Lancer 2.0 Did

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Dum Ian 25, 2015 2:44 pm

Salutare, am descoperit problema.
Furtunul ala mare de cauciuc care, cred ca vine de la Intercooler refuza sa mai stea in throttlebody(?!). Sper ca am odentificat corect piesele.
Are urechile peste care vine siguranta tocite si cum primeste un pic de presiune sare.

Trebuie inlocuit cu altul sau sa-i bag o gramada de silicon de garnituri.


Oricum, o rezolvare f simpla si ceva mai ieftina. Se pare ca a mai fost sarit si aseara cand m-a lasat dadusem in ea un pic.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Ian 25, 2015 3:07 pm

masina am vazut-o si eu cu un amic care vroia Lancer..am verificat-o si trebuiau schimbate, capetele de bara, basculele si bucsele...plus ca si distributia trebuia schimbata avand in vedere vechimea masinii

ambreajul a fost schimbat intr-adevar si parbrizul...abreajul e ca nou ..foarte tare

amicul meu nu a luat-o, deoarece a observat la MCar Expozitiei la verificare ca a fost revopsita toata in afara de capaul de la portbagaj si aripa dreapta spate.....iar proprietarul nu a stiut sa justifice aceste lucruri....nici nu i-a spus din prima...daca ii spunea poate era la el

foarte ciudat cu taxa de inmatriculare....noua ne-a spus ca a fost platita.

Daca masina e in toate mintile ei...este chiar ok..motorul se aude perfect...felicitari si multi km fara probleme!!!

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Dum Ian 25, 2015 3:26 pm

Salut,

Mi-a povestit ca I-a cerut cineva explicatii pentru revopsit. Mie mi-a aratat notele de constatare de la casco (le avea printate) pentru plafon o usa si capota (parca), totalizand undeva la 4500 de lei. Parerea mea, asta a fost doar revopsit. Nu cred ca repari o dauna totala cu 1.000 de euro in reprezentanta.
Eu am niste pete de rugina la una dintre celelalte masini de la un gainat care nu l-am vazut pe plafon si a stat ceva acolo, a mancat prin vopsea. Masina o am de noua, are 3 ani jumate...
Eu am dus-o la reprez din Baneasa si mi-au zis acelasi lucru: distributia si capatul de bara doar pe dreapta. Bascule, bucsi au zis ca-s ok si la astia si la service-ul meu de aici din Ploiesti unde fac reviziile post garantie, oricum aia sa fie problema.

Ala din Baneasa mi-a zis si de furtunul de admisie ala gros care vine din IC ca a fost sarit. Si iata ca mi-a sarit din nou si trebuie schimbat. )
Sa stii ca eu is foarte multumit de ea si ma asteptam sa mai fie una-alta de schimbat. Pana sa imi sara furtunul ala a mers perfect, tragea foarte bine, fara balbaieli. Sapt viitoare mai am de facut distributia si capatul de bara + furtunul asta si cel putin 1 an ar trebui sa fie ok.

Iar cu taxa, la fel mi-au zis si mie, ca e platita, dar eu daca am vrut sa o cumpar am cerut adeverinta de la ANAF. Cand n-au putut sa o produca mi-au lasat 1500 de euro la pret, cat e taxa. In total am dat 6800 pe ea.


Edit:

Asta e furtunul de care zic

http://www.performance-car-spares.com/2 ... 5a340.html

Daca are cineva unul in toate mintile si e la maxim 60-70 km de Ploiesti ASTAZI vin si-l iau. )

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Ian 25, 2015 5:44 pm

bai...sa te tina cat mai mult si sa te bucuri de ea!!!

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Lun Ian 26, 2015 9:36 pm

Am rezolvat cu furtunul buclucas. Am facut o improvizatie sa pot circula pentru moment din niste coliere si am dat comanda pentru furtun. In Romania imi cereau 10 milioane pe el..... l-am comandat din Germania 170 euro cu tot cu transport. Astept sa vina, probabil sapt viitoare.

Miercuri distributia si capatul de bara si SPER ca de sapt viitoare sa pot circula fara alte problem...

Sa auzim de bine!

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Joi Ian 29, 2015 4:37 pm

Gata si distributia si capatul de bara.
In final am mers pe piese OEM, cost cu tot cu manopera 2960 RON la service multi-marca....
S-a mai redus un pic din zgomotul de fundal, rolele noi isi spun cuvantul. Pompa de apa era in stare foarte buna, fara pic de joc si palele din plastic in stare excelenta. Se invartea fara rezistenta doar din unghie.
Furtunul e pe drum, saptamana viitoare il am si pe ala.

Intre timp am facut 500km de cand o am si am mai descoperit o singura chestiune.
Uneori, cand ma sui in ea, se aude un scartait ascutit. Nu face decat cu frana de mana trasa, presupun ca se freaca de camasa.
Frana tine si nici nu raman rotile blocate, dar as vrea sa o rezolv si pe asta.

Cost final pentru:
- Distributie 2683 cu tot cu manopera
- Revizie ~750
- Furtun ~800
- Capat de bara ~250

4483 RON - un pic mai mult decat mi-ar fi placut, dar asta e.
Mai urmeaza taxa inca 6500...


In alta ordine de idei, urmeaza weekendul.


Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Ian 29, 2015 5:49 pm

Eu am renuntat sa mai tin scorul. Imi calculez un pic bugetul pe moment sa nu ma trezesc ca raman in pana cu banii, si cam atat. Masina e un lux (cu exceptiile de rigoare), deci o cheltuiala, si cand mai pui ca nu produce aproape nimic, doar iti faci inima rea calculand. Oricum nu-i ca si cum am un target anual, si daca-l depasesc nu mai bag bani nici daca mi se taraste motorul pe sosea. Cat o fi o fi, important e ca in final sa fii multumit de ea

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Vin Ian 30, 2015 9:18 am

Daniel, asa este. Cu mentenanta nu stau la discutii, insa. Cand pica schimb cat pot de repede mai ales ca am nevoie de masina, eu fac naveta din Ploiesti in fiecare zi, daca raman fara sunt halit pentru ca nu am nicio gura de metrou in zona in care lucrez...

Gaura de bani adevarata este wrx-ul, aia merge pe hartii de 200 de lei, nici nu-I mai trebuie benzina.

Oricum, ultima investitie mare previzibila pentru 2015-2016 ar fi anvelopele de vara, un Michelin Sport Pilot pe 18 toli este 1.000 de lei. La WRX am Dunlop Sport Maxx de 17 si au fost in jur de 750-800 de lei... pentru un tol mai decartezi 250 de lei/buc )

Stimati colegi, sa auzim de bine si weekend placut!


Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Mar Feb 10, 2015 3:38 pm

Astazi am scapat si de un troncanit enervant care se auzea la denivelari/piatra cubica.
Bucsile de la bara stabilizatoare spate schimbate, strans tot ce inseamna surub la punte spate/fuzete/bascule, etc. si acum nu mai face.
Si cu asta am incheiat cu partea de mecanica pentru moment.
Mai am de facut inmatricularea si pot sa rasuflu un pic.

Intre timp am facut 3.000 km, in afara de problemele semnalate mai sus si care au fost si rezolvate nu am nimic de reprosat pe parte mecanica.

Ce ma deranjeaza: Intervalul de service nu pot sa-l resetez sub nicio forma singur... Perioada mi se reseteaza cu instructiunile din forum dar kilometrajul nu vrea si pace.
Consumul e un pic mai mare decat m-as fi asteptat.

De ex: Cel mai bun consum l-am scos undeva la 5.5 cu un comportament obsesivo-compulsiv sa schimb la turatia care trebuie, cum apas acceleratia, cruise control cat de mult se poate. Per total un drum foarte obositor.
Daca merg normal fara sa urmaresc ceasurile si implicit sa nu ma obosesc aiurea scot undeva la 6.5 spre 7. (Viteza in afara localitatii maxim 120km/h, 80 in sate, cruise control la discretie).

In oras scot cam 8-9.

La 140km/h, pentru ca merg si pe autostrada, in vit. 6, consum 6,5-7. Zilele trecute am avut si spre 8, dar batea vantul din fata si presupun ca de acolo era problema.
Consumul mediu dupa 3000km este de 6.4 pe bord. 2/3 extraurban si 1/3 oras.

Nu am facut inca un consum la pompa.

Se incalzeste foarte greu, azi-dimineata de ex. la -6 grade mi-a ajuns apa la jumate abia la Saftica.... deci dupa 40km de mers extraurban.
Sunt la primul diesel si inca nu sunt obisnuit.

Vi se pare normal? Voi cat scoateti?

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Mar Feb 10, 2015 4:33 pm

Consumul in oras cam pe-acolo e si la mine. In bord ajung si la 10-11, dar nu stiu daca-i cel real, fiindca nici distanta pe care o parcurg nu e foarte mare, si pornind de la 99, nu cred ca apuca sa scada pana la valoarea reala. Sa zicem ca-i acceptabil, mai ales acum iarna cand motorul e rece si incalzirea e mereu pornita.

Pe autostrada, 5 pers in masina (+bagaj), pana in Budapesta si apoi Viena am scos 5.1%. Viteza medie, 125-130km/h. In treapta a 6-a, am accelerat-o pana pe la 2100-2200 ture si am activat cruise-ul. E genial faptul ca la depasiri nu se dezactiveaza ca la alte masini. Practic am mers pe cruise aproape toata autostrada.
Cred ca am scris si in jurnalul de bord, la intoarcere, tot drumul mi-a batut ploaia in fata si mi-a crescut la 6 media, pe aceeasi ruta.

In afara orasului la drum lung variaza, dar oricum, pe langa 5.3 se invarte. Depinde de drum, trafic, pitici pe creier etc.

De cand ieftinirea asta a motorinei am inceput sa bag doar Evo, dela MOL, dar sincer eu nu prea vad diferenta. Astept sa mai prind un drum lung, sa vad acolo daca se simte.

In concluzie, nu mi se par exagerate valorile. Pe autostrada, la 140, probabil sari din regimul ala calm de functionare, si atunci iti manca mai mult. Cel extraurban intr-adevar, e mai mare, dar nu-i o valoare anormala. Eventual verifica presiunea din pneuri, turbina sa fie curata etc. Poti incerca si o resoftare, fiindca o amortizezi rapid daca circuli mult cu ea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori