2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic
Vineri lancerul meu a primit bara fata noua.
Sambata am avut un drum pana la bucuresti si inapoi si am facut si niste teste in privinta consumului dupa cum urmeaza:
1. Galati-Slobozia-A2-Bucuresti viteza medie 90km/h consum 7,6l/100km tot drumul cu AC pornit. Pana la intrarea pe autostrada am mers 120-130-140 inafara localitatilor cu 2-3 reprize de 160 iar in localitati cu 60-70 iar pe A2 am mers 140-150 cu 2 reprize scurte de 190. Durata drum 2h30min
2. In bucuresti am facut vreo 40km, consum 7,7
3. Bucuresti-Buzau-Galati viteza medie 72km/h consum 5,5 70% din drum AC pornit. Acest test a cam fost stricat de ploaie in combinatie cu intunericul. Pana la Ianca cand m-a prins ploaia si se si innoptase am scos consum 5,8 si viteza medie de 81km/h mergand cu 110-120 inafara localitatilor iar in localitati 60-70. Durata drum 3h.
Concluzii:
Scoti un consum mai bun daca nu sari de 120 si deasemeni viteza medie e destul de bunasi ajungi mai tarziu cu mxim 15min la destinatie. Nu compar testul 1 cu testul 3., Ci compar testul 3 cu alte drumuri de ale mele pe aceeasi ruta pe care am mers cu 140-150 extra urban si 60-70 in localitati si am scos consum de 7,3-7,5 cu viteze medie undeva injur de 75km/h si cu durata drumului intre 3h si 3h jumate.
Mentionez ca la testul 3 daca nu ma prindea ploaia scotem viteza medie undeva injur de 80km/h si consum injur de 5,8 si probabil faceam drumul in 2h si 45-50min.
Am observat ca valurile mai pronuntate in asfat pe autostrada la imbinara podurilor dar si pe portiunile de drum cu asfalt valurit mai tare daca masina e incarcata 4pers si bagaje de multe ori suspensia spate se comprima la maxim si si cred ca amortizoarele ajungeau la capat de cursa lovind in limitatorele de cauciuc. La voi se intampla la fel? Cand nu am persoane in spate nu mai apare acest fenomen. Mentionez ca e primul drum mai lung care il fac cu masina incarcata asa de mult si nu pot sa zic daca e cumva dincauza amortizoarelor noi care mi-au fsot puse pe spate sau este un comportament normal la lancer.
Mi-am cumpart 4 jenti de tabla originale sh pentru cauziucurile de iarna de la cineva din bucureti cu 500Ron toate 4 cica rulate 60.000km. 2 dintre ele au buza usor deformata cred ca de la harjaitul de borduri dar sper sa gasesc o vulcanizare care sa o indrepte perfect. Poate imi recomanda cineva o vulcanizarea care are aparatura pt indreptati jenti in galati.
Sambata am avut un drum pana la bucuresti si inapoi si am facut si niste teste in privinta consumului dupa cum urmeaza:
1. Galati-Slobozia-A2-Bucuresti viteza medie 90km/h consum 7,6l/100km tot drumul cu AC pornit. Pana la intrarea pe autostrada am mers 120-130-140 inafara localitatilor cu 2-3 reprize de 160 iar in localitati cu 60-70 iar pe A2 am mers 140-150 cu 2 reprize scurte de 190. Durata drum 2h30min
2. In bucuresti am facut vreo 40km, consum 7,7
3. Bucuresti-Buzau-Galati viteza medie 72km/h consum 5,5 70% din drum AC pornit. Acest test a cam fost stricat de ploaie in combinatie cu intunericul. Pana la Ianca cand m-a prins ploaia si se si innoptase am scos consum 5,8 si viteza medie de 81km/h mergand cu 110-120 inafara localitatilor iar in localitati 60-70. Durata drum 3h.
Concluzii:
Scoti un consum mai bun daca nu sari de 120 si deasemeni viteza medie e destul de bunasi ajungi mai tarziu cu mxim 15min la destinatie. Nu compar testul 1 cu testul 3., Ci compar testul 3 cu alte drumuri de ale mele pe aceeasi ruta pe care am mers cu 140-150 extra urban si 60-70 in localitati si am scos consum de 7,3-7,5 cu viteze medie undeva injur de 75km/h si cu durata drumului intre 3h si 3h jumate.
Mentionez ca la testul 3 daca nu ma prindea ploaia scotem viteza medie undeva injur de 80km/h si consum injur de 5,8 si probabil faceam drumul in 2h si 45-50min.
Am observat ca valurile mai pronuntate in asfat pe autostrada la imbinara podurilor dar si pe portiunile de drum cu asfalt valurit mai tare daca masina e incarcata 4pers si bagaje de multe ori suspensia spate se comprima la maxim si si cred ca amortizoarele ajungeau la capat de cursa lovind in limitatorele de cauciuc. La voi se intampla la fel? Cand nu am persoane in spate nu mai apare acest fenomen. Mentionez ca e primul drum mai lung care il fac cu masina incarcata asa de mult si nu pot sa zic daca e cumva dincauza amortizoarelor noi care mi-au fsot puse pe spate sau este un comportament normal la lancer.
Mi-am cumpart 4 jenti de tabla originale sh pentru cauziucurile de iarna de la cineva din bucureti cu 500Ron toate 4 cica rulate 60.000km. 2 dintre ele au buza usor deformata cred ca de la harjaitul de borduri dar sper sa gasesc o vulcanizare care sa o indrepte perfect. Poate imi recomanda cineva o vulcanizarea care are aparatura pt indreptati jenti in galati.
Cel mai bun lucru pentru economia de combustibil e mersul constant. Dar la noi nici pe autostrada nu prea poti merge constant cu aceeasi viteza. Eu la mine am vazut consumul instant pe la 5-6 l/100 la viteza de 130km/h. Dar pac apare cate unul, franezi la 80, si apoi ca sa o duc iar la 130 consuma si peste 15 instant. Si uite asa imi iese mie 8.5 media pe cei 60km Buc-Ploiesti pe DN1 cu AC pornit.
Trebuie neaparat sa cumpar prezonae petnru jante de tabla pentru ca am vazut ca janta se fixeaza foarte bine si cu prezoanele de la janta de aliaj?
Cand am facut o pana mai de mutl am pus roata de rezerva care e deaia ingusta cu janta de tabla si am folosit prezoanele de la janta de aliaj si a fost ok.
Intretimp am indreptat eu unde era buza deformata folosind un ciocan si a iesit ok, e perfect circulara acum ochiometric. Am facut si o proba si se potrivesc perfect pe butuc, chiar sunt originale.
Cand am facut o pana mai de mutl am pus roata de rezerva care e deaia ingusta cu janta de tabla si am folosit prezoanele de la janta de aliaj si a fost ok.
Intretimp am indreptat eu unde era buza deformata folosind un ciocan si a iesit ok, e perfect circulara acum ochiometric. Am facut si o proba si se potrivesc perfect pe butuc, chiar sunt originale.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Eu nu am gasit janta de tabla asa ca pentru sosonii de iarna am tot de aliaj. Jentile au venit cu piulitele lor. Alea originale nu se potriveau pe jentile after. Deci daca nu merg ele de la aliaj la aliaj, banui ca ar fi bine sa sa nu le mai chinui cand treci de la aliaj la tabla. Si apoi nici nu cred ca piulitele alea costa prea mult. Si vorba lui Marius, echilibrezi roata si apoi simti ca-ti tremura volanul pentru ca nu prin piulitele bine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori