Racevolution
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
R A C E V O L U T I O N
O masina derivata dintr-un evo X care a fost modificat obtinand un alt aspect si performante dinamice mult imbunatatite.
Performante:
- Putere +400BHP
- Accelerare 0...100Km/h cca. 3.5 secunde
- Accelerare 0...402m cca. 12 secunde chiar mai putin
- Viteza maxina cca. 285km/h, performanta inhibata de raportul de transmise final scurt al cutiei in 5 trepte mecanice de la evo x. Max RPM 7850.
O masina derivata dintr-un evo X care a fost modificat obtinand un alt aspect si performante dinamice mult imbunatatite.
Performante:
- Putere +400BHP
- Accelerare 0...100Km/h cca. 3.5 secunde
- Accelerare 0...402m cca. 12 secunde chiar mai putin
- Viteza maxina cca. 285km/h, performanta inhibata de raportul de transmise final scurt al cutiei in 5 trepte mecanice de la evo x. Max RPM 7850.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Masina a primit modificari la :
- trenul de rulare suspensie completa inclusiv flanse de amortizor reglabile, bare stabilizatoare si suporti de motor-cutie viteze , alte roti mai usoare si mai late jantele ...
- cutia de viteze a fost intarita iar ambreiajul este un bidisc metalic
- motorul a primit cateva mici accesorii interne de rigidizare, alte injectoare, alta admisie, alt BOV, alta tubulatura de intercooler, alta evacuare, bobine de aprindere imbunatatite, axe cu came... gestiune electronica cu doua softuri
- la exterior s-a lucrat putin la aspect folosind unele elemente de carbon si s-a imbunatatit aerodinamica ...
- trenul de rulare suspensie completa inclusiv flanse de amortizor reglabile, bare stabilizatoare si suporti de motor-cutie viteze , alte roti mai usoare si mai late jantele ...
- cutia de viteze a fost intarita iar ambreiajul este un bidisc metalic
- motorul a primit cateva mici accesorii interne de rigidizare, alte injectoare, alta admisie, alt BOV, alta tubulatura de intercooler, alta evacuare, bobine de aprindere imbunatatite, axe cu came... gestiune electronica cu doua softuri
- la exterior s-a lucrat putin la aspect folosind unele elemente de carbon si s-a imbunatatit aerodinamica ...
- Fişiere ataşate
-
- Centrediffgears.jpg (92.63 KiB) Vizualizat de 3590 ori
-
- Centrediffpins.jpg (90.57 KiB) Vizualizat de 3595 ori
-
- IMG_0301.jpg (735.04 KiB) Vizualizat de 3585 ori
-
- 07012011739.jpg (639.36 KiB) Vizualizat de 3585 ori
-
- PIC_0058.JPG (1.36 MiB) Vizualizat de 3584 ori
-
- PIC_0004.JPG (1.39 MiB) Vizualizat de 3602 ori
-
- 633770264780803750_0.jpg (20.52 KiB) Vizualizat de 3585 ori
-
- 20121120_210137.jpg (3.19 MiB) Vizualizat de 3585 ori
-
- 20121120_204617.jpg (2.68 MiB) Vizualizat de 3591 ori
-
- 20121120_203600.jpg (3.42 MiB) Vizualizat de 3588 ori
-
- 20121120_203132.jpg (2.75 MiB) Vizualizat de 3591 ori
-
- nengun_3121_03_cusco_motor_mount.png (104.54 KiB) Vizualizat de 3598 ori
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Si daca tot e vara si cald am decis sa o scot la o plimbare relativ scurta pana la mare la Constanta pentru cateva zile.
Este mai mult decat incatator sa mergi cu ea la drum si mai ales cand masini cu pretentii de mare putere incearca sa te preseze si apoi isi fac de drum la serice sa mai schimbe cate ceva pe la ele crezand ca nu le mai merg agregatele cum trebuie.
Este mai mult decat incatator sa mergi cu ea la drum si mai ales cand masini cu pretentii de mare putere incearca sa te preseze si apoi isi fac de drum la serice sa mai schimbe cate ceva pe la ele crezand ca nu le mai merg agregatele cum trebuie.
Felicitari pt masina !
Daca mai esti inca la mare si nu te sperie un drum ceva mai prost (e practicabil, totusi), iti recomand sa te-ntorci prin 2 Mai - Negru Voda - Ostrov - bac - Calarasi sau 2 Mai - Negru Voda - Adamclisi - Cernavoda. Adica pe-aici sau pe-aici. Drumu-i cam la fel de lung, da-i mult mai frumos si liber, parca te poti bucura mai bine de masina.
Daca mai esti inca la mare si nu te sperie un drum ceva mai prost (e practicabil, totusi), iti recomand sa te-ntorci prin 2 Mai - Negru Voda - Ostrov - bac - Calarasi sau 2 Mai - Negru Voda - Adamclisi - Cernavoda. Adica pe-aici sau pe-aici. Drumu-i cam la fel de lung, da-i mult mai frumos si liber, parca te poti bucura mai bine de masina.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
In acest moment masina are ceva peste 6500KM , foarte putin. Nu merg prea des cu ea, avand la dispozitie mai multe masini, iar acesta este un motiv care m-a determinat sa incerc sa o vand.
Acum fiind iarna voi cere un pret mai accesibil iar din primavara voi creste pretentiile din nou.
Este o masina care trebuie sa fie cumparata de cineva care cunoaste si apreciaza aceste model la adevarata lor valoare mai ales ca acum ies din productie s-a zis cu evo si 2l turbo.
Nu tin neaparat sa o dau, dar daca primesc pretul corect pleaca si mi-ar fi mult mai simplu daca ar lua masina un pasionat.
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer ... 31076.html
Acum fiind iarna voi cere un pret mai accesibil iar din primavara voi creste pretentiile din nou.
Este o masina care trebuie sa fie cumparata de cineva care cunoaste si apreciaza aceste model la adevarata lor valoare mai ales ca acum ies din productie s-a zis cu evo si 2l turbo.
Nu tin neaparat sa o dau, dar daca primesc pretul corect pleaca si mi-ar fi mult mai simplu daca ar lua masina un pasionat.
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer ... 31076.html
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori