2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Dec 01, 2010 7:27 pm

SI mie mi-ar fi palcut sa vad stele cu nemiluita la caracteristicile cauciucurile insa nu aveam si bani cu nemiluita asa ca...
Oricum daca te uiti nici cauciucurile de firma renumita nu au 5 stele peste tot. Pe mine ma interesat sa aiba cat mai multe stele la zapada si gheta in rest mai putin conteaza pt mine.
Acum sper sa mai imi scoata dumnezeu in cale o oferta de ne refuzat si petnru jenti, cat despre cauciucuri parca nici acum nu imi vine sa cred cat de putin am dat pe ele.
De exemplu am intrebat la iricad ce scoruri au pt cauciucurile de iarna, 39mil set complet cauciucuri semperit+jenti tabla+piulite+lanturi RUD+racleta+spreay iale. Deci daca si la reprezentanta vindeau semperit eu zic ca sunt destul de bune. Trebuia sa imi dea jenti de aur ca sa fiu prost sa dau atatia bani si tot nu dadeam ca eu nu am nevoie de jenti de aur

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Dec 01, 2010 7:54 pm

Semperit sunt si in oferta dealerului.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Dec 13, 2010 9:30 am

In weekend masina a vazut si prima zapada mai sanatoasa din viata ei, pe valea prahovei. Pe masura ce kilometri se aduna ma indragostesc din ce in ce mai tare de ea.
Iarna pe asfalt uscat sau umed pot sa zic ca nu este mare diferenta intre cauciucul de vara si cel de iarna, insa pe zapada si gheata cauciucurile de iarna sunt net superioare celor de vara.
Scutu lde tabla care l-am primit bonus la cumpararea masinii pot sa zic ca si-a facut datoria in 2 randuri: prima data pe DN1 noaptea 100km/h faza scurta deodata apare in fata masinii un caine mort destul de maricel fix in mijlocul strazii nu am putut sa fac altceva decat sa il incalec s-a auzit cum s-a harjait de scut insa scutul nu s-a indoit, a doua oara un bulgare de gheta fix in mijlocul benzii mele de circulatie cazut probabi lde la rotile vreunui camion sau masina mai mare nu am avut alta optiune decat sa il incalec si asta s-a harjait de scut dar scutul nu s-a indoit nici de data asta. Probabi ldaca nu aveam scut de tabla cel de plastic sar fi smuls sau cel puti nsar fi spart. Masina a vazut si 170km/h pot sa zic ca se comporta neasteptat de bine la acesta viteza.
In urma acestui drum si a acestor evenimente pot zice ca sunt din ce in ce mai placut surprins de masina si ca atat scutu lde tabla cat si cauciucurile de iarna isi merita pe deplin investitia. Mai are putin si implineste 3000km

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Dec 13, 2010 10:34 am

Desi pare ca are o garda rezonabila la sol totusi nu e chiar asa. De exemplu scutul si mai este o tabla undeva sub schimbator care sunt mai jos decat nivelul barii din fata si al pragurilor mai sunt si acele prelungiri din plastic infata rotilor din fata, macar daca erau din cauciuc ca sa fie maleabile, deasemenea si traseul de evacuare mai ales toba finala sunt destul de jos zic eu mai joase decat nivelul pragurilor deci trebuie mare atentie ca garda la sol e inselatoare la acesta masina.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Dec 17, 2010 11:38 am

Astazi a venit zapada adevarata si la galati. Cauciucurile de iarna Semperit secomporta de minune pe zapada chiar as putea zice ca ma chinui putin sa fac masina sa derapeze controlat, sunt foarte aderente pe zapada insa pe asfalt nu e mare diferneta fata de cele de vara. Deci sunt multumit de investitie.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Dec 17, 2010 8:56 pm

Astazi am avut ocazia sa testez voit sau mai putin voit gadgeturile de securitate activa(TSC si ESP), isi fac treaba de minune insa traction controlul trebuie dezactivat cand te bagi cu masina in zapada mare sau atunci cand ramai impotmolit petru ca reduce turatia motorului ca sa nu mai patineze rotile iar daca masina nu pleca de pe loc o reduce pana se opreste motorul.
Mai pe seara urmeaza runda a doua de test ma duc sa fac si eu ceva drifturi pe zapada sa vad, sa studiez si eu mai in amanunt compartamenul masinii cu ESP activat si dezactivat

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Dec 18, 2010 7:58 pm

Cateva poze cu decorul de iarna. Nu am curatato prea bine de zapada ca era murdara si am vrut sa evit aparitia efectului de panza de paianjen pe vopsea.
Tot astazi am primit si autocolantele pentru praguri de la Tanaka si voi pune niste poze dupa ce le lipesc.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Dec 21, 2010 1:46 pm

Am doua stikere cu mitsu.ro, unul cu silueta de evo si unul fara. VOi pe unde ati lipit stikerere ca sunt tare nehotarat unde sa le lipesc ca sa arate bine pe masina.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Dec 21, 2010 1:47 pm

Unul dintre ele merge pe luneta, partea de sus sau jos. Eventual cel cu silueta, desi eu il prefer pe celalalt pentru... minimalism.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Dec 22, 2010 7:06 pm

Saptamana asta am avut si eu putin timp liber sa imi lipesc autocolantele pentru praguri si sa devin membru deplin al forumului
Fişiere ataşate
22122010047.jpg
22122010047.jpg (1.37 MiB) Vizualizat de 1641 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori