CIV cat mai veche (oricum nu ai ce sa pierzi la revanzare),o sa castigi la taxa de poluare,unde se ia in calcul si anul fabricatiei si data primei inmatriculari,cu cat e mai veche e si taxa mai mica.
Bafta maine la RAR !
Scris: Joi Mai 20, 2010 10:39 pm
de Puiu
SA FIE!!!
Scris: Vin Mai 21, 2010 8:11 pm
de laudia1975
Cum e Puiu?
Ai luat RAR-ul?
Scris: Vin Mai 21, 2010 9:29 pm
de Puiu
Yupyyyyy,
Totul a fost ca la carte, Frankie a "absolvit" RAR fara probleme, nu s-a legat de roti dar nici nu mi le-a omologat :
CIV si certificat de depreciere le iau abia marti (cum mi-a zis inginerul) sau miercuri(cand mi-a zis "colegul" sa-l sun)
A zis "colegu" ca am coeficient de depreciere 2 (in traducere libera dupa spusele lui, scade taxa la jumate-lucru imbucurator )
Nici nu a costat cat ma asteptam, credeam ca undeva pe la 1000ron trebuie sa platesc dar a fost 627lei.
AAA a existat o singura problema ) - nu prea imi placea mie ca blocul motor era plin de rugina. ce am facut?
m-am apucat sa curat blocul motor cu perie de sarma, smirghel si apoi degresant si l=am dat cu 2 straturi de grund termorezistent(asta dupa ce am luat masina) si.... nu a gasit seria la motor ) .mi-a aratat 3 locuri in care ar putea fi seria, mi-au dat manusi, o surubelnita si smirghel si dai tataie, am frecat la grundul ala de mi-a iesit pe ochi.
in final Frankie s-a comportat exemplar.
Scris: Dum Mai 23, 2010 12:10 pm
de ppk
sunt nou si in masini nu is prea mare cunoscator , de aceea am si eu niste intrebari mici :
- ce diametru si forma au boxele , deoarece claritatea lor lasa de dorit si as vrea sa le schimb?
-merita pus filtru sport,creste mult puterea dar consumul?
-care e marimea rotilor si distanta dintre prezoane ?
am uitat sa precizez ca am un colt ca al tau (like Frankie) !