Scris: Vin Ian 23, 2015 11:28 pm
Buna seara,
Sunt proaspat posesor de Lancer, model 2008 (sau 2009), nu inteleg exact din carte.
Am ajuns la ea intamplator, fac Ploiesti-Buc zilnic si aveam nevoie de un diesel pentru ca m-a lesinat benzinara mea la consum.
Initial am vrut sa cumpar "noua" din reprezentanta. Cu ghilimele pentru ca aveam de gand sa cumpar unul dintre modelele de test pentru un pret mai bun, nu sunt fitos la culori sau dotari (prea mult).
Competitorii erau
- Mazda 3 2014
- Lancer 1.8 did 2014
- Ford Focus 2014
Dupa multe tatonari, chiar depusesem actele la leasing pentru Mazda 3, nu mai aveam decat sa semnez, m-am inghesuit prea aproape de Sarbatori si am zis sa astept pentru Ianuarie.
Saptamana trecuta, butonand autovit (stiu, trist) am gasit-o la vanzare, am vazut-o, mi-a placut, atat masina cat si vanzatorul mi-au lasat o impresie buna.
Dupa un test la reprezentanta si un test de drum prin Bucuresti am batut palma.
Echiparea este Instyle (cred, poate ma ajutati voi), am piele, navi, xenon adaptiv, body kit sport, jantele de 18, incalzire scaune fata, etc.
Nu am senzori de parcare, oglinzile nu sunt rabatabile electric si nu am eleron portbagaj (asta nu era stock pe toate?).
Nu are taxa platita, trebuie sa ma ocup eu.
Masina are 61.000 km, verificati la reprezentanta, mai putin ultima revizie din 2014 care a fost facuta la Peugeot la Eurial, am mers pe incredere, in bord inca mai arata 4 luni sau 3000 km pana la "next servicing".
Ambreajul se pare ca este schimbat, dar vanzatorul nu a putut sa-mi prezinte o factura, probabil a fost facut la un gigel in cartier. Cert este ca rupe asfaltul, nu patineaza deloc.
Ca probleme semnalate: un capat de bara, trebuie facuta distributia pentru ca are mai mult de 5 ani si am un cui in anvelopa dr. spate. Nu stiu daca a strapuns complet sau superficial, cert este ca presiunea rezista, o sa incerc sa ajung la o vulcanizare.
Astazi i-am facut eu revizia, ulei Castrol 5w30 Edge, toate filtrele sunt MANN.
Altceva important de mentionat: Detin un wrx gc8, sper sa nu ia foc vreuna din ele daca le parchez prea aproape.
Pareri dupa aprox 200 km:
Un mare pas inainte de la benzinara mea, New aveo 1.4 benzina 2012, si ca dotari si ca performante, tot.
Pro:
- Confort ++ la drumuri fara denivelari, insa pe hartoape cam zdruncina.
- Sistemul audio excelent ca sonorizare
- Imi place tapiteria, se incalzeste repede si e destul de rigida, nu face cute din alea oribile, cel putin nu inca.
- Keyless face toti banii!!
- Motor puternic si dupa standardele mele, se simte cuplul.
- Consum 5.8 extraurban. Pare in grafic.
Minus:
- Motorul e galagios maxim
- Sistemul audio nu "stie" cu MP3, mi se pare greoaie procedura de record, iar prin aux se pierde din calitate.
- Navigatia e pamant, trei sferturi din strazile din Ploiesti nu le cunoaste, probabil nu mai are update de ani de zile.
- Torque steering puternic, obisnuit cu 4x4 la puteri mai mari, m-a surprins de cateva ori cand i-am dat talpa, in sensul negativ. Anvelopele de iarna nu retin ce marca sunt, cred ca Toyo, verific maine, pot fi si ele de vina.
Am rugamintea sa ma indrumati/sfatuiti pentru viitor:
Ce piese sa mai verific, inlocuiesc preventiv. Daca ma duc la service si ma pronunt "fa-o sa mearga brici" e prea generic, iar eu nu ma pricep la marca asta inca.
Sunt maniac cu mentenanta la toate masinile mele si vreau sa incep cu dreptul.
Poze nu am apucat sa-i fac, trebuie sa gasesc o zona izolata, ma simt ca un cocalar sa fac poze prin parcari cu oameni de fata.
Edit:
Nu am manual de utilizare, habar n-am sa resetez intervalul de service, e facut proaspat.
Pentru distributie, la un service multi-marca decent, nu la Gigel la coltul strazii ma costa 3.000 de lei cu tot cu capatul ala de bara cu piese OEM si in jur de 1200 cu piese aftermarket, SKF daca retin bine.
Sa ma agit sa le pun originale sau sa merg pe aftermarket, ma gandesc ca este totusi distributia si imi place sa am supape drepte.
Sunt proaspat posesor de Lancer, model 2008 (sau 2009), nu inteleg exact din carte.
Am ajuns la ea intamplator, fac Ploiesti-Buc zilnic si aveam nevoie de un diesel pentru ca m-a lesinat benzinara mea la consum.
Initial am vrut sa cumpar "noua" din reprezentanta. Cu ghilimele pentru ca aveam de gand sa cumpar unul dintre modelele de test pentru un pret mai bun, nu sunt fitos la culori sau dotari (prea mult).
Competitorii erau
- Mazda 3 2014
- Lancer 1.8 did 2014
- Ford Focus 2014
Dupa multe tatonari, chiar depusesem actele la leasing pentru Mazda 3, nu mai aveam decat sa semnez, m-am inghesuit prea aproape de Sarbatori si am zis sa astept pentru Ianuarie.
Saptamana trecuta, butonand autovit (stiu, trist) am gasit-o la vanzare, am vazut-o, mi-a placut, atat masina cat si vanzatorul mi-au lasat o impresie buna.
Dupa un test la reprezentanta si un test de drum prin Bucuresti am batut palma.
Echiparea este Instyle (cred, poate ma ajutati voi), am piele, navi, xenon adaptiv, body kit sport, jantele de 18, incalzire scaune fata, etc.
Nu am senzori de parcare, oglinzile nu sunt rabatabile electric si nu am eleron portbagaj (asta nu era stock pe toate?).
Nu are taxa platita, trebuie sa ma ocup eu.
Masina are 61.000 km, verificati la reprezentanta, mai putin ultima revizie din 2014 care a fost facuta la Peugeot la Eurial, am mers pe incredere, in bord inca mai arata 4 luni sau 3000 km pana la "next servicing".
Ambreajul se pare ca este schimbat, dar vanzatorul nu a putut sa-mi prezinte o factura, probabil a fost facut la un gigel in cartier. Cert este ca rupe asfaltul, nu patineaza deloc.
Ca probleme semnalate: un capat de bara, trebuie facuta distributia pentru ca are mai mult de 5 ani si am un cui in anvelopa dr. spate. Nu stiu daca a strapuns complet sau superficial, cert este ca presiunea rezista, o sa incerc sa ajung la o vulcanizare.
Astazi i-am facut eu revizia, ulei Castrol 5w30 Edge, toate filtrele sunt MANN.
Altceva important de mentionat: Detin un wrx gc8, sper sa nu ia foc vreuna din ele daca le parchez prea aproape.
Pareri dupa aprox 200 km:
Un mare pas inainte de la benzinara mea, New aveo 1.4 benzina 2012, si ca dotari si ca performante, tot.
Pro:
- Confort ++ la drumuri fara denivelari, insa pe hartoape cam zdruncina.
- Sistemul audio excelent ca sonorizare
- Imi place tapiteria, se incalzeste repede si e destul de rigida, nu face cute din alea oribile, cel putin nu inca.
- Keyless face toti banii!!
- Motor puternic si dupa standardele mele, se simte cuplul.
- Consum 5.8 extraurban. Pare in grafic.
Minus:
- Motorul e galagios maxim
- Sistemul audio nu "stie" cu MP3, mi se pare greoaie procedura de record, iar prin aux se pierde din calitate.
- Navigatia e pamant, trei sferturi din strazile din Ploiesti nu le cunoaste, probabil nu mai are update de ani de zile.
- Torque steering puternic, obisnuit cu 4x4 la puteri mai mari, m-a surprins de cateva ori cand i-am dat talpa, in sensul negativ. Anvelopele de iarna nu retin ce marca sunt, cred ca Toyo, verific maine, pot fi si ele de vina.
Am rugamintea sa ma indrumati/sfatuiti pentru viitor:
Ce piese sa mai verific, inlocuiesc preventiv. Daca ma duc la service si ma pronunt "fa-o sa mearga brici" e prea generic, iar eu nu ma pricep la marca asta inca.
Sunt maniac cu mentenanta la toate masinile mele si vreau sa incep cu dreptul.
Poze nu am apucat sa-i fac, trebuie sa gasesc o zona izolata, ma simt ca un cocalar sa fac poze prin parcari cu oameni de fata.
Edit:
Nu am manual de utilizare, habar n-am sa resetez intervalul de service, e facut proaspat.
Pentru distributie, la un service multi-marca decent, nu la Gigel la coltul strazii ma costa 3.000 de lei cu tot cu capatul ala de bara cu piese OEM si in jur de 1200 cu piese aftermarket, SKF daca retin bine.
Sa ma agit sa le pun originale sau sa merg pe aftermarket, ma gandesc ca este totusi distributia si imi place sa am supape drepte.