2008 Lancer 1.8 - 143CP Orient Red
QUOTE (BUGHY)Cix, mai bine nu spuneai asta . Ai intrat in gura lui Martynel , Cristi si care mai erau .
Adevarul e ca nici mie nu-mi place . Tot cea clasica ramane de baza .
Offtopic: Una din cele mai faine chestii in viata este faptul ca suntem diferiti si avem pareri si placeri diferite. Nu am intrat in gura nimanui prin faptul ca am zis ca antena aia e draguta. Chiar daca avem uneori discutii in contradictoriu sau mai la misto tot colegi de forum ramanem, asa dizelari sau benzinari cum suntem.
"Peace on mitsu"
Adevarul e ca nici mie nu-mi place . Tot cea clasica ramane de baza .
Offtopic: Una din cele mai faine chestii in viata este faptul ca suntem diferiti si avem pareri si placeri diferite. Nu am intrat in gura nimanui prin faptul ca am zis ca antena aia e draguta. Chiar daca avem uneori discutii in contradictoriu sau mai la misto tot colegi de forum ramanem, asa dizelari sau benzinari cum suntem.
"Peace on mitsu"
Mersi cix, vezi ca e thread pe "tuning si modificari optice" despre aripioare, pentru ma imulte detalii.
Acu sa revenim la masini....cine spunea ca sunt mai faine lancer clasice la finisaje decat astea noi? Cand am plecat spre service sa iau masina, m-a dus fata care s-a ocupat de comanda. Masina lor este un lancer clasic. M-am speriat cand am intrat de cum aratau turometrul si vitezometrul. Parca aveau hartie alba pe background. Habitaclul mic si mult mai spartan decat asta noua...asta nefiind un punct slab imho. Dar oricum nopul lancer nu e sub cel clasic la finisaje
Acu sa revenim la masini....cine spunea ca sunt mai faine lancer clasice la finisaje decat astea noi? Cand am plecat spre service sa iau masina, m-a dus fata care s-a ocupat de comanda. Masina lor este un lancer clasic. M-am speriat cand am intrat de cum aratau turometrul si vitezometrul. Parca aveau hartie alba pe background. Habitaclul mic si mult mai spartan decat asta noua...asta nefiind un punct slab imho. Dar oricum nopul lancer nu e sub cel clasic la finisaje
QUOTE (Prime)Mersi cix, vezi ca e thread pe "tuning si modificari optice" despre aripioare, pentru ma imulte detalii.
Acu sa revenim la masini....cine spunea ca sunt mai faine lancer clasice la finisaje decat astea noi? Cand am plecat spre service sa iau masina, m-a dus fata care s-a ocupat de comanda. Masina lor este un lancer clasic. M-am speriat cand am intrat de cum aratau turometrul si vitezometrul. Parca aveau hartie alba pe background. Habitaclul mic si mult mai spartan decat asta noua...asta nefiind un punct slab imho. Dar oricum nopul lancer nu e sub cel clasic la finisaje
Fiecare isi lauda masina, Prime . Prea putini obiectivi . Stii cum e , a ta e cea mai tare .
Acu sa revenim la masini....cine spunea ca sunt mai faine lancer clasice la finisaje decat astea noi? Cand am plecat spre service sa iau masina, m-a dus fata care s-a ocupat de comanda. Masina lor este un lancer clasic. M-am speriat cand am intrat de cum aratau turometrul si vitezometrul. Parca aveau hartie alba pe background. Habitaclul mic si mult mai spartan decat asta noua...asta nefiind un punct slab imho. Dar oricum nopul lancer nu e sub cel clasic la finisaje
Fiecare isi lauda masina, Prime . Prea putini obiectivi . Stii cum e , a ta e cea mai tare .
Azi am bagat un drum Constanta-Bucuresti. O banda pana la Cernavoda si apoi A2-ul. Masinuta a mers ca unsa pana la ultima bucata pana la Bucuresti, aia care-i facuta din placi de beton. Zgomotul a devenit strident, sunt curios daca pot face ceva cu o insonorizare.
Inca un detaliu super este cruise controll-ul, pe autostrada isi face toti banii. O chestie interesanta a fost activarea CC-ului pe la 110km iar viteza la care trebuia sa ajunga era 120km. In momentul ala acul a sarit aproape instant de 3500rpm, ea saraca nestiind ca e inca in rodaj si trebe sa stea cuminte Chiar m-a impresionat atitudinea nervoasa. Cruise Control + cutie CVT = LOVE, asta e klar. Se adapteaza singura necesitotilor, nu simti schimbari de viteze si alte sincope.
Inca un detaliu super este cruise controll-ul, pe autostrada isi face toti banii. O chestie interesanta a fost activarea CC-ului pe la 110km iar viteza la care trebuia sa ajunga era 120km. In momentul ala acul a sarit aproape instant de 3500rpm, ea saraca nestiind ca e inca in rodaj si trebe sa stea cuminte Chiar m-a impresionat atitudinea nervoasa. Cruise Control + cutie CVT = LOVE, asta e klar. Se adapteaza singura necesitotilor, nu simti schimbari de viteze si alte sincope.
Nu mai e in rodaj si am testat cutia CVT si motorul sa vad ce pot cu adevarat. Sunt extrem de multumit, cei 1000 de euro in plus sunt nimic pe langa avantajele cvt-ului. Si padelele alea tip F1 ma innebunesc.
Mersi mult pentru sfaturile date pe privat, m-ai ajutat mult cand am luat decizia sa o cumpar! Dau o bere daca ne vedem vreodata la o intalnire
Mersi mult pentru sfaturile date pe privat, m-ai ajutat mult cand am luat decizia sa o cumpar! Dau o bere daca ne vedem vreodata la o intalnire
Data viitoare cand mai merg pe litoralul patriei contez pe o bere din partea ta (dar mai sunt atatea plaje frumoase si mai ospitaliere in lume, incat nu stiu cand se va intampla asta...)!
Daca in mers trec pe modul sport prin actionarea unei clapete (fara a muta levierul din pozitia D ), se mentine in modul manual cat timp masina e in mers. La prima oprire (viteza 0) se reseteaza pe automat. Asa e si la tine?
Daca in mers trec pe modul sport prin actionarea unei clapete (fara a muta levierul din pozitia D ), se mentine in modul manual cat timp masina e in mers. La prima oprire (viteza 0) se reseteaza pe automat. Asa e si la tine?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori