2007 Mitsubishi Lancer 1.6 98CP Deep Blue -Sfinxul-
Salutare
Se pare ca esti printre putinii din zona sau poate chiar singurul care a primit cartea masinii. Te rog sa te uiti prin ea si sa ne spui in caz ca e specificat, cati litri mai sunt in rezervor in momenul in care se aprinde becul de benzina. Am ceva plinata in care e trecuta capacitatea rezervorului ca fiind 50 litri, dar cand am ridicat masina din salon si i-am facut primul plin (ca ardea becul de benzina), pompa s-a oprit pe la 40 de litri. N-am mai fortat, desi dupa ce am pornit motorul, acul de benzina era la penultima gradatie...in concluzie nu i-am facut chiar plinul (poate data viitoare )
Si ca tot veni vorba de lichide, cata solutie de spalat parbriz intra in ea?
L-am intrebat pe tehnicianul de la service de de mirosul ce vine de la motor, zicea ca e ceva normal; voi ati simtit ceva in primele sute parcurse?
bafta mare
Se pare ca esti printre putinii din zona sau poate chiar singurul care a primit cartea masinii. Te rog sa te uiti prin ea si sa ne spui in caz ca e specificat, cati litri mai sunt in rezervor in momenul in care se aprinde becul de benzina. Am ceva plinata in care e trecuta capacitatea rezervorului ca fiind 50 litri, dar cand am ridicat masina din salon si i-am facut primul plin (ca ardea becul de benzina), pompa s-a oprit pe la 40 de litri. N-am mai fortat, desi dupa ce am pornit motorul, acul de benzina era la penultima gradatie...in concluzie nu i-am facut chiar plinul (poate data viitoare )
Si ca tot veni vorba de lichide, cata solutie de spalat parbriz intra in ea?
L-am intrebat pe tehnicianul de la service de de mirosul ce vine de la motor, zicea ca e ceva normal; voi ati simtit ceva in primele sute parcurse?
bafta mare
Oki, cred ca cea de 2 litri are acelasi rezervor ca cea de 1.6. Dar dupa ce ai facut plinul, acul iti indica plinul sau mai era loc de combustibil?
Cand i-am facut eu plinul era cam incinsa masina si poate era plin rezervorul de gaze si poate de aceea se tot bloca pompa... sunt curios totusi ce spune cartea masinii. Dar tare as fi curios si cum merge lancerul de 2 littri; din cate am inteles e motorul de la care s-a ajuns la evo.
....abia astept sa iasa din rodaj
Cand i-am facut eu plinul era cam incinsa masina si poate era plin rezervorul de gaze si poate de aceea se tot bloca pompa... sunt curios totusi ce spune cartea masinii. Dar tare as fi curios si cum merge lancerul de 2 littri; din cate am inteles e motorul de la care s-a ajuns la evo.
....abia astept sa iasa din rodaj
@ossu
Am fost cam ocupat in ultimele zile si am si fost plecat din localitate. Promit sa ma uit in seara asta. Sper sa gasesc ceea ce te intereseaza.
La sfarsitul saptamanii am facut din nou plinul dupa ce am mers tot timpul doar in oras. Consumul urban rezultat 11,4%. Cam mult zic eu. E drept ca nu aveam nici 500 de km facuti cand am alimentat dar totusi, mi se pare mult chiar si pentru perioada de rodaj. Sper ca in timp sa scada simtitor pentru ca altfel ...... o sa devina cam costisitoare distractia cu Lancerul prin oras.
Din posesorii de Lancer (motor 1,6 L) a mai facut cineva un consum urban?
Am fost cam ocupat in ultimele zile si am si fost plecat din localitate. Promit sa ma uit in seara asta. Sper sa gasesc ceea ce te intereseaza.
La sfarsitul saptamanii am facut din nou plinul dupa ce am mers tot timpul doar in oras. Consumul urban rezultat 11,4%. Cam mult zic eu. E drept ca nu aveam nici 500 de km facuti cand am alimentat dar totusi, mi se pare mult chiar si pentru perioada de rodaj. Sper ca in timp sa scada simtitor pentru ca altfel ...... o sa devina cam costisitoare distractia cu Lancerul prin oras.
Din posesorii de Lancer (motor 1,6 L) a mai facut cineva un consum urban?
La mine consumul urban rezultat a fost in jur de 10.5%. Mie mi se pare rezonabil avand in vedere ca nu schimb sub 3500 ture. Intr-adevar, daca ma gandesc la buzunar, cam doare.
Insa n-ai ce-i face. Daca vroiam economie, ne luam Clio Symbol Dci si rezolvam problema. Insa rezolvam si problema condusului masinii, in sensul ca nu mai aveam parte de asa ceva.
Insa n-ai ce-i face. Daca vroiam economie, ne luam Clio Symbol Dci si rezolvam problema. Insa rezolvam si problema condusului masinii, in sensul ca nu mai aveam parte de asa ceva.
Sa fie oare consumul ceva mai mare din cauza ca m-am abtinut (cat a fost posibil) sa depasesc 3000 rpm? Am zis ca prima 1000 de km sa o menajez si sa nu turez motorul prea tare. E drept ca nici nu prea am unde din cauza aglomeratiei. De multe ori, sunt nevoit sa merg in coloana, ma deplasez 1 - 2 metri pe urma frana si tot asa.
Pai traficul aglomerat unde te freci intre 1-a si a 2-a si franezi si apoi iar o iei de la capat are efecte naucitoare asupra consumului oricarei masini.
Mie mi-a luat o idee mai putin pt ca folosesc masina numai seara, la cate o plimbare, cand traficul nu e asa criminal. In timpul zilei omor Matizul de la munca, care imi ia vreo 10%. Deci 11.5% la Lancer nu mai pare chiar asa mult, nu?
Mie mi-a luat o idee mai putin pt ca folosesc masina numai seara, la cate o plimbare, cand traficul nu e asa criminal. In timpul zilei omor Matizul de la munca, care imi ia vreo 10%. Deci 11.5% la Lancer nu mai pare chiar asa mult, nu?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori