2006 Mitsubishi Colt 1.3 , Negru

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Ruxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 1:57 pm

Mesaj de Ruxi » Mar Oct 05, 2010 11:19 am

Inca nu am rezolvat problema. Acum tot se aprinde becul de la temperatura apei, desi este apa suficienta si nu are ses sa se incalzeasca in 2 km asa de tare. Nici nu ma mai agit ca nu are sens.
Nu am dat nimic pe masina. Am avut un Audi A6 din 2001, l-am dat la schimb si am mai primit ceva diferenta. Pentru mine a fost foarte profitabil si am inteles ca audi a fost dat mai departe.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 05, 2010 11:21 am

Nu cred ca ar trebui sa neglijezi temperatura apei. Poate ca senzorul a luat-o razna sau poate ca NU!

Un schimb interesant. Important e ca ai iesit in avantaj. A6-le l-ai condus tot tu? Adica ai trecut de pe o balena pe Colt-ulet?

Avatar utilizator
Ruxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 1:57 pm

Mesaj de Ruxi » Joi Oct 14, 2010 9:17 pm

Masina o impart cu sotul. Conducem jumi juma ca sa nu ne certam:P Mi-a placut mai mult "balena", dar era prea mare pentru mine, pentru ca am 1,62 inaltime si la volam eram ca intr-o barca. Sotul meu se mira ca nu vad numarul unei masini din fata mea cand eram in trafic, dar de unde sa vad cand eu vedeam stergatoarele stand normal la volan cu scaunul ridicat la maxim:))
La inceput era fosrte ciudat cu masina mica, pastram o distanta foarte mare fata de masinile parcate pe marginea drumului si in intersectii luam viraj laaarg sa nu tai curba pentru ca uitam ca nu mai am masina de 5 metri:)
La Audi era un confort deosebit, nu a facut atatea probleme avand in vedere ca avea 10 ani si avea 300.000 km. Motorul era de 2500, 150 cp,dar nu m-a incantat foarte mult cutia automata. Este foarte practica, dar nu simti ca esti la volan. Era nasol ca era joasa si trebuia sa am tot timpul grija la cea mai mica denivelare si la un oras mic si aglomerat cu locuri de parcare unde poti era mai greu putin. Cu buburuza nu am acelasi confort, stau si ma gandesc bine inainte sa depasesc, dar se descurca foarte bine la cat e de mica. La consum nu prea am facut economie mare, dar probabil se va schimba si asta cand schimb jantele si anvelopele.
Apropo de problemele Colt-ului, am reusit sa comand garnitura de chiulasa, una dintre probleme dar nu stiu cand pot sa o schimb ca toate service-urile sunt pline. Luni o duc la reprezentanta, dar nu vreau sa o schimb acolo ca nu am incredere si am inteles ca nu te lasa sa stai sa vezi cum lucreaza, iar cu asta eu nu sunt de acord. Sa vedem ce mai apare luni la tester legat de pornire.

Avatar utilizator
Ruxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 1:57 pm

Mesaj de Ruxi » Lun Oct 18, 2010 11:20 pm

Oficial am ramas fara masina!

Dupa 2 luni de umblat in disperare la service-uri fara sa primesc un raspuns am ajuns sa imi stea aprins in bord becul de la temperatura apei. Am luat de capul nostru garnitura de chiulasa ca am banuit ca numai aia poate fi si in final si-au facut chef la un service sa se uite ce are masina.
Concluzie: termostat blocat de mult timp, garnitura de chiulasa dusa, il loc de ulei sunt spume, masina are mai multa apa decat ulei si posibil sa se fi ovalizat chiulasa de la temperatura mare fiindca e din aluminiu.
Mi-au diagnosticat problema, dar ei nu repara asa ceva pentru ca nu au mai reparat mitsubishi. Din 7 service-uri in oras nimeni nu a vrut sa o repare pentru ca "e prea complicat motorul"!!!
In final am ajuns la un service la 20 km de oras unde se lucreaza foarte bine si de care am uitat si e in grija lor pana cand o sa aiba timp sa o faca.
Am luat legatura si cu reprezentanta si mi s-a spus ca trebuie sa merg la constatare, dupa care se comanda necesarul de piese, dar ca sunt foarte aglomerati si o las la ei. Reprezentanta e la 60 km, iar eu nu am cum sa fac atatea drumuri avand in vedere ca programul meu de munca coincide cu al loc. Pe langa asta am auzit multe lucruri nasoale, cum ca iti spun ca iti schimba, dai banii si de fapt curata bujiile sau garnitura si o lasa asa.
Ce m-a enervat cel mai mult este ca de la problema initiala, adica un termostat care costa 60 de lei, am ajuns la probleme grave din cauza indiferentei persoanelor care lucreaza in domeniu. Nu ma ofticam daca nu as fi mers de cel putin 10 ori la mai multe service-uri si a mai mers si sotul meu la verificari peste verificari. Pe mine ma luau de fraiera ca nu stiu eu si pe sotul meu il contraziceau desi el este inginer auto.
Daca are cineva o tubulara in stea cu care se desfac suruburile la mitsubishi sa ma anunte ca vreau si eu una...data viitoare sa o putem desface daca nu ne ajuta service-urile.[/size]

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Oct 19, 2010 3:01 am

Ouch.. imi pare rau sa citesc asta, poate reusiti sa o faceti bine totusi intr-un final.

In cel mai rau caz, o varianta cu piesele achizitionate din dezmembrari sau chiar un motor complet dintr-o dauna totala ati luat in considerare?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 19, 2010 10:37 am

Nu e prea costisitoare varianta unui motor complet?

Imi pare extrem de rau sa aud ce ati patit. Sper ca veti reusi sa treceti peste neplaceri (atat emotionale, cat si financiare) rapid.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Mar Oct 19, 2010 8:08 pm

ATENTIE: iti trebuie chei TORX pentru a desface multe din suruburile motorului de pe Colt. Si ... imi pare rau pentru problemele aparute.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Oct 20, 2010 8:23 am

cand mergeti cu motor + chiuloasa la planat, sa ii spuneti la roman ca producatorul da maxim 0.2mm frezare totala (adica si chiuloasa si bloc)
sa nu creada ca e ca pe la altele sa ia vreum milimetru.

Avatar utilizator
teanu21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 03, 2009 7:27 pm

Mesaj de teanu21 » Mie Oct 20, 2010 8:32 am

naspa ce ai patit, stiu cum este si eu am prajit un motor

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 20, 2010 10:57 am

Si ar trebui sa aveti mare incredere in service-ul pe care il veti alege. Nu dati masina pe mana oricarui... specialist.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori