Pagina 12 din 12

Scris: Joi Ian 20, 2011 6:08 pm
de metal_militia
Nu stiu ce aveau, dar cica si de la ele se auzea "bataia" aia. Cel putin asta mi-au zis cei de la service, ca eu nu mi-am dat seama ce se poate strica la un triunghi de tabla cu un rulment in mijloc...s-o fi spart rulmentul.

Scris: Mie Iun 06, 2012 1:39 am
de metal_militia
Masinuta a ajuns acum pe la 75.000km si a trecut printr-o mica revizie. Toate uleiurile, lichidele si fluidele (in afara de cutie) au fost schimbate, i s-au pus placute de frana Textar fata-spate si i s-a schimbat cureaua de la accesorii ca era prea imbatranita.
Urmeaza distributia si ambreiajul in scurt timp. Sa ii pun ambreiaj normal sau sa ma incumet la un Exedy, ACT, Clutch Masters etc.? Unul normal e ~700lei si unul "sport" in jur de $450+ transport.

Scris: Mie Iun 06, 2012 8:44 pm
de andrei
Ai vreun beneficiu real atat timp cat nu te incumeti sa mai schimbi si cate ceva care sa afecteze (in bine) performantele masinii?

Are durata de viata mai indelungata decat cea a ambreiajului stock?

Scris: Joi Iun 07, 2012 12:50 am
de metal_militia
Primul beneficiu ar fi factorul bling: "am ambreiaj mov" suna bine de tot

Poate ma incumet sa mai cresc ceva performanta, insa al doilea motiv dupa bani care ma tine este faptul ca masina e FWD si am impresia ca nu prea merita.

Banuiesc ca fiind facut sa reziste un cuplu mai mare decat am acum ar rezista mai mult in timp si la abuzuri. Deja ma gandesc in perspectiva ca mai sunt 2 ani pana se deschide circuitul de la Urziceni si trebuie sa am o masina pregatita.