Lancer Did 140 Cp Orient Red Instyle
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Gata cu vacanta ! Back to the old shit ! 2 saptamani, 6000 de km, drumuri de toate felurile, incepand cu bulgaroaicele cam ca ale noastre, continuind cu noile autostrazi de la greci ( Ioannina - Igoumenitza e suuuper!), autostrazile italiene ( cam ca A2 a noastra - mai putin Autogrill-urile) si cu corectele autobanuri nemtesti - le-a vazut pe toate ! Serpuirirle de la greci au fost un lung sir de orgasme , ESP-ul a avut de lucru din greu, totul a lucrat normal. Apropo de bulgari - grija mare pana in Sofia dar dupa aia..."apa-paie si bataie". Incarcatura : 2 adulti, 2 copii si portbagajul full ( nevasta-mea nu poate fara sifonierul din dormitor!). Aer conditionat pe tot parcursul, drumuri de capre in Corfu, aglomeratie fluida in Roma si Milano, pustiu in Viena, 160-170 media pe autostrazi . Ulei consumat undeva pe la 300-400 de grame, doua degete de apa distilata si 6,1 l/100 de km.Ma felicit pentru alegere :-D
Sobolanule, era sa ne intalnim in Corfu (eu am revenit de mai putin de 2 saptamani)! E drept ca nu am fost cu Lanceru' ci cu charteru', dar am inchiriat un Opel Corsa si am exersat mult mersul in treapta I la 4000 rpm pe serpentinele abrupte. Chiar si drumurile lor de capre (inguste cat sa incapa o caruta trasa de magarus) sunt totusi de calitate mai buna decat majoritatea drumurilor din Timis. Imi era dor de Lancer, mai putin la fazele cand venea din fata vre-un autocar si trebuia sa ma fac mic, foarte mic, apoi sa dispar...
Cateva impresii dupa primii 11000 de km : majoritatea temerilor pe care le aveam cand am luat-o au disparut sau au devenit parte din peisaj :-) . Poate de ajutor mi-a fost si un scurt tur cu un 1,8 ,mai mult ca sa vad daca o mai tin sau nu ( :-D .
Sa incepem cu ceea ce unora le displace - motorul. Destul de galagios in trafic urban, impinge bine de la 1700-1800 de ture. Intarzierea turbinei este sesizabila dar nu chiar asa de deranjanta pe cat ma asteptam, asta tinand cont si de faptul ca e primul (meu) diesel pe care il "calaresc" atata. Sunetul perceput in interior este mai mare decat eram obisnuit dar nu cum am crezut ca va fi dupa toate informatiile stranse inainte de cumparare. In schimb, in regim de drum intins, se comporta ca un cal de povara, indiferent cat de incarcata e masina, iar nivelul interior de zgomot este normal, putand fi comparat fara probleme cu orice alta masina dintr-o clasa similara de pret ( asta daca nu mergi pe beton sau pe asfalt mai rugos - atunci e jale!).O sa vad daca vor interveni modificari dupa ce voi schimba gumele.
Etajarea vitezelor e corecta, cutia merge ca unsa, iar faptul ca ai nevoie de schimbari mai dese ale treptelor nu e neaparat o chestie deranjanta.Pe autostrada a sasea e perfecta de croaziera, chiar daca nu atat de elastica precum celelalte.
De stabilitate si comportament in mers - nu cred ca e cazul sa amintesc. Cred ca este unul dintre putinele puncte in care am observat ca nu exista disensiuni majore intre "tabere". ESP-ul intra doar daca faci boacane chiar mari , iar atunci cand intervine este destul de discret. Singurul lucru care m-a surprins oarecum( si am vazut ca nu am fost singurul) este faptul ca la viteze relativ mari sau pe drumuri cu denivelari accentuate longitudinal pe directia de mers, volanul este "naravas". O setare mai dura n-ar fi stricat. In schimb, pe drumuri mai proaste ( si a batut si de-astea destule) se comporta neasteptat de bine.
Consumurile : de la un 5,8-6 l mers constant 140-150 cu clima si incarcatura medie pana la 9 in oras, in traficul super din Bucuresti, cu clima si cu "nervi". Pana acum nivelul de ulei a coborat cam cu o treime pe joja, deci consumul e cam de 1 l intre doua schimburi .Avand in vedere ca se ieftineste motorina - merge...
Finisajele : vopseaua destul de slabuta dar nu pana la a se topi de la vreo pasare cufurita ( sau astea de pe la mine sunt mai putin cacacioase..). Greierasi, in afara de cel care a salasluit o vreme in torpedou, niciunul. Pe vestitul placaj din portbagaj ( pe care am avut si eu o mare pata) l-am uitat, avand in vedere ca nu l-am mai vazut la fata de cand am luat masina. Pana la urma pot sa ma fac ca nici nu e acolo . Ca habitabilitate , navi-ul ( in afara de faptul ca rapandulele de la MCar nu aduc harta Romanicai) e super, m-a dus prin locuri prin care nici aia de pe acolo nu credeau ca sunt drumuri.Bordul, simplu cum e, e mai mult decat suficient ( asta pentru cei carora le plac "navetele spatiale" cu butoane mii si cu beculete colorate ).Iar hardul inca n-a crapat !Si nici nu e plin cu manele :twisted:
Despre un alt asa-zis punct in minus : plasticele . Or fi parand ele ieftine, dar se intretin super usor, nu e nevoie nici de super solutii de curatat, nici de megaspecialisti in detailing, e suficienta o carpa umeda curata si totul e OK.
Concluzia personala e ca decizia de achizitie depinde in primul rand de scopul pentru care e cumparata aceasta masina - pentru cine face frecvent drumuri lungi in afara si bate mai mult de 30-35000 de km e perfecta. Daca in schimb vrei padele pe volan si zgomot sportiv , recomandarea "specialistilor" e benzina. Recomandarea mea ; vrei benzina, ia-ti alta masina, nu Lancer.
Sa incepem cu ceea ce unora le displace - motorul. Destul de galagios in trafic urban, impinge bine de la 1700-1800 de ture. Intarzierea turbinei este sesizabila dar nu chiar asa de deranjanta pe cat ma asteptam, asta tinand cont si de faptul ca e primul (meu) diesel pe care il "calaresc" atata. Sunetul perceput in interior este mai mare decat eram obisnuit dar nu cum am crezut ca va fi dupa toate informatiile stranse inainte de cumparare. In schimb, in regim de drum intins, se comporta ca un cal de povara, indiferent cat de incarcata e masina, iar nivelul interior de zgomot este normal, putand fi comparat fara probleme cu orice alta masina dintr-o clasa similara de pret ( asta daca nu mergi pe beton sau pe asfalt mai rugos - atunci e jale!).O sa vad daca vor interveni modificari dupa ce voi schimba gumele.
Etajarea vitezelor e corecta, cutia merge ca unsa, iar faptul ca ai nevoie de schimbari mai dese ale treptelor nu e neaparat o chestie deranjanta.Pe autostrada a sasea e perfecta de croaziera, chiar daca nu atat de elastica precum celelalte.
De stabilitate si comportament in mers - nu cred ca e cazul sa amintesc. Cred ca este unul dintre putinele puncte in care am observat ca nu exista disensiuni majore intre "tabere". ESP-ul intra doar daca faci boacane chiar mari , iar atunci cand intervine este destul de discret. Singurul lucru care m-a surprins oarecum( si am vazut ca nu am fost singurul) este faptul ca la viteze relativ mari sau pe drumuri cu denivelari accentuate longitudinal pe directia de mers, volanul este "naravas". O setare mai dura n-ar fi stricat. In schimb, pe drumuri mai proaste ( si a batut si de-astea destule) se comporta neasteptat de bine.
Consumurile : de la un 5,8-6 l mers constant 140-150 cu clima si incarcatura medie pana la 9 in oras, in traficul super din Bucuresti, cu clima si cu "nervi". Pana acum nivelul de ulei a coborat cam cu o treime pe joja, deci consumul e cam de 1 l intre doua schimburi .Avand in vedere ca se ieftineste motorina - merge...
Finisajele : vopseaua destul de slabuta dar nu pana la a se topi de la vreo pasare cufurita ( sau astea de pe la mine sunt mai putin cacacioase..). Greierasi, in afara de cel care a salasluit o vreme in torpedou, niciunul. Pe vestitul placaj din portbagaj ( pe care am avut si eu o mare pata) l-am uitat, avand in vedere ca nu l-am mai vazut la fata de cand am luat masina. Pana la urma pot sa ma fac ca nici nu e acolo . Ca habitabilitate , navi-ul ( in afara de faptul ca rapandulele de la MCar nu aduc harta Romanicai) e super, m-a dus prin locuri prin care nici aia de pe acolo nu credeau ca sunt drumuri.Bordul, simplu cum e, e mai mult decat suficient ( asta pentru cei carora le plac "navetele spatiale" cu butoane mii si cu beculete colorate ).Iar hardul inca n-a crapat !Si nici nu e plin cu manele :twisted:
Despre un alt asa-zis punct in minus : plasticele . Or fi parand ele ieftine, dar se intretin super usor, nu e nevoie nici de super solutii de curatat, nici de megaspecialisti in detailing, e suficienta o carpa umeda curata si totul e OK.
Concluzia personala e ca decizia de achizitie depinde in primul rand de scopul pentru care e cumparata aceasta masina - pentru cine face frecvent drumuri lungi in afara si bate mai mult de 30-35000 de km e perfecta. Daca in schimb vrei padele pe volan si zgomot sportiv , recomandarea "specialistilor" e benzina. Recomandarea mea ; vrei benzina, ia-ti alta masina, nu Lancer.
Felicitari. Te ajung imediat din urma. Ma asteapta un drum Brasov - Kusadasi. Acum am 10000km si sunt la fel de multumit de masina ca si tine.
Problema placajului am rezolvat-o relativ simplu, lipind o mocheta pe partea inferioara.
Cand spui ca nivelul uleiului a scazut o treime, te referi la o treime intre min si max? Daca e asa, e super bine. La mine a scazut de la max pana la min in 10 mii km. Dar nici nu prea am menajat-o si consum mai mic de 6,2 nu a vazut (defapt o data am incercat 10km sa merg constant cu 90km/h in a 5-a si am avut 4,5 )
La cat mai multi km!
Problema placajului am rezolvat-o relativ simplu, lipind o mocheta pe partea inferioara.
Cand spui ca nivelul uleiului a scazut o treime, te referi la o treime intre min si max? Daca e asa, e super bine. La mine a scazut de la max pana la min in 10 mii km. Dar nici nu prea am menajat-o si consum mai mic de 6,2 nu a vazut (defapt o data am incercat 10km sa merg constant cu 90km/h in a 5-a si am avut 4,5 )
La cat mai multi km!
Noutati la 20 k... Gumele de iarna - Michelin Pilot Alpin PA3 - fac minuni si stand pe loc
Azi am facut up-grade-ul la Navi... Pentru Bucuresti mai merge dar altfel... nashpa rau! Ce e bine ca are ceva in plus pe Grecia si Italia , asta pentru cine are drum pe acolo. In rest : toate cum au fost proiectate ( da,da .. zgomotoasa si potrivita pentru manelisti! ) Dar in fiecare dimineata ma reindragostesc !
Si.... La Multi Ani ! ( punkisti sau depeshari...)
Azi am facut up-grade-ul la Navi... Pentru Bucuresti mai merge dar altfel... nashpa rau! Ce e bine ca are ceva in plus pe Grecia si Italia , asta pentru cine are drum pe acolo. In rest : toate cum au fost proiectate ( da,da .. zgomotoasa si potrivita pentru manelisti! ) Dar in fiecare dimineata ma reindragostesc !
Si.... La Multi Ani ! ( punkisti sau depeshari...)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori