2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
EBC-urile au fost chiar ok. Spre deosebire de alte cazuri eu nu am avut probleme cu ele, dar erau uzate peste limita admisa.
Niparts-urile le-am ales pentru ca le-am gasit la un pret foarte bun + bugetul este putin mai stramtorat in perioada asta, avand si alte cheltuieli care nu pot sa astepte. Pe viitor o sa revin la EBC-uri.
Niparts-urile le-am ales pentru ca le-am gasit la un pret foarte bun + bugetul este putin mai stramtorat in perioada asta, avand si alte cheltuieli care nu pot sa astepte. Pe viitor o sa revin la EBC-uri.
Am ajuns si eu la capitolul schimbat distributie. Cureaua de distributie si cea de accesorii nu erau rescoapte (cica ar mai fi mers 10000 de km) in schimb rolele (toate) erau praf (cand le invarteai cu mana scoteau niste zgomote tare ciudate).
Nr. km: 104400
S-au schimbat:
-kit distributie (Contintech),
-pompa de apa (Valeo),
-curea accesorii (Contintech),
-rola intinzator curea accesorii,
-rola fixa curea accesorii,
-roata-ambreiaj (fulia) de la alternator (nu era nevoie sa o schimb, dar daca tot s-a umblat am schimbat-o),
-senzorul de pozitie al axei cu came (masina pornea putin mai greu cu motorul cald - eroare pe tester P0341 - Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance)
-antigel
-filtre + ulei
-lichid de frana
Nr. km: 104400
S-au schimbat:
-kit distributie (Contintech),
-pompa de apa (Valeo),
-curea accesorii (Contintech),
-rola intinzator curea accesorii,
-rola fixa curea accesorii,
-roata-ambreiaj (fulia) de la alternator (nu era nevoie sa o schimb, dar daca tot s-a umblat am schimbat-o),
-senzorul de pozitie al axei cu came (masina pornea putin mai greu cu motorul cald - eroare pe tester P0341 - Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance)
-antigel
-filtre + ulei
-lichid de frana
Nu cred ca trebuie ca eu sa franez mai lin, ci altii sa fie atenti la masina din fata care este oprita la semofor , in coloana.
In toate cele trei cazuri eu eram oprit in coloana, la semafor, iar soferii (-itele) din spatele meu au fost atenti la orice altceva in afara de masina din fata lor. In ultima patanie, nenea care conducea doar un X5 avea ceva treaba cu telefonul si a pus frana prea tarziu...revin si arat, eu eram deja oprit in coloana la semafor... Acum 2 luni o domnisoara, cam grabita, a uitat sa franeze la un semafor in zona Obor (cine cunoaste zona stie ca in sensul Obor spre Colentina, duma amiaza intre orele 16.00-18.00 se cam sta mai mult decat se merge, iar daca se merge se merge foarte incet), iar soarta a facut ca eu sa fiu masina din fata ei in care s-a oprit...eu fiind deja oprit la semaforul cu pricina. In cazul primei patanii, o doamna, de data aceasta, pe strada Domnita Balasa din centru (unde, daca prinzi aglomeratie, se inainteaza 2 metrii si apoi stai 5 minute, iar in capatul strazii nu este semofor, dar trebuie sa acorzi prioritate celor care vin de pe Splaiul Independentei) in aia 2 metrii pe care in faceam din cand in cand a crezut ca este mai important sa caute ceva in torpedou si, surpriza, s-a oprit in mine....eu, de asemenea, eram deja oprit in coloana. Deci, si prin urmare, nu are de-a face cu modul meu de a frana.
De fiecare data loviturile au fost usoare, dar suficiente cat sa se sparga bara sau au fost in zone unde, pe interior, exista proeminente ale barii de metal si bara de plastic s-a ales cu gauri.
In toate cele trei cazuri eu eram oprit in coloana, la semafor, iar soferii (-itele) din spatele meu au fost atenti la orice altceva in afara de masina din fata lor. In ultima patanie, nenea care conducea doar un X5 avea ceva treaba cu telefonul si a pus frana prea tarziu...revin si arat, eu eram deja oprit in coloana la semafor... Acum 2 luni o domnisoara, cam grabita, a uitat sa franeze la un semafor in zona Obor (cine cunoaste zona stie ca in sensul Obor spre Colentina, duma amiaza intre orele 16.00-18.00 se cam sta mai mult decat se merge, iar daca se merge se merge foarte incet), iar soarta a facut ca eu sa fiu masina din fata ei in care s-a oprit...eu fiind deja oprit la semaforul cu pricina. In cazul primei patanii, o doamna, de data aceasta, pe strada Domnita Balasa din centru (unde, daca prinzi aglomeratie, se inainteaza 2 metrii si apoi stai 5 minute, iar in capatul strazii nu este semofor, dar trebuie sa acorzi prioritate celor care vin de pe Splaiul Independentei) in aia 2 metrii pe care in faceam din cand in cand a crezut ca este mai important sa caute ceva in torpedou si, surpriza, s-a oprit in mine....eu, de asemenea, eram deja oprit in coloana. Deci, si prin urmare, nu are de-a face cu modul meu de a frana.
De fiecare data loviturile au fost usoare, dar suficiente cat sa se sparga bara sau au fost in zone unde, pe interior, exista proeminente ale barii de metal si bara de plastic s-a ales cu gauri.
Imi pare rau sa aud asta. Chiar esti ghinionist.
Pe de alta parte, poti pati ca mine: stat la semafor de la arc spre televiziune; coada incepea la 100m dupa arc. Eram ultimul la semafor cu piciorul pe frana pe prima banda din 3. Nu pot intelege de unde si unde se ducea (coada era cam de 500m in fata) dar m-a troznit unul din spate de efectiv ultimul lucru pe care l-am vazut inainte sa se rupa spatarul scaunului a fost cum ii sare sapca de pe cap, la propriu, aluia din fata mea de la viteza cu care m-a impins in ala din fata. Nu mai discut de dureri cervicale si alergatura sa repar masina (era matiz-ul soacra-mii). Era sambata! Atentie la idioti in weekend!
Eh, fierul se repara, noi sa fim sanatosi! Asfalt uscat!
Pe de alta parte, poti pati ca mine: stat la semafor de la arc spre televiziune; coada incepea la 100m dupa arc. Eram ultimul la semafor cu piciorul pe frana pe prima banda din 3. Nu pot intelege de unde si unde se ducea (coada era cam de 500m in fata) dar m-a troznit unul din spate de efectiv ultimul lucru pe care l-am vazut inainte sa se rupa spatarul scaunului a fost cum ii sare sapca de pe cap, la propriu, aluia din fata mea de la viteza cu care m-a impins in ala din fata. Nu mai discut de dureri cervicale si alergatura sa repar masina (era matiz-ul soacra-mii). Era sambata! Atentie la idioti in weekend!
Eh, fierul se repara, noi sa fim sanatosi! Asfalt uscat!
Cand e sa ai ghinion ...ai.
Si eu la fel ca tine, numai ca loviturile nu au fost asa de puternice. Pe mine ma enerveaza faptul ca mi-am luat-o de 3 ori...usor, rau...tot pierd timp pe la constatari si prin service.
Cel putin, in cazul ultimei patanii (dupa iesirea din pasajul Lujerului, sensul spre Crangasi, pana in primul semafor...coloana de masini ce statea la semafor) l-am vazut pe nenea din spatele meu inainte sa mi-o traga cum a pus o frana cam violenta (probabil m-a vazut cam tarziu ca eram oprit) si mi-am zis in gand "mama, ce mi-o tragea asta!"... E, cum am mai prins inca o data semaforul, nenea nu m-a mai iertat si m-a lovit fix in dreptul orificiului unde se insurubeaza carligul de remorcare si, cum bara de metal are o proeminenta acolo, bara de plastic s-a ales cu o gaura pentru ca plasticul s-a forfecat din impact.
Pana la urma, asta e, bine ca nu a fost mai rau.
Si eu la fel ca tine, numai ca loviturile nu au fost asa de puternice. Pe mine ma enerveaza faptul ca mi-am luat-o de 3 ori...usor, rau...tot pierd timp pe la constatari si prin service.
Cel putin, in cazul ultimei patanii (dupa iesirea din pasajul Lujerului, sensul spre Crangasi, pana in primul semafor...coloana de masini ce statea la semafor) l-am vazut pe nenea din spatele meu inainte sa mi-o traga cum a pus o frana cam violenta (probabil m-a vazut cam tarziu ca eram oprit) si mi-am zis in gand "mama, ce mi-o tragea asta!"... E, cum am mai prins inca o data semaforul, nenea nu m-a mai iertat si m-a lovit fix in dreptul orificiului unde se insurubeaza carligul de remorcare si, cum bara de metal are o proeminenta acolo, bara de plastic s-a ales cu o gaura pentru ca plasticul s-a forfecat din impact.
Pana la urma, asta e, bine ca nu a fost mai rau.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori