Mitsubishi Colt 2010 Motor 1,3 Benzina 95cp
- vladsandulescu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 29, 2012 12:32 am
Salut! Sunt posesorul unui colt din 2010 de anul trecut din august masina fiind cumparata de la reprezentanta "Oferta masini rulate". Acum ceva timp mi sa aprins martorul de bord"check engine" am citi aici pe forum ca ar putea fii de la clapeta de acceleratie. Ok toate bune si frumoase am curatat senzorul clapeta tot ca la carte,dar martorul tot nu sa stins. Dupa circa 2 zile sa stins si acum 3 zile sa aprins iarasi am fost la un mecanic care mi-a demontat bobinele si bujiile si mi-a spus ca este din cauza unei bobine.
Masina face foarte urat abea urca de 2500 rpm nu are ea vlaga aia in ea,la relanti tremura din toate incheieturile chiar da sa moara motorul. Are momente cand in mers incepe sa traga bine 3 4 5 secunde si dupa iar se plafoneaza. Credeti ca mi-ati putea fi de folos cu un raspuns? Multumesc anticipat!
Masina face foarte urat abea urca de 2500 rpm nu are ea vlaga aia in ea,la relanti tremura din toate incheieturile chiar da sa moara motorul. Are momente cand in mers incepe sa traga bine 3 4 5 secunde si dupa iar se plafoneaza. Credeti ca mi-ati putea fi de folos cu un raspuns? Multumesc anticipat!
salut,
un sfat pe care il dau de fiecare data, diagnoza e sfanta.
Daca ECU considera ca eroarea e grava, iti opreste functionarea normala a motorului dupa 2500rpm si lasa numai functiile vitale.
De aceea merge fara putere, abia accelereaza...e modul numit limp home mode...adica sa te aduca cumva acasa.
Ca fapt divers: sunt scule ca de ex. ELM327 cu care poti face ceva diagnoza si sa citesti erori generice. Orice masina le memoreza pentru ca sunt impuse a fi memeorate prin legislatie. Daca o astfel de diagnoza iti arata cauza, te-ai scos. ...si ingeneral o gasesti la prieteni.
Altfel, trebuie mers undeva unde diagnoza permite si citirea de coduri specifice producatorului (in cazul nostru mitsu), la un service mai serios...sau la reprezentata.
Sper sa nu fie ceva grav.
Daca afli ce si cum era problema, asteptam sa o impartasesti cu noi.
Multa bafta.
Laurentiu
un sfat pe care il dau de fiecare data, diagnoza e sfanta.
Daca ECU considera ca eroarea e grava, iti opreste functionarea normala a motorului dupa 2500rpm si lasa numai functiile vitale.
De aceea merge fara putere, abia accelereaza...e modul numit limp home mode...adica sa te aduca cumva acasa.
Ca fapt divers: sunt scule ca de ex. ELM327 cu care poti face ceva diagnoza si sa citesti erori generice. Orice masina le memoreza pentru ca sunt impuse a fi memeorate prin legislatie. Daca o astfel de diagnoza iti arata cauza, te-ai scos. ...si ingeneral o gasesti la prieteni.
Altfel, trebuie mers undeva unde diagnoza permite si citirea de coduri specifice producatorului (in cazul nostru mitsu), la un service mai serios...sau la reprezentata.
Sper sa nu fie ceva grav.
Daca afli ce si cum era problema, asteptam sa o impartasesti cu noi.
Multa bafta.
Laurentiu
mi s-a intamplat si mie de vreo 3 ori asa,e adevarat la cealalta masina ,o skoda fabia si de fiecare data a fost bobina. dupa prima vizita la reprezentanta urmatoarele 2 probleme au fost rezolvate in curte. limp mode si mers neregulat la relanti + martor motor aprins(de culoare galbena). la skoda bobinele sunt fiecare deasupra bujiilor.
- vladsandulescu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 29, 2012 12:32 am
- vladsandulescu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 29, 2012 12:32 am
bai fratilor am o problema mare de tot cu masinuta asta si ma scote din sariteeeee!! Deci de vro 3 lunni de zile cel putin de 2 3 ori pe luna fac drumul bucuresti miercurea ciuc si zic na hai ma sa merg si eu la consum treapta a 5a 110-120 ajung la destinatie imi arata consumul mediu 27% darrr masina facandu-i un calcul simplu consuma 7,1-7,2. ma puteti ajuta cu un raspuns ca imi vine sa sparg ecranu ala!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori