2006 Mitsubishi Colt 1.3 , Negru
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
Buburuza este abia iesita din leasing, am achizitionat-o de la primul proprietar, o am de aproximativ 3 luni si am reusit sa fac 10.000 km cu ea(de fapt 5000 i-am facut eu:P); momentan are in jur de 90.000 km si este varianta in 4 usi. Nu am roata de rezerva, nu am gasit janta sa imi fac o rezerva, in schimb am anvelope de rezerva:)) Nu stiu ce varianta este, am fost intrebata cand am facut rca-ul dar nu am nici cea mai vaga idee cum sau de unde aflu varianta. Nu sunt multumita de jante...arata bine, dar sunt prea mari si am probleme la achizitionarea anvelopelor pentru ca SUNT FOARTE SCUMPE si se simte orice denivelare din cauza talonului mic. Am pe o buburuza 205/45 R16 pe fata si 225/45 R16 pe spate. Asa am gasit second sa ma tina pana vine iarna si o incalt cu ce trebuie. Consumul este acceptabil, un 8 in oras si cam 5-6 la drum intins, dar asta e si din cauza anvelopelor.
Momentan masina este destul de simpla. Am multe idei de modificat:
- in primul rand sa ii pun o evacuare cu sigla mitsubishi cum am avut si la audi facuta la comanda:)
- folie de protectie pt caroserie in combinatie rosu si contur alb(arata superb pe negru)
-folie protectie faruri si stopuri
-la nivel de spoiler/preguri, etc negociez cu sotul sa faca din fibra de sticla; materialul este, dar trebuie timp si un model la care sa ne hotaram:)
- jante vopsite rosu cu alb si negru, dar se mai lucreaza la design
Asta este partea teoretica, pana la practica mai este.
Revenind la realitate, am ceva probleme mai nasole cu masinutza si nici un service nu ma poate ajuta. La reprezentanta nu am cum sa ajung curand.
Prima problema este apa la motor(nu vorbesc de apa de la stergatoare cum am mai fost intrebata, stiu care este diferenta). In 2-4 zile nu am gram de apa in bidonul de rezerva. Am avut un an un audi a6 si nu a scazut nivelul apei deloc, in schimb in 3 luni de cand am Colt-ul am bagat la apa distilata incat nici nu trebuie sa mai cer la magazinul de piese auto ca se stie ce vreau. Nu se consuma in mers, deci nu e pompa de apa. Se consuma cand e masina oprita si picura in 3 locuri pe partea dreapta a masinii incepand de la zona farului pana la partea de imbinare a parbrizului. La service nu au reusit sa vada care este problema pentru ca am prins tot vreme ploioasa cand erau baietii liberi si nu isi puteau da seama. Am eliminat varianta cu garnitura de chiuloasa pentru ca uleiul este normal, nu are spume.
A doua si cea mai mare problema este la pornire. Porneste repede, dar incepe sa oscileze turatia intr-un stil haotic. Are o personalitate aparte, face figuri cand vrea ea, indiferent daca e cald sau rece motorul. Privind acest aspect am eliminat sonda lambda sau socul electric. Cum spuneam, pornesc masina, scade turatia brusc, sub 500 sta asa vreo 10 secunde, dupa care sare la 1500 si in final dupa vreo 15 secunde isi revine la 900. Masina trepideaza ca un tractor, daca vreau sa plec de pe loc e cam greu ca moare motorul, eventual accelerez putin si pornesc usor cu vreo 10 km la ora si pe urma isi revine si o ia la goana dintr-o data. Am incercat si varianta daciei de a accelera de cateva ori, dar degeaba. La un moment dat aparea la un tester mai slabutz ca e bujia 3, asa k le-am schimbat pe toate, dar nici o rezolvare. Acum au zis ca e bobina 3, dar nu sunt de aceeasi parere pentru ca daca ar fi arsa o bobina, in momentul in care ai masina pornita si scoti bobina nu ar reactiona masina. La cel mai ok sevice la care am fost mi s-a spus clar ca nu se baga pentru ca nu are ce sa ii faca, doar daca merg la reprezentanta, pentru ca nu vor sa ma puna sa schimb pe piese pana nimerim cea buna. In scut timp am sa devin mecanic specializat in Mitsubishi Colt:))
Sunt constienta de faptul ca tot trebuie sa o duc la reprezentanta, dar nu stiu cand pot sa ajung si problema s-a agravat pentru ca de 2 zile la prima pornire moare instant motorul si nici nu ai apucat sa o pornesti bine. La a doua pornire incepe spectacolul trepidatiilor si dupa aceea iti continui drumul linistit.
Sunt foarte multumita de masina, merge super, doar ca ma enerveaza aceste 2 probleme doar pentru faptul ca nu pot descoperi ce are. As desface tot motorasul bucatele sa vad ce si cum functioneaza, dar ma cam depaseste si sunt sigura ca o sa raman cu multe piese in plus daca vreau sa il pun la loc:))
Momentan masina este destul de simpla. Am multe idei de modificat:
- in primul rand sa ii pun o evacuare cu sigla mitsubishi cum am avut si la audi facuta la comanda:)
- folie de protectie pt caroserie in combinatie rosu si contur alb(arata superb pe negru)
-folie protectie faruri si stopuri
-la nivel de spoiler/preguri, etc negociez cu sotul sa faca din fibra de sticla; materialul este, dar trebuie timp si un model la care sa ne hotaram:)
- jante vopsite rosu cu alb si negru, dar se mai lucreaza la design
Asta este partea teoretica, pana la practica mai este.
Revenind la realitate, am ceva probleme mai nasole cu masinutza si nici un service nu ma poate ajuta. La reprezentanta nu am cum sa ajung curand.
Prima problema este apa la motor(nu vorbesc de apa de la stergatoare cum am mai fost intrebata, stiu care este diferenta). In 2-4 zile nu am gram de apa in bidonul de rezerva. Am avut un an un audi a6 si nu a scazut nivelul apei deloc, in schimb in 3 luni de cand am Colt-ul am bagat la apa distilata incat nici nu trebuie sa mai cer la magazinul de piese auto ca se stie ce vreau. Nu se consuma in mers, deci nu e pompa de apa. Se consuma cand e masina oprita si picura in 3 locuri pe partea dreapta a masinii incepand de la zona farului pana la partea de imbinare a parbrizului. La service nu au reusit sa vada care este problema pentru ca am prins tot vreme ploioasa cand erau baietii liberi si nu isi puteau da seama. Am eliminat varianta cu garnitura de chiuloasa pentru ca uleiul este normal, nu are spume.
A doua si cea mai mare problema este la pornire. Porneste repede, dar incepe sa oscileze turatia intr-un stil haotic. Are o personalitate aparte, face figuri cand vrea ea, indiferent daca e cald sau rece motorul. Privind acest aspect am eliminat sonda lambda sau socul electric. Cum spuneam, pornesc masina, scade turatia brusc, sub 500 sta asa vreo 10 secunde, dupa care sare la 1500 si in final dupa vreo 15 secunde isi revine la 900. Masina trepideaza ca un tractor, daca vreau sa plec de pe loc e cam greu ca moare motorul, eventual accelerez putin si pornesc usor cu vreo 10 km la ora si pe urma isi revine si o ia la goana dintr-o data. Am incercat si varianta daciei de a accelera de cateva ori, dar degeaba. La un moment dat aparea la un tester mai slabutz ca e bujia 3, asa k le-am schimbat pe toate, dar nici o rezolvare. Acum au zis ca e bobina 3, dar nu sunt de aceeasi parere pentru ca daca ar fi arsa o bobina, in momentul in care ai masina pornita si scoti bobina nu ar reactiona masina. La cel mai ok sevice la care am fost mi s-a spus clar ca nu se baga pentru ca nu are ce sa ii faca, doar daca merg la reprezentanta, pentru ca nu vor sa ma puna sa schimb pe piese pana nimerim cea buna. In scut timp am sa devin mecanic specializat in Mitsubishi Colt:))
Sunt constienta de faptul ca tot trebuie sa o duc la reprezentanta, dar nu stiu cand pot sa ajung si problema s-a agravat pentru ca de 2 zile la prima pornire moare instant motorul si nici nu ai apucat sa o pornesti bine. La a doua pornire incepe spectacolul trepidatiilor si dupa aceea iti continui drumul linistit.
Sunt foarte multumita de masina, merge super, doar ca ma enerveaza aceste 2 probleme doar pentru faptul ca nu pot descoperi ce are. As desface tot motorasul bucatele sa vad ce si cum functioneaza, dar ma cam depaseste si sunt sigura ca o sa raman cu multe piese in plus daca vreau sa il pun la loc:))
Imi plac masinile si motoarele de cand ma stiu si tot timpul mi-a placut sa imi bag nasul, sa desfac, sa ma murdaresc pe maini, chiar daca mai mult degeaba:P Problema e ca nu am incredere in service-uri si daca duc eu masina la service toti vor sa ma fraiereasca gandind ca sunt fata si nu ma pricep. Asa ca ma duc cu lectia invatata sa stiu ce probleme ar putea avea si asa imi dau seama daca ma mint sau nu. Asa ca in timp sotul meu mi-a explicat mai multe lucruri ca sa aiba cu cine sa dezbata o problema tehnica:P
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori