2010 Lancer Sport Sedan 1.6 117 Cp Oriental Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Oct 20, 2010 12:06 pm

Pai uite care sunt diferentele intre a mea si a ta:
1. eu am culoare metaliza tu nu ai +310euro
2. motor 1.6 euro5 117Cp tu ai 1.5 euro4 109cp
3. stopuri de rally art
4.alte jenti dar aici nusitu daca e difenreta de pret
5. alte mici modificari pe la interior din cate am inteles(indicatot pt schimbarea optima a vitezelor, cesuri de bord inversate, etc)
Deci diferenta de pret de 2020euro e oarecum justificata. Intradevar la prima vedere e cam mare dar nu cred ca e degeaba. mai multe detalii cu modificarile o sa vad cand o sa iau masina.

Baietii de la Iricad mi-ai oferit gratis accesorii in valaore de 200euro, am optat pt: scut motor de tabla, aparatori noroi fata/spate urmand ca diferenta peste 200euro sa o suport eu. In viitor cand o sa mai am bani urmeaza eleron, alte jenti ca astea noi mi se par execrabile(sper ca in realitate sa imi placa mai mult), o colandare a portiunii din mijloc a barei fata, covorase cauciuc+tavita portbagaj laute de pe forum. Intr-un viitor mai indepartat alte modificari exterioare poate si interioare, la motor nu am de gand sa modific nimic.

Deci masina a costat 16520 euro fara accesoriile comandate mai sus. Daca o luam alba(adica fara vosea metalizata) ma costa 16210euro. Daca mai iau in calcul si taxa de prima inmatriculare care o plateam la euro4 rezulta ca ma costat in plus doar vreo 150-200euro. Eu am preferat sa mai pun inca 150-200euro+bani scutiti din taxa si sa ii bag intr-un model euro5 decat sa fi aruncat banii pe acea taxa aiurea. Avema posibilitatea sa iau si 1.5 euro 4 invite dar nu mai erau decat 2 pe stoc in tara una neagra si una gri iar eu vroiam neaparat rosie. Am zis ba dau 200euro in plus dar macar iau o masina asa cum imi placem culoarea care imi place, model nou, motor modern euro5. Acum na o sa vad in timp sper sa fi facut o alegere buna si sa nu imi para rau ca am facut eforturi financiare uriase pentru a avea masina aceasta la care visam de 2 ani.

Scuze am gresit, aveam impresia ca sunt pe jurnalul meu de bord.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Oct 20, 2010 12:52 pm

Nu face nimica ca nu e jurnalul tau.Da este adevarat are alt computer de bord,care indica cand sa schimbi treptele ca sa ai un consum cat mai redus.Diferenta de pret intre euro4 si euro 5 o face taxa care nu mai se plateste la euro5 dar s`a marit pretul pentru ca au schimbat motorul. Din cate am inteles de la dealar este unu complet nou(oi fi inteles eu gresit sa ma corecteze cineva care stie exact).mie nu mi se pare o diferenta mare intre cele doua masini(dc era euro 4 plateam taxa aia tampita la stat , mai bine dau la dealar aceiasi bani:D)

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 20, 2010 12:56 pm

Fie doar pentru motorul nou si a meritat. Nu iti mai face griji! Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai niciun fel de probleme cu ea.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Oct 21, 2010 7:22 pm

Motorul nou este unul partial nou avand la baza 1.5-ul prezent pe Colt si pana acum pe Lancer

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Oct 21, 2010 10:47 pm

Parca pe Lancer avea mai multi cai.

Esti sigur ca 1.6le e acelasi motor, putin modificat?

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Oct 22, 2010 8:29 am

Eu asa stiu ca e unul nou. Lancer 1.8 are mai multi cai,cel de 1.5 avea 109

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 22, 2010 10:24 am

Poate ne lamureste Coobra.

Mitsubishi has announced that will bring on the market two new engines for Lancer, once with the launch of the 2011 model. diesel. Thus, the japanese will replace the current 1.5-liter gasoline and 2.0 liters diesel units. The public will be able to choose instead, the new generation of 1.6-liter gasoline engine capable to deliver 117 HP and 154 Nm of torque.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 22, 2010 2:09 pm

este motorul de 1.5 dar are cursa marita si schimbat capacul la tacheti.
noutati: este made in japan, nu mai e made in germany (desi inca al meu rezista fara probleme) si se pare ca are si alta cutie de viteze.
ce am putut observa rapid, arhitectural, acum cilindrul receptor de ambreiaj este undeva inspre fata masinii si sus, nu mai este aproape sub cutie.
probabil ca o avea, alte injectoare, are sigur alta clapeta de acceleratie, filtrele parca sunt aceleasi.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 22, 2010 4:18 pm

Deci, are suficiente modificari substantiale, incat il putem numi NOU.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Vin Oct 22, 2010 8:22 pm

ca sa lamurim.... motorul nou de 1.6 este bazat pe vechiul 1.5 care este pe colt si a fost pana acum si pe Lancer( au aceeasi putere atat pe colt cat si pe lancer si anume 109CP), iar cel de 1.8 este unul complet nou, din propria casa Mitsubishi

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori