Lancer 2.0 Did
Buna seara,
Sunt proaspat posesor de Lancer, model 2008 (sau 2009), nu inteleg exact din carte.
Am ajuns la ea intamplator, fac Ploiesti-Buc zilnic si aveam nevoie de un diesel pentru ca m-a lesinat benzinara mea la consum.
Initial am vrut sa cumpar "noua" din reprezentanta. Cu ghilimele pentru ca aveam de gand sa cumpar unul dintre modelele de test pentru un pret mai bun, nu sunt fitos la culori sau dotari (prea mult).
Competitorii erau
- Mazda 3 2014
- Lancer 1.8 did 2014
- Ford Focus 2014
Dupa multe tatonari, chiar depusesem actele la leasing pentru Mazda 3, nu mai aveam decat sa semnez, m-am inghesuit prea aproape de Sarbatori si am zis sa astept pentru Ianuarie.
Saptamana trecuta, butonand autovit (stiu, trist) am gasit-o la vanzare, am vazut-o, mi-a placut, atat masina cat si vanzatorul mi-au lasat o impresie buna.
Dupa un test la reprezentanta si un test de drum prin Bucuresti am batut palma.
Echiparea este Instyle (cred, poate ma ajutati voi), am piele, navi, xenon adaptiv, body kit sport, jantele de 18, incalzire scaune fata, etc.
Nu am senzori de parcare, oglinzile nu sunt rabatabile electric si nu am eleron portbagaj (asta nu era stock pe toate?).
Nu are taxa platita, trebuie sa ma ocup eu.
Masina are 61.000 km, verificati la reprezentanta, mai putin ultima revizie din 2014 care a fost facuta la Peugeot la Eurial, am mers pe incredere, in bord inca mai arata 4 luni sau 3000 km pana la "next servicing".
Ambreajul se pare ca este schimbat, dar vanzatorul nu a putut sa-mi prezinte o factura, probabil a fost facut la un gigel in cartier. Cert este ca rupe asfaltul, nu patineaza deloc.
Ca probleme semnalate: un capat de bara, trebuie facuta distributia pentru ca are mai mult de 5 ani si am un cui in anvelopa dr. spate. Nu stiu daca a strapuns complet sau superficial, cert este ca presiunea rezista, o sa incerc sa ajung la o vulcanizare.
Astazi i-am facut eu revizia, ulei Castrol 5w30 Edge, toate filtrele sunt MANN.
Altceva important de mentionat: Detin un wrx gc8, sper sa nu ia foc vreuna din ele daca le parchez prea aproape.
Pareri dupa aprox 200 km:
Un mare pas inainte de la benzinara mea, New aveo 1.4 benzina 2012, si ca dotari si ca performante, tot.
Pro:
- Confort ++ la drumuri fara denivelari, insa pe hartoape cam zdruncina.
- Sistemul audio excelent ca sonorizare
- Imi place tapiteria, se incalzeste repede si e destul de rigida, nu face cute din alea oribile, cel putin nu inca.
- Keyless face toti banii!!
- Motor puternic si dupa standardele mele, se simte cuplul.
- Consum 5.8 extraurban. Pare in grafic.
Minus:
- Motorul e galagios maxim
- Sistemul audio nu "stie" cu MP3, mi se pare greoaie procedura de record, iar prin aux se pierde din calitate.
- Navigatia e pamant, trei sferturi din strazile din Ploiesti nu le cunoaste, probabil nu mai are update de ani de zile.
- Torque steering puternic, obisnuit cu 4x4 la puteri mai mari, m-a surprins de cateva ori cand i-am dat talpa, in sensul negativ. Anvelopele de iarna nu retin ce marca sunt, cred ca Toyo, verific maine, pot fi si ele de vina.
Am rugamintea sa ma indrumati/sfatuiti pentru viitor:
Ce piese sa mai verific, inlocuiesc preventiv. Daca ma duc la service si ma pronunt "fa-o sa mearga brici" e prea generic, iar eu nu ma pricep la marca asta inca.
Sunt maniac cu mentenanta la toate masinile mele si vreau sa incep cu dreptul.
Poze nu am apucat sa-i fac, trebuie sa gasesc o zona izolata, ma simt ca un cocalar sa fac poze prin parcari cu oameni de fata.
Edit:
Nu am manual de utilizare, habar n-am sa resetez intervalul de service, e facut proaspat.
Pentru distributie, la un service multi-marca decent, nu la Gigel la coltul strazii ma costa 3.000 de lei cu tot cu capatul ala de bara cu piese OEM si in jur de 1200 cu piese aftermarket, SKF daca retin bine.
Sa ma agit sa le pun originale sau sa merg pe aftermarket, ma gandesc ca este totusi distributia si imi place sa am supape drepte.
Sunt proaspat posesor de Lancer, model 2008 (sau 2009), nu inteleg exact din carte.
Am ajuns la ea intamplator, fac Ploiesti-Buc zilnic si aveam nevoie de un diesel pentru ca m-a lesinat benzinara mea la consum.
Initial am vrut sa cumpar "noua" din reprezentanta. Cu ghilimele pentru ca aveam de gand sa cumpar unul dintre modelele de test pentru un pret mai bun, nu sunt fitos la culori sau dotari (prea mult).
Competitorii erau
- Mazda 3 2014
- Lancer 1.8 did 2014
- Ford Focus 2014
Dupa multe tatonari, chiar depusesem actele la leasing pentru Mazda 3, nu mai aveam decat sa semnez, m-am inghesuit prea aproape de Sarbatori si am zis sa astept pentru Ianuarie.
Saptamana trecuta, butonand autovit (stiu, trist) am gasit-o la vanzare, am vazut-o, mi-a placut, atat masina cat si vanzatorul mi-au lasat o impresie buna.
Dupa un test la reprezentanta si un test de drum prin Bucuresti am batut palma.
Echiparea este Instyle (cred, poate ma ajutati voi), am piele, navi, xenon adaptiv, body kit sport, jantele de 18, incalzire scaune fata, etc.
Nu am senzori de parcare, oglinzile nu sunt rabatabile electric si nu am eleron portbagaj (asta nu era stock pe toate?).
Nu are taxa platita, trebuie sa ma ocup eu.
Masina are 61.000 km, verificati la reprezentanta, mai putin ultima revizie din 2014 care a fost facuta la Peugeot la Eurial, am mers pe incredere, in bord inca mai arata 4 luni sau 3000 km pana la "next servicing".
Ambreajul se pare ca este schimbat, dar vanzatorul nu a putut sa-mi prezinte o factura, probabil a fost facut la un gigel in cartier. Cert este ca rupe asfaltul, nu patineaza deloc.
Ca probleme semnalate: un capat de bara, trebuie facuta distributia pentru ca are mai mult de 5 ani si am un cui in anvelopa dr. spate. Nu stiu daca a strapuns complet sau superficial, cert este ca presiunea rezista, o sa incerc sa ajung la o vulcanizare.
Astazi i-am facut eu revizia, ulei Castrol 5w30 Edge, toate filtrele sunt MANN.
Altceva important de mentionat: Detin un wrx gc8, sper sa nu ia foc vreuna din ele daca le parchez prea aproape.
Pareri dupa aprox 200 km:
Un mare pas inainte de la benzinara mea, New aveo 1.4 benzina 2012, si ca dotari si ca performante, tot.
Pro:
- Confort ++ la drumuri fara denivelari, insa pe hartoape cam zdruncina.
- Sistemul audio excelent ca sonorizare
- Imi place tapiteria, se incalzeste repede si e destul de rigida, nu face cute din alea oribile, cel putin nu inca.
- Keyless face toti banii!!
- Motor puternic si dupa standardele mele, se simte cuplul.
- Consum 5.8 extraurban. Pare in grafic.
Minus:
- Motorul e galagios maxim
- Sistemul audio nu "stie" cu MP3, mi se pare greoaie procedura de record, iar prin aux se pierde din calitate.
- Navigatia e pamant, trei sferturi din strazile din Ploiesti nu le cunoaste, probabil nu mai are update de ani de zile.
- Torque steering puternic, obisnuit cu 4x4 la puteri mai mari, m-a surprins de cateva ori cand i-am dat talpa, in sensul negativ. Anvelopele de iarna nu retin ce marca sunt, cred ca Toyo, verific maine, pot fi si ele de vina.
Am rugamintea sa ma indrumati/sfatuiti pentru viitor:
Ce piese sa mai verific, inlocuiesc preventiv. Daca ma duc la service si ma pronunt "fa-o sa mearga brici" e prea generic, iar eu nu ma pricep la marca asta inca.
Sunt maniac cu mentenanta la toate masinile mele si vreau sa incep cu dreptul.
Poze nu am apucat sa-i fac, trebuie sa gasesc o zona izolata, ma simt ca un cocalar sa fac poze prin parcari cu oameni de fata.
Edit:
Nu am manual de utilizare, habar n-am sa resetez intervalul de service, e facut proaspat.
Pentru distributie, la un service multi-marca decent, nu la Gigel la coltul strazii ma costa 3.000 de lei cu tot cu capatul ala de bara cu piese OEM si in jur de 1200 cu piese aftermarket, SKF daca retin bine.
Sa ma agit sa le pun originale sau sa merg pe aftermarket, ma gandesc ca este totusi distributia si imi place sa am supape drepte.
bun venit !
sa ai partea de ea si de cati mai multi km cu ea!
eu nu detin modelul pe motorina ...insa la cel pe benzina eu folosesc piese aftermarket si vreau sa`ti spun ca nu simt diferenta majora(ce este drept nu am schimbat piese majore)
ambreiaj schimbat deja la km aia? suna destul de ciudat..prea rapid schimbat!
tot ce tine de designul exterior sa stii ca sunt piese optionale(eleronul nou este in jur de 400E la reprezentanta; pe e-bay am vazut ca este mai ieftin)
motorul poate pare galagios din cauza insonorizarii nu ca la alte brand`uri
te asteptam cu poze,planuri de viitor pentru ea si cu noi impresii despre noua ta achizitie!
sa ai partea de ea si de cati mai multi km cu ea!
eu nu detin modelul pe motorina ...insa la cel pe benzina eu folosesc piese aftermarket si vreau sa`ti spun ca nu simt diferenta majora(ce este drept nu am schimbat piese majore)
ambreiaj schimbat deja la km aia? suna destul de ciudat..prea rapid schimbat!
tot ce tine de designul exterior sa stii ca sunt piese optionale(eleronul nou este in jur de 400E la reprezentanta; pe e-bay am vazut ca este mai ieftin)
motorul poate pare galagios din cauza insonorizarii nu ca la alte brand`uri
te asteptam cu poze,planuri de viitor pentru ea si cu noi impresii despre noua ta achizitie!
Asa mi s-a parut si mie, ca e mult prea devreme. Nu stiu ce sa zic, se comporta bine, nu patineaza deloc, tampoanele de la cutie si motor sunt tun.
Mecanicii de la reprezentanta, cand am prins un moment fara fostul proprietar de fata, mi-au zis "ia-o, daca te intelegi la bani!".
Cei de la service unde am facut revizia au fost de aceeasi parere.
O sa incerc sa fac niste poze astazi, am niste drumuri de facut in afara localitatii.
Sa auzim de bine!
Mecanicii de la reprezentanta, cand am prins un moment fara fostul proprietar de fata, mi-au zis "ia-o, daca te intelegi la bani!".
Cei de la service unde am facut revizia au fost de aceeasi parere.
O sa incerc sa fac niste poze astazi, am niste drumuri de facut in afara localitatii.
Sa auzim de bine!
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Felicitari pentru achizitie. Eu sunt sigur ca o sa fii foarte incantat de ea; mai dai cateva sute de km pana te cucereste )
Daca ai ocazia (si nu ai facut-o deja), verifica si franele. Dupa 1900 de ture, masina chiar fuge, si din ce am observat, franatul nu e unul din punctele ei forte; asa ca ar fi mai bine sa te asiguri ca e totul in regula.
Am observat ca inca ai si tetiera centrala spate, dupa parerea mea arata un pic mai classy fara ea (o faci de "2 locuri" in spate), iar in plus, ai si un mic castig la vizibilitate. Cand incarci muzica, sfatul meu ar fi sa-ti cauti formate lossless (flac, wav, track) si apoi sa le arzi pe CD. Le gasesti un pic mai greu, insa merita efortul. Intamplarea a facut sa am aceeasi melodie memorata dupa ceva mp3 puscat scris pe CD (de fostul proprietar), si inca o data pusa de mine dupa un FLAC - se simte clar diferenta.
Imi place si culoarea, arata si se pastreaza foarte bine. A mea e neagra si-mi vine sa montez perii rotative la iesirea din garaj (n-am garaj, dar ai inteles ideea ).
Numai bine!
Daca ai ocazia (si nu ai facut-o deja), verifica si franele. Dupa 1900 de ture, masina chiar fuge, si din ce am observat, franatul nu e unul din punctele ei forte; asa ca ar fi mai bine sa te asiguri ca e totul in regula.
Am observat ca inca ai si tetiera centrala spate, dupa parerea mea arata un pic mai classy fara ea (o faci de "2 locuri" in spate), iar in plus, ai si un mic castig la vizibilitate. Cand incarci muzica, sfatul meu ar fi sa-ti cauti formate lossless (flac, wav, track) si apoi sa le arzi pe CD. Le gasesti un pic mai greu, insa merita efortul. Intamplarea a facut sa am aceeasi melodie memorata dupa ceva mp3 puscat scris pe CD (de fostul proprietar), si inca o data pusa de mine dupa un FLAC - se simte clar diferenta.
Imi place si culoarea, arata si se pastreaza foarte bine. A mea e neagra si-mi vine sa montez perii rotative la iesirea din garaj (n-am garaj, dar ai inteles ideea ).
Numai bine!
Multam de raspunsuri, sfaturi si urari.
Franele au fost verificate la elevator, adica stare etrieri si placute. Arata ok, mai am sa-i schimb lichidul sa stiu o treaba. Intr-adevar, franatul nu e punctul forte, i-ar fi trebuit niste discuri mai mari, mai ales in jantele alea de animal, ar fi dat mai bine.
@ady Subaru mereu a fost de weekend, doar nu eram nebun sa o fac DD, fac naveta zilnic la Bucuresti, cred ca mai plateam masina de 2 ori intr-un an.
Din pacate am si primele probleme, debitmetrul de aer e pa.
Nu pot sa trec de 2000 rpm, isi da in nas si scoate un fum alb necacios.
Am scos debitmetrul de aer complet si se tureaza pana la rosu daca vreau, dar e in limp mode si merge bogat, miroase a motorina nearsa. Ce mi se pare si mai curios e ca nu da un CEL in bord, nu ar fi trebuit sa arate ceva? La tester la fel, nu a avut nicio eroare.
M-am uitat atent la mufa si pare "ciobanita" un pic, e zgariata cu surubelnita pe interior, probabil s-a chinuit cineva sa o scoata. Vopseaua de fabrica de pe suruburi este inca acolo si e neatinsa, concluzia mea este ca a fost fortata la una dintre revizii din moment ce airboxul trebuie scos ca sa poti sa schimbi filtrul de motorina.
De unde gasesc si eu niste coduri pentru un debitmetru, probabil unul de golf sau passat care are acelasi motor s-ar potrivi, nu?
Sunt cam amarat, am inceput cu stangul.
Dar ii dau eu de cap!
Franele au fost verificate la elevator, adica stare etrieri si placute. Arata ok, mai am sa-i schimb lichidul sa stiu o treaba. Intr-adevar, franatul nu e punctul forte, i-ar fi trebuit niste discuri mai mari, mai ales in jantele alea de animal, ar fi dat mai bine.
@ady Subaru mereu a fost de weekend, doar nu eram nebun sa o fac DD, fac naveta zilnic la Bucuresti, cred ca mai plateam masina de 2 ori intr-un an.
Din pacate am si primele probleme, debitmetrul de aer e pa.
Nu pot sa trec de 2000 rpm, isi da in nas si scoate un fum alb necacios.
Am scos debitmetrul de aer complet si se tureaza pana la rosu daca vreau, dar e in limp mode si merge bogat, miroase a motorina nearsa. Ce mi se pare si mai curios e ca nu da un CEL in bord, nu ar fi trebuit sa arate ceva? La tester la fel, nu a avut nicio eroare.
M-am uitat atent la mufa si pare "ciobanita" un pic, e zgariata cu surubelnita pe interior, probabil s-a chinuit cineva sa o scoata. Vopseaua de fabrica de pe suruburi este inca acolo si e neatinsa, concluzia mea este ca a fost fortata la una dintre revizii din moment ce airboxul trebuie scos ca sa poti sa schimbi filtrul de motorina.
De unde gasesc si eu niste coduri pentru un debitmetru, probabil unul de golf sau passat care are acelasi motor s-ar potrivi, nu?
Sunt cam amarat, am inceput cu stangul.
Dar ii dau eu de cap!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori