2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Kores
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Mar 17, 2014 1:09 pm

Mesaj de Kores » Lun Mar 17, 2014 2:09 pm

Salut.

Din 18 decembrie 2008 sunt posesorul unui Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle care avea pretul de 26500 E cu tot ce aveau ca optionale in catalog si pe care am luat-o cu un dicount de 3000 E pt ca am luat-o inainte de Craciun si 1500 E kitul sport cadou de la ei...deci am dat pe ea 22000E. Am citit despre ghinioanele pe care le-ai avut cu masina ta.
Chiar nu stiu ce se intampla cu soferii in ziua de astazi...am gasit masina zgariata in parcare la 2 saptamani de cand am cumparat-o...janta dreapta spate, portiera si aripa dreapta spate. Dupa 6 luni, in luna iunie 2009, am fost la Nesebar, Bulgaria in vacanta si m-a prins o grindina de toata frumuseatea de s distrus TOATA caroseria...3 saptamani in service si o factura de 4500 E la CASCO. Nu exista an sa nu repar tabla sau sa schimb o bara cel putin odata.
Am inceput sa cred ca lumea este geloasa pe tipul acesta de masina... Mai am inca 5 colegi de facultate care au acelasi tip de masina, unii diesel, unii pe benzina.
Am avut garantia de 5 ani la masina oferita de Exlcusiv Auto Constanta (fostul Nippon Car). In toti acesti ani la motor am schimbat doar uleiul si filtrele. Dupa 4 ani am schimbat discurile de frana pe fata si am pus discuri ventilate de la zimmerman cu placute de frana compatibile pt ele...imi pare rau dar nu mai tin minte ce firma eru...oricum le-am comandat pe internet si m-au ajuns cat ma costa doar un disc de frana luat de la reprezentanta. De mai bine de un an merg cu ele si sunt bucuros de cum franeaza masina.
O alta problema care am intampinat-o au fost jentile din aliaj de 18 inci. In Dobrogea drumurile sunt execrabile si mi-am refacut jentile de 2 ori pana acum...Anul acesta m-am decis sa le fac mai speciale, asa ca le-am trimis la niste baieti in Bucuresti sa le indrepte, sableze, sudeze si sa le vopseasca electrostatic...culoarea? o sa pun poze aici dupa ce o sa le pun pe masina.
Deocamdata am pus pozele cu masina lovita de grindina la bulgari. Sper sa nu aveti parte de asa ceva.

Ma interesa sa stiu un pret aproximativ pentru kitul de distributie+pompa de apa + fulia de la alternator... mi s-a zis si de o curea de la aerul conditionat...de asta nu stiam. Ce parere aveti de asa ceva? http://www.pieseauto.ro/kit-distributie/mi...1031212079.html

Cei de la reprezentanta mi-au zis ca ma costa 4000 lei kitul de distributie+pompa apa+ fulia de la alternator+ curea aer conditionat...fara manopera.

Am deja 102000 km in bord si mi-au zis ca pana in 120000 km ar trebui sa o schimb.

Cu respect,
George










Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 713
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Mar 17, 2014 7:02 pm

Foarte nasol ce ai patit tu cu grindina. Acum pot sa spun ca eu cu ghinioanele mele legate de schimbatul barilor spate ca pe sosetele murdare sunt mic copil pe langa tine.

Eu de 5 ani jumate de cand am masina nu am avut probleme majore in ceea ce priveste fiabilitatea. Am schimbat si eu discuri, placute de frana ca tot omul, dar astea intra in categoria consumabile. Deabia dupa 5 ani si aproape 100000km am schimbat bucsile de la barile stabilizatoare fata/spate pentru ca abeam un zdonganit enervant pe spate...si parca acum 2 ani am schimbat radiatorul de la EGR si o electrovalva de pe acolo, dar in rest nu am avut treaba cu masina. A, si acum cand am schimbat distributia mi-a spus mecanicul ca am un suport tampon de la cutie rupt si trebuie sa il schimb.

In ceea ce priveste distributia, toata distractia m-a costat 2100 ron cu tot cu manopera si a inclus, ca si piese de schimbat: kit distributie (Contintech), pompa de apa (Valeo), curea accesorii (Contintech), rola intinzator curea accesorii, rola fixa curea accesorii, roata-ambreiaj (fulia) de la alternator si antigel. Senzorul de pozitie al axei cu came l-am comandat eu de pe net (un magazin online care are topic si la sectiunea bursa) si a fost 211 ron (marca Facet)...la fel si filtrele, uleiul si lichidul de frana. Despre kit-ul de distributie Ruville nu stiu ce sa spun...ca si marca vorbesc, ca si pret este ok. Eu personal am mers pe ce mi-a recomandat mecanicul si pe ce stiam si eu ca este ok. Din fabrica masina (cel putin a mea) a venit cu curele (distributie si accesorii) Gates si role Inna.


Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1593
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mar 17, 2014 7:52 pm

UUUU ce urat...masinile din zona cum aratau la caroserie ca vad ca au si geamuri sparte?

Ce elemente de caroserie ai schimbat si ce ai indreptat la ea dupa ce te-a prins grindina?

Avatar utilizator
Kores
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Mar 17, 2014 1:09 pm

Mesaj de Kores » Lun Mar 17, 2014 11:16 pm

QUOTE (Flipper @ Mar 17 2014, 07:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
UUUU ce urat...masinile din zona cum aratau la caroserie ca vad ca au si geamuri sparte?

Ce elemente de caroserie ai schimbat si ce ai indreptat la ea dupa ce te-a prins grindina?


Doar Capota am schimbat-o, restul a fost indreptat la aparatul de indreptat...masina a stat doar o zi la indreptat, restul zilelor pana la 3 saptamani a stat la chituire, finisare si vopsire. Am avut noroc ca reprezentanta e la 5 minute de mers de unde stau si zilnic am fost la service sa vad evolutia masinii. s-a pus 5 kg de kit pe masina dar dupa slefuire daca au ramas 500 grame. Am fost atent zilnic cu baietii( un suc rece(reparatia s-a facut la sf lui iulie, inceputul lui august), o inghetata, pepene, ceva de mancare si cate 50 lei la cei doi mecanici care s-au ocupat de ea. la vopsitor am dat 150 lei si a facut o treaba de milioane...mi-o facea ce culoare voriam eu :-)).

Am pus restul de poze cu celelalte masini. Mentionez ca BMW-ul albastru avea vreo 2 saptamani si propietarul plangea in genunchi langa ea...
Am avut noroc ca am avut RCA si CASCO la acelasi asigurator...La ASTRA era clauza asa ceva pt alte tari decat Romania, indiferent daca erau in UE.

Politia nu s-a bagat pt ca au zis ei ca nu e un accident, asa ca am mers toti la primarie si ne-a dat o hartie cum ca a fost un fenomen meteorologic extraordinar in zona.

Moro multumesc de informatii...mi-a luat 4 ore dar am reusit sa citesc tot topicul si toata istoria masinii tale plus transformarile. Felicitari.

Singura intrebare care ma roade si pe mine si pe multi....cat crezi ca o sa iei pe ea daca o sa o vinzi? mie mi s-a zis maxim 9000 E...Pacat...la o asa masina si cu asa dotari si cu asa motor sa coste doar cat un set de faruri cu bixenon, o navigatie, un vopsit complet si un set de roti...de la reprezentanta :-P

























Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 713
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Mar 18, 2014 8:57 am

Multumesc pentru aprecieri.
M-am uitat si eu de curios se vad cum merge piata sh pentru lancer 2.0 did si nu am fost incantat de ce am vazut. Asta e... tot cam atat cred ca asi lua si eu pe ea...poate 10000 ( ca sa fiu putin optimist...pentru ca i-am mai facut una alta). Dar, la modul cel mai serios, nici nu mi-am pus problema sa o vand...deocamdata sunt multumit de ea si, dupa mai mult de 5 ani de cand suntem impreuna, inca imi place masina.

Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 713
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Sep 13, 2017 7:18 pm

�Sa mai sciu si eu cate ceva aici, la jurmalul de bord.

158000 km. Prima interventie la suspensia fata. Aveam ceva troncanituri usoare pe dreapta fata. Am schimbat bieletele antiruliu cu unele Lemforder si acum este liniste.
De cateva saptamani se aude si un tacanit pe stanga fata. Am facut o verificare generala a suspensiei si directiei. Este bolnav si pivotul pe stanga. Zilele urmatoare il voi schimba...sau mai bine spus voi schimba bratul cu totul. Dupa cautarile aferente pe net, m-am oprit la TRW (310 ron brat suspensie fata).
Amortizoarele sunt, culmea, in parametrii. Poate le voi schimba, totusi, pentru linistea mea...totul depinde de finantele alocate tractorasului.

Alte interventii de cand nu am mai postat:

Schimbat capete bara directie (cu Meyle - aprox. 80 ron bucata) pe la 90000 km.
Schimbat bucsile barelor antirului fata (OE-aprox. 30 ron bucata) si spate (Powerflex-200 ron setul...celebrul troncanit pe spate la trecerile peste denivelari a disparut complet...si, ce este cel mai important, nici nu a mai reaparut ).
Schimbat toamna trecuta pompa de alimentare cu combustibil (cea din rezervor) care a decedat subit....practic m-a lasat in drum la 500m de casa ) .1400 ron OE. Dupa cod VW se gaseste pe la 500-800 ron tot ansamblul sau 300-500 ron doar pompa propriu-zisa...deci aviz amatorilor...cautati pentru VW Passat cu motorizare 2.0 diesel 140 cp ca sa nu luati teapa ca subsemnatul.

Am trecut la gume pe 225/45/R18 din vara aceasta.
Am ales unele de buget...Tigar 230 ron bucata, dar, care m-au surprins in mod placut atat pe uscat cat si pe ud...au aderenta foarte buna.

In rest...ulei, filtre si atat.
Ultima oară modificat Dum Apr 07, 2019 10:23 pm de către moro, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 713
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Sep 24, 2017 5:05 pm

La implinirea varstei de 159000 km am schimbat si bratul de suspensie pe stanga (TRW).

Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 713
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Ian 16, 2018 9:47 pm

Din toamna de cand nu am mai postat aici am reusit sa montez pe tractoras o camera de bord pe care o am luata de vreo 2 ani, o petarda chinezeasca de 15 usd luata de pe ebay. Pentru cat am bat pe ea filmeaza destul de bine pe timp de zi, iar noaptea, destul de ok in raza de actiune a farurilor...adica se vede masina din fata pe o distanta de 50-60m (asta noaptea...)

Ce mi-a placut la aceasta camera:
- este mica si compacta ea neavand display. Am conectat-o la 2din-ul RF din bord pe intrarea de AUX si, astfel vad pe display-ul din bord ceea ce filmeaza camera....partea proasta este ca nu am reusit sa deblochez redarea pe AUX in mers si, cand introduc in prima treapta de viteza afisajul de innegreste, pe motive de siguranta a traficului...pana la urma nu ma deranjeaza...important este sa inregistreze, ceea ce face cu brio.
- se alimenteaza la 12v si nu la 5v, direct din cutia de sigurante si nu mai stau cu fire prin masina.
- am montat-o in spatele oglinzii retrovizoare de pe mijloc si, la cat este de mica, nici nu se vede ca am camera montata.

Daca ma tine 1 an si tot voi fi multumit de ea...acum, sper sa nu fiu nevoit sa folosesc filmarile.

Drumuri bune va doresc!

Avatar utilizator
Vasea
EVO IX
Mesaje: 1904
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Ian 17, 2018 5:42 pm

Doamne-ajuta !

Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 713
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Apr 24, 2018 4:55 pm

164.000 km si un scartait sacaitor cand luam stanga/dreapta usor de volan cu masina oprita pe loc + scartait in mers atunci vcand lucrau amortizoarele. `

- Problema: flansele amortizoarelor de pe fata sau mai bine spus rulmentii de sarcina...la flansele propriu-zise nu are ce sa se defecteze...daca nu sunt ruginite se pot schimba doar rulmentii de sarcina (care nu sunt cu bile , ci suprafata de frecare are niste insertii din teflon sau ceva asemanator)
- Schimbate cu unele noi KYB (app vin cu tot cu rulmentul de sarcina)
- am mai schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare de pe fata cu unele SWAG (chipurile pentru masini cu suspensie sport) voi vedea daca este pe bune sau este doar vrajeala ieftina de marketing.

La revizia din iarna am trecut pe ENEOS Premium Ultra 5w30 cu norma vw507.00 (cu filtre HB Jakoparts, Mann cel de ulei) si pana acum nu am completat deloc cu ulei...o fi doar placebo sau pe acesta nu l-o consuma la fel ca pe Mobil 1 ESP...ramane de vazut.

In rest...apa, paie si bataie...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori