2008 Lancer Invite 2.0 Diesel
Bine v-am regasit! De curind vindui Pajero-ul Classic si imi luai un Lancer din 2008 cu motor diesel de 2000 cu 74000 km, rosu metalizat. Masina imi place foarte mult, sint tare incintat atit eu cit si familia. Fusai la Mitsubishi sa fac schimbul de ulei; noroc ca mi-am luat eu consumabilele ca altfel ma rupeau. Cam dezamagit de servicii, mai ales ca mi-au luat si un litru de ulei, pe linga faptul ca in deviz era bagat un litru de antigel (roz) !!! Asa e la toate reprezentantele Mitsubishi?
Oricum masina e foarte misto ! )
Oricum masina e foarte misto ! )
A venit clipa sa-i pun si poza!
[attachment=21879:Lancer.jpg]
Azi am reusit sa-i dau jos imitatia de carbon de pe capacele oglinzilor!
Urmeaza sa-i mut numarul intr-o parte ( am comandat deja suportul de Evo X) si sa vopsesc marginea de crom a grilei si centrul barii in negru.
In primavara o voi insonoriza cu silent coat si voi schimba difuzoarele standard cu DLS. Amplificator deja am luat : un DLS CA51.
[attachment=21879:Lancer.jpg]
Azi am reusit sa-i dau jos imitatia de carbon de pe capacele oglinzilor!
Urmeaza sa-i mut numarul intr-o parte ( am comandat deja suportul de Evo X) si sa vopsesc marginea de crom a grilei si centrul barii in negru.
In primavara o voi insonoriza cu silent coat si voi schimba difuzoarele standard cu DLS. Amplificator deja am luat : un DLS CA51.
- Fişiere ataşate
-
- Lancer.jpg (127.34 KiB) Vizualizat de 3279 ori
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Ieri mi-a ajuns si mie suportul de numar la reprezentanta, si sper ca sapt asta sa ajung pe la ei sa-l si puna.
Pretul a fost 160-170 de lei (nu mai tin minte exact), cu montajul facut de ei.
Gaurile vechi intr-adevar raman, si trebuie mascate cumva, si de-asta eram si eu curios, ce metoda ai aplecat? Cel mai simplu e sa pui ceva folie autocolanta, dar nu stiu de care. Pe net am mai citit ca se pot si chitui gaurile, si apoi revopsita usor cu spray.
O alternativa si mai buna, e sa-ti comanzi un front-grille de carbon, ca cel de pe Evo (cu doua gauri), insa e destul de scump pe ebay (150$) ebay front grille
LE: Cred ca piesa centrala pe care era montat numarul, se poate prelucra usor, ca doar e plastic. Gaurile alea se pot da manual, se pot slefui muchiile, si apoi cu un water-print carbon, ar trebui sa iasa la fel ca cea cumparata. Si nu dai 600 de lei pe o bucata de plastic.
Pretul a fost 160-170 de lei (nu mai tin minte exact), cu montajul facut de ei.
Gaurile vechi intr-adevar raman, si trebuie mascate cumva, si de-asta eram si eu curios, ce metoda ai aplecat? Cel mai simplu e sa pui ceva folie autocolanta, dar nu stiu de care. Pe net am mai citit ca se pot si chitui gaurile, si apoi revopsita usor cu spray.
O alternativa si mai buna, e sa-ti comanzi un front-grille de carbon, ca cel de pe Evo (cu doua gauri), insa e destul de scump pe ebay (150$) ebay front grille
LE: Cred ca piesa centrala pe care era montat numarul, se poate prelucra usor, ca doar e plastic. Gaurile alea se pot da manual, se pot slefui muchiile, si apoi cu un water-print carbon, ar trebui sa iasa la fel ca cea cumparata. Si nu dai 600 de lei pe o bucata de plastic.
Mie mi-au adus suportul cei de la Mitsubishi din Berceni cu suruburi si distantierii de cauciuc cu 180 lei. Pentru montaj au cerut inca 70; mi s-a parut foarte mult asa ca m-am apucat singur, mai ales ca voiam sa vopsesc si bara in negru. Gaurile vechi le-am astupat cu silicon. Am folosit Plasti Dip pentru vopsit. Imi place cum a iesit, sint curios cum va rezista in timp si mai ales la spalatorie.
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori