2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Did 140cp Amethyst Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Joi Ian 15, 2015 8:46 am

Foliile au adaugat aproximativ 18-20kg.
Eu sincer nu simt greutatea asta in plus.
20 kg la o masina de o tona jumate sunt un fleac

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Ian 15, 2015 9:31 am

Da exact, si mie mi se pare nesemnificativa diferenta. Pe de cealalta parte, putin de-aici, putin de-acolo ...se aduna si cand mai vezi ca pe masinile sport se bucura astia la fiecare kg castigat, te face sa te gandesti.

Momentan insa, compromisul mi se pare foarte bun daca chiar zici ca se reduce zgomotul.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Ian 16, 2015 12:46 am

Azi am patit-o si eu de vreo 4 ori cu faza lunga. Ai mai urmarit problema sau s-a rezolvat de la sine ?

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Ian 16, 2015 9:19 am

Din pacate, in ultima vreme am circulat noaptea doar prin oras, si n-am apucat sa ajung la faza lunga.

Dar am mai cercetat un pic, si aparent ar fi doua explicatii (poate mai multe):

1. Daca ai circulat o perioada de timp cu faza lunga, si capsula a ajuns la temperatura si presiunea optima de functionare si apoi o stingi, ar avea nevoie de o putere mai mare ca sa porneasca iar. De aceea daca faci rapid switch la faza scurta, si apoi din nou la lunga, e posibil ca balastul sa nu-i permita sa primeasca atata curent cat i-ar trebui. Caz in care ar fi o problema de proiectare, eu asa zic.

2. Acel capacitor care le da un mic boost la pornire e posibil sa fie dus, si atunci sa aiba nevoie de mai mult timp pentru a se reincarca la valoarea normala.


Informatiile le-am gasit pe un forum, si nu stiu cat sunt de sigure, dar macar au o logica. Ideea ar fi ca problema nu-i de la bec, ci de la mecanismul care controleaza functionarea unui far cu xenon. Si partea de care mi-e frica cel mai mult, e sa nu ma duc la Mitsu si sa-mi spuna ca nu se poate face nimic si ca trebuie sa schimb farul ) ...desi pe partea electrica atata timp cat nu-i vorba de un CIP custom, exista rezolvare aproape pentru orice.

Sobolane, si tu ai farurile originale, nu? Ca problema pari a fi destul de frecventa la solutiile after-market.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Ian 16, 2015 1:10 pm

Farurile originale. Problema mi-a aparut de curand, la aproape 7 ani de la achizitie.

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Ian 16, 2015 3:11 pm

Probabil ca asta e durata medie de viata vreunei componente interne, ca si a mea are 6 ani.

Sunt destul de ocupat in perioada asta si n-am timp sa ma duc la reprezentanta, ca si asa trebuie sa-mi schimb bateriile la telecomanda, si-s foarte curios daca reusesc sa-si dea seama unde-i problema, si daca au o solutie rezonabila.

Eu sunt aproape sigur ca-i o componenta electrica; de la baterie n-are cum sa fie ca abia am schimbat-o, iar lampa in sine nu cred ca are vreo problema din moment ce se aprinde.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Ian 16, 2015 7:51 pm

sa o alergi sanatos!
te asteptam cu poze si noi povesti alaturi de masina ta:D!

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Sâm Ian 24, 2015 5:43 pm

Un mic update.

Saptamana asta mi-a ajuns in sfarsit motorul de la aeroterma si nu ma mai simt ca pe heliport cand pornesc incalzirea.

Model: http://www.ebay.com/itm/310693057775
Pret: 350 de lei (cu tot cu taxe)
Perioada de livrare: aproape 3 saptamani

Instalarea a fost super simpla; am vrut sa fac si un tutorial, dar chiar nu are rost, asa ca o sa postez filmuletul dupa care m-am inspirat: https://www.youtube.com/watch?v=PKZ2oIFHIdc .

Sunt curios cat o sa tina motorul asta, avand in vedere ca cel de la reprezentanta costa 750 de lei.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Sâm Mar 21, 2015 11:10 am

Ai mai facut ceva cu faza lunga ?

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Apr 09, 2015 4:27 pm

Salut,

Revin cu un update legat de faruri. Am reusit ieri sa ajung la reprezentanta sa le schimb, cu speranta ca totodata rezolv si cu suportul lateral de numar.

Model: OSRAM Cool Blue Intense
Pret: 298 (eu am prins un discount de 30% si am dat 200).
Magazin: link
Manopera inlocuire: 83 lei (la reprezentanta)

Lumineaza vizibil mai bine decat cele originale (ajunse la batranete deja), insa culoarea e mai mult UltraWhite decat BlueIntense. Oricum, inca astept sa merg si pe noapte cu ele. Plus ca am inteles ca au nevoie de o perioada de "rodaj" pana ajung la adevarata culoare. Deocamdata sunt multumit. Sa vad cat ma tin.

Am schimbat si stergatoarele, si am luat o pereche de la Bottari (60+45cm) pe care am dat vreo 40 de lei (19 si 18 parca erau). Sa vedem si astea cat ma tin.

Cu suportul lateral de numar nu am fost asa norocos, in sensul ca nu se potriveste exact pe bara de Lancer. Curbura de pe coltul barei e un pic diferita, si pe interior are o protuberanta, care cred insa ca poate fi taiata deoarece e relativ subtire plasticul. Oricum, ar fi ramas spatiu de 1-2 intre bara si suport in 2 locuri, si baietii de la reprezentanta nu l-au mai montat. Nu cred ca ar dauna in vreun fel, si probabil il montez eu dupa Pasti. Cu noile imprimante 3D cred ca s-ar putea turna unul super simplu, evident, la pret mult mai mic.

Toate cele bune!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori