Pagina 1 din 2

Scris: Dum Feb 17, 2013 11:56 am
de vladsandulescu
Salut! Sunt posesorul unui colt din 2010 de anul trecut din august masina fiind cumparata de la reprezentanta "Oferta masini rulate". Acum ceva timp mi sa aprins martorul de bord"check engine" am citi aici pe forum ca ar putea fii de la clapeta de acceleratie. Ok toate bune si frumoase am curatat senzorul clapeta tot ca la carte,dar martorul tot nu sa stins. Dupa circa 2 zile sa stins si acum 3 zile sa aprins iarasi am fost la un mecanic care mi-a demontat bobinele si bujiile si mi-a spus ca este din cauza unei bobine.
Masina face foarte urat abea urca de 2500 rpm nu are ea vlaga aia in ea,la relanti tremura din toate incheieturile chiar da sa moara motorul. Are momente cand in mers incepe sa traga bine 3 4 5 secunde si dupa iar se plafoneaza. Credeti ca mi-ati putea fi de folos cu un raspuns? Multumesc anticipat!

Scris: Dum Feb 17, 2013 1:37 pm
de LaurB
salut,

un sfat pe care il dau de fiecare data, diagnoza e sfanta.
Daca ECU considera ca eroarea e grava, iti opreste functionarea normala a motorului dupa 2500rpm si lasa numai functiile vitale.
De aceea merge fara putere, abia accelereaza...e modul numit limp home mode...adica sa te aduca cumva acasa.

Ca fapt divers: sunt scule ca de ex. ELM327 cu care poti face ceva diagnoza si sa citesti erori generice. Orice masina le memoreza pentru ca sunt impuse a fi memeorate prin legislatie. Daca o astfel de diagnoza iti arata cauza, te-ai scos. ...si ingeneral o gasesti la prieteni.
Altfel, trebuie mers undeva unde diagnoza permite si citirea de coduri specifice producatorului (in cazul nostru mitsu), la un service mai serios...sau la reprezentata.
Sper sa nu fie ceva grav.
Daca afli ce si cum era problema, asteptam sa o impartasesti cu noi.
Multa bafta.
Laurentiu

Scris: Dum Feb 17, 2013 8:41 pm
de m_mosu
mi s-a intamplat si mie de vreo 3 ori asa,e adevarat la cealalta masina ,o skoda fabia si de fiecare data a fost bobina. dupa prima vizita la reprezentanta urmatoarele 2 probleme au fost rezolvate in curte. limp mode si mers neregulat la relanti + martor motor aprins(de culoare galbena). la skoda bobinele sunt fiecare deasupra bujiilor.

Scris: Lun Feb 18, 2013 8:42 am
de Alex44
Daca isi revine in mers cateva secunde nu e de la clapeta. Clapeta isi revine doar dupa repornirea de motor.

Scris: Mie Feb 20, 2013 6:05 am
de prodigy
De la bobina cred ca e...frate.miu a avut ceva asemanator. Sa ne tii la curent cu problema ta...si sper sa nu fie ceva nasol

Scris: Dum Mar 24, 2013 12:40 am
de vladsandulescu
Salut am revenit din cantonament si am făcut mașina dupa schimbarea bobinei,bujiilor si a injectorului care toate astea au fost stricate din cauza bobinei mașina merge ca noua. Va intra ?ntr.un proiect de tuning.

Scris: Lun Mar 25, 2013 11:10 pm
de andrei
Si de ce esti zgarcit?

Da-ne ceva mai multe detalii, ce planuri ai pt ea?

Scris: Mar Mar 26, 2013 9:11 am
de Alex44
Care a fost explicatia celor din service pt injectorul stricat? Cum putea ceva ce nu se afla in preajma bobinei/scanteii/arderii sa fie afectat?

Scris: Lun Feb 17, 2014 1:01 pm
de vladsandulescu
bai fratilor am o problema mare de tot cu masinuta asta si ma scote din sariteeeee!! Deci de vro 3 lunni de zile cel putin de 2 3 ori pe luna fac drumul bucuresti miercurea ciuc si zic na hai ma sa merg si eu la consum treapta a 5a 110-120 ajung la destinatie imi arata consumul mediu 27% darrr masina facandu-i un calcul simplu consuma 7,1-7,2. ma puteti ajuta cu un raspuns ca imi vine sa sparg ecranu ala!!

Scris: Lun Feb 17, 2014 1:42 pm
de Alex44
"bai"

Masina merge normal acum in rest, in afara de acel consum afisat eronat?

PS: Nu mai posta in mai multe locuri aceeasi intrebare! Este un topic dedicat pt problemele coltului.