Pagina 1 din 2
Scris: Sâm Iun 22, 2013 11:13 pm
de theredexecutioner
Buna seara la toata lumea.Va prezint si eu Coltul meu 2009 1.3l 95CP varianta Intense cumparat de nou in anul 2010.Sunt la a 3 masina dar vreau sa spun ca sunt innebunit dupa acest Colt.este superb.Modificari majore nu i-am adus doar pragurile de pe modelul de ralliart, becuri cu leduri pentru pozitii, distantiere de 5mm pe puntea spate si o banda de leduri pentru grila din fata.Mai urmeaza un sistem bluetooth Parrot in zilele care vin si pe viitor o evacuare finala cu 2 sau cu 4 tipsuri inca nu m-am hotarat si poate garda la sol putin micsorata din arcuri.Atasesz si niste poze si un mic filmulet ....sper sa va placa.
http://www.youtube.com/watch?v=Bva4ftrw ... e=youtu.be
Scris: Dum Iun 23, 2013 8:56 am
de radu-lancer
Sa o stapanesti sanatos si multi km cu ea fara incidente.
Interesante lumini din grila. Frumoase. Este inspiratie dintr un anumit film?
Scris: Dum Iun 23, 2013 10:08 am
de theredexecutioner
Multumesc frumos luminile din grila sunt inspirate din knight rider.
Scris: Mar Iun 25, 2013 11:01 am
de andrei
Salut,
sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri fara incidente! Despre leduri nu stiu ce sa zic, sincer si fara nici o ofensa pentru gustul meu este umpic cam mult. Eu as renunta la ele, as cobora-o din arcuri si i-as vopsi jantele in gri grafit, inclusiv sigla. Eleron, pare sa ai deja
Spor la treburi!
Scris: Mar Iun 25, 2013 11:47 pm
de theredexecutioner
Multumesc.la arcuri mai astept sa prind o licitatie pe ebay si un pret bun..ca la praguri....eleron are deja din fabrica.....iar jantele nu am de gand sa le vopsesc si sincer acel gri grafit nu imi place.fiecare cu gusturile lui.dar multumesc de ideei si oricare alta e binevenita...apropo ceva filtru de aer sport unde as putea sa gasesc si ce se potriveste,eu ma gandesc la un K&N conic.
Scris: Mie Iun 26, 2013 9:55 am
de Alex44
Nu da banii de pomana pe un filtru conic ce va sta expus in compartimentul motor. Daca vrei sa iti dai seama cat de rau va fi cu acel filtru, scoate priza de aer rece dintre cutia filtrului si calandru. Oricum nu face nimic filtrul ala conic.
Scris: Mie Iun 26, 2013 10:11 am
de theredexecutioner
Aham..in concluzie pot sa renunt la filtru de aer sport..dar despre bara stabilizatoare pentru puntea fata la capetele la suspensie...sau strut bar ca asa ii spune....ce imi puteti spune?
Scris: Mie Iun 26, 2013 10:25 am
de Alex44
Singurul mod care merita ar fi un curs de pilotaj, si poate un set de jante ultra usoare si anvelope bune.
Strut bar ala nu face mare lucru nici daca e unul solid, ce-am vazut din alea cu suruburi/flexibile nu fac nici 2 bani. Pe spate te-ar avantaja o bara antiruliu, dar nu stiu daca are rost pusa pe o punte fixa.
Iti dai seama ca stig te face pe circuit intr-o masina identica, si mai mult te face si intr-una stock pe langa a ta cu filtre, bari,roti si altele.
Si pe mine ma mai apuca nebunelile, dar imi dau seama ca decat sa dau bani pe modificari care nu-mi imbunatatesc simtitor masina mai bine bag benzina si ma plimb cu ea. Macar de era o masina de circuit, dar asa masina de zi cu zi chiar nu merita pt nimic. Sa nu crezi ca ii pui bara aia si poti sa iei nu stiu ce viraj in drum spre casa/munca/prietena cu 20km/h mai tare.
Scris: Mie Iun 26, 2013 11:05 am
de theredexecutioner
Iti dau dreptate aici mai ales la treaba cu Stig ...eu intrebam pentru ca m-am tot informat pe internet si ziceau ca ar avea ceva ajantaje..cred ca pana la urma toti avem ``nebunii`` mai ales cand vine vorba de masini
Scris: Mie Iul 17, 2013 5:04 pm
de PROMitsu
Parerea mea (de non-expert, dar ca fost posesor de Colt) este ca poti face urmatoarele lucruri ca sa imbunatatesti performantele Coltului:
- anvelope. Gasesti niste anvelope care sunt foarte bune cum ar fi Michelin Pilot Sport 205x45 R16. Sigur vei simti diferenta pe viraje. Dar asta doar daca vei merge destul de tare ... Altfel nu o sa simti nici o diferenta fara de unele normale.
- frane: discuri, placute.
Optional
- suspensii - aici nu stiu cat de mult se poate imbunatati comportamentul pe viraje. Coltul are oricum niste amortizoare destul de tari. Poate niste arcuri sa ajute mai mult. Oricum probabil asta te va costa la confort pe orice drum mai prost ...
Eu personal avand la Coltul pe care l-am avut anvelope 205x45 R16 nu mi-as fi schimbat suspensiile.
Oricum cred ca cel mai bine este sa stai cu ceea ce ai pana trebuie schimbate. Ca sa nu dai bani in plus...
Si pentru ca si daca schimbi tot ce am spus mai sus nu vei simti o mare imbunatatire decat in cazul ca vei merge mai la limita ... ceea ce nu este recomandat daca nu ai ceva experienta si cunosti foarte bine masina si drumul.
In mod normal un sofer conduce masina la poate 70-80% din capacitatea ei. In modul acesta nu se simte nici o diferenta intre ceva de performanta si ceva stock.
Ca sa simti o imbunatatire masina ar trebui condusa la cel putin 90% din capacitate. Ceea ce inseamna riscuri mai mari daca nu esti pe circuit ..
Practic intre ceva performant si ceva normal (de exemplu niste anvelope) nu vei simti diferenta decat de la un nivel destul de ridicat.
Cei poate 5-10% in plus ca performante se reflecta in costuri mai mari ... si in mod normal nu ii vei folosi decat daca iti asumi niste riscuri ...