La Prima Dragoste De Colt

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Mie Dec 26, 2012 8:37 am

Pentru ca va citesc de aproape jumatate de an, de cand mi-a incoltit ideea unei masini japozene undeva in lista mea mentala de achizitii, m-am decis astazi sa va prezint minunatia pe care o conduc de cateva luni.
Cu Mitsu Colt a fost dragoste la prima vedere. Ne-am cunoscut prin august, in urma unui anunt, am vizitat-o acasa si am plecat cu gandul ca "asta e masina mea". Se incadra in buget, in criterii si mai dadusem si peste voi si ziceati de multe ori de bine
Este un Colt din 2007, 110 cp, 1.5 benzina, in 2 usi, varianta Invite Safety, 40.000 km, nu ca as fi stiut toate acestea la momentul cand am hotarat ca ea va fi masina mea de incercare. Desi am permis de 7 ani, sunt practic incepatoare.

Masina imi place foarte mult. Pe latura "girlie", imi plac tapiteria rosie, scaunele sport, volanul si schimbatorul din piele rosie (masina a fost inainte tot masina "de fata"), reactia prietenilor barbati cand afla ce masina conduc si ca mai si stiu ce are sub capota ). Pe latura "tehnica", imi place faptul ca varianta este safety, ca desi pe masina nu a fost schimbat nimic, merge perfect, siguranta pe care o am in depasiri, ca are "zvac" cand plecam de la semafor si ca acum pe timp de iarna nici nu stiu cand sunt -10 grade afara, masina circuland fara probleme pana acum.

M-am obisnuit cu cutia de viteze cu personalitate , cu marsarierul care initial mi se parea inabordabil, cu directia ferma si faptul ca simt fiecare miscare a volanului, cu stalpii care initial ma incurcau foarte tare la viraje la stanga, cu simplitatea japoneza a bordului si cu faptul ca nimic pentru masina asta nu va fi ieftin. Desi nu am avut alte cheltuieli in afara celor uzuale (RCA + CASCO si anvelope), citesc aici cu furori ce ma asteapta

Am vazut ca nu sunt multe fete pe forum, nu imi propun sa sparg armonia ce dainuieste pe aici, insa m-as bucura tare mult daca din cand in cand ati accepta si intrebari de la un profan. Din dragoste de Mitsu, nu de alta
Fişiere ataşate
SNC00245.jpg
SNC00245.jpg (846.12 KiB) Vizualizat de 3172 ori

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Mie Dec 26, 2012 9:51 am

Felicitari pentru achizitie si bun venit in comunitate.
Sa o stapanesti fara incidente si multi,multi kilometrii !

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Dec 26, 2012 9:50 pm

Felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti cu pacere si fara evenimente nedorite.

Avatar utilizator
didi^^
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 30, 2012 12:11 pm

Mesaj de didi^^ » Joi Dec 27, 2012 1:22 am

Bine ai venit, Katiush! Felicitari pt. "curajul" de a scrie. Intr.adevar, am ochit fete...cam deloc. Sa stii ca baietii sunt draguti si ne ajuta cu explicatii daca avem nevoie. Plus, ca pe forum in sine sunt multe informatii si tot felul de detalii, e drept, cateodata poate dureaza putin mai mult pana la gasesti.

Sa.ti traiasca masinuta si sa aveti multi km impreuna si cu incedente ZERO

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Joi Dec 27, 2012 12:19 pm

Welcome aboard! Sper sa te tina cat mai mult entuziasmul noii achizitii! Am sa-ti dau si eu un motiv, ca posesor de Colt din acelasi an, cu acelasi motoras, dar varianta in 5 usi : pana la 130 000 km masina nu a cerut in afara de revizii decat o piesa de 150 RON, si anume o teava de pe traseul de AC care avea un por pe unde pierdea freonul. Asa ca uita de fraza " nimic pentru masina asta nu va fi ieftin"! As putea spune ca luand in calcul toate cheltuielile (intretinere + carburant + RCA + impozite) este printre masinile cu cel mai mic cost/km.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Lun Dec 31, 2012 9:30 am

Multam fain de primire si de gandurile bune!

@cocolino: asa sa fie, astept revizia din 2013 si atunci voi stii mai multe, la verificarea inainte de cumparare totul a fost ok.
Btw, offtopic, bafta cu bara, am citit ce ai patit...colt-ul din 2007 nu are senzori, nu? am analizat un timp daca e cazul sa ii pun si eu senzori de parcare, mai ales ca parcarea e inca o provocare pentru mine, n-au trecut decat vreo 7 ani de cand invatam cum se face una laterala si acum dibuiesc dupa ureche, dar nu stiu daca se pot pune fara mari batai de cap.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Dec 31, 2012 6:09 pm

Nu cred ca exista Colt echipat din fabrica cu senzori de parcare (poate dupa face-liftul din 2008, desi ma indoiesc pentru ca in general au incercat sa reduca costurile si sa taie tot ce se putea). Oricum, chiar daca as fi avut, tot as fi lovit stalpul pentru ca aveam viteza si probabil ar fi piuit prea tarziu.
Putin off-topic: am fost placut surprins sa aflu intr-un concediu ca elvetienii de limba franceza spun despre Mitsu Colt ca este "voiture increvable". Pana acum le dau dreptate:)

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Ian 01, 2013 6:16 pm

Welcome to the club!

Nici eu nu ma plang de costurile de intretinere a Coltului, desi cu strazile mirobolante a urbei mele am fost nevoit sa schimb un rulment spate pe la 60.000 km daca imi aduc bine aminte. In rest, apa, paie si bataie.

La cat mai multi kilometri fara incidente iti doresc!

PS: avem si un Girl's Corner

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Mar Ian 01, 2013 10:14 pm

Noh, asa sa fie, andrei! si macar vreo 20.000 de km sa nu imi dea batai de cap.

Zilele acesta am mers mult cu ea, imi place din ce in ce mai tare, mi se pare o masina foarte sigura, si citeam pe aici ca ar avea un caracter subvirator Coltul. Mie fix in viraje mi se pare ca se comporta bine fata de altele...fiesta, de exemplu, care in viraje ma arunca in usa.
Incerc sa am grija de ea, sa nu o bruschez, dar sunt momente cand ajung cu ea in 3500 de ture pana schimb si odata chiar vreo 5000-6000 cand plecam din rampa sau parcam pe bordura mai inalta. Citesc pe aici ca motorul asta nu e foarte sensibil la astfel de gesturi, nu stiu cat de grave sunt aceste greseli si incerc sa le elimin cu fiecare drum, insa din experienta voastra, cum e cu rpm-urile la motorul de 1.5?

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Ian 01, 2013 10:56 pm

M-ai facut sa zambesc cu " sunt momente cand ajung cu ea in 3500 de ture pana schimb si odata chiar vreo 5000-6000 cand plecam din rampa " . Cred ca inca nu cunosti motorul si potentialul pe care il are. Practic pana la 3000 -3500 rpm motorul nu exista, intre 3500 si 5000 are viata, iar intre 5000-6500 doar cand vrei sa fii rea. Si poti sa fii rea chiar de mai multe ori pe zi ca Mitsu nu se supara! Singura pretentie pe care o are: ulei bun si sa nu-l turezi rece !
Apropo, mi-ai amintit de un baiat pe care l-am cunoscut ocazional (era vanzatorul de la care am cumparat apartamentul in 2007) si care lucra la Pitesti la Dacia, la divizia care se ocupa cu prepararea Logan-urilor pentru raliul Dacia Logan Cup. L-am luat in masina mea (care avea abia 5000 km pe atunci) ca sa semnam actele la banca si pe drum imi zice ca daca o sa continui sa conduc asa ( se referea la turatia motorului) imi da in scris ca nu apuc 50 000 km cu ea. Imi pare rau ca nu ne-am mai intalnit sa-i arat ca la 130 000 motorul merge fix la fel de bine ca atunci.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori