Scris: Vin Ian 30, 2015 3:26 pm
Salutare,
De cam o saptamana sunt mandrul proprietar al unui Lancer 2.0 DiD, echipare Instyle [e totodata si prima mea masina]. La momentul achizitiei avea ~78000KM. Sunt foarte incantat de masinuta asta in ciuda unuor neajunsuri pe care mi le-am asumat de la inceput: zgomot de drum destul de prezent, plasticul de provenienta ieftinuta, suspensia cam rigida pentru drumurile noastre [sunt din Cluj], lipsa unui slot USB [dar am totusi mufele de AUX cu care ma pot descurca lejer], cartonul din portbagaj.
Pe langa dotarile pe care le are varianta Instyle, fostul proprietar i-a facut un software tuning/remap iar acum dezvolta ~170CP si 380Nm [conform Dyno] si a montat un scut de metal sub motor. E mai mult decat nevoile mele actuale dar comunitatea lauda si recomanda acest remap.
Odata cu masina au venit si ceva griji si probleme pentru care vreau sa va cer sfatul:
1) Nu am nici o lumina in spatele butonului de avarie si nici la controlul climei. E normal sa fie asa ? S-o fi ars vreo siguranta ?
2) Inainte de cumparate am avut ragazul de a urca pe o platforma si a inspecta pe dedesubt [parea totul OK si bine fixat, fara scurgeri de fluide], si de un test Dyno. Ve rog sa ma ajutati cu ceva indrumari legat de ce ar trebui verificat, testat [suspensii, rulmenti, bucsi ... si cate altele] si eventual daca puteti recomanda un service bun in Cluj.
Am si cateva poze dar trebuie sa le redimensionez inainte de upload.
Va multumesc,
Salve !
De cam o saptamana sunt mandrul proprietar al unui Lancer 2.0 DiD, echipare Instyle [e totodata si prima mea masina]. La momentul achizitiei avea ~78000KM. Sunt foarte incantat de masinuta asta in ciuda unuor neajunsuri pe care mi le-am asumat de la inceput: zgomot de drum destul de prezent, plasticul de provenienta ieftinuta, suspensia cam rigida pentru drumurile noastre [sunt din Cluj], lipsa unui slot USB [dar am totusi mufele de AUX cu care ma pot descurca lejer], cartonul din portbagaj.
Pe langa dotarile pe care le are varianta Instyle, fostul proprietar i-a facut un software tuning/remap iar acum dezvolta ~170CP si 380Nm [conform Dyno] si a montat un scut de metal sub motor. E mai mult decat nevoile mele actuale dar comunitatea lauda si recomanda acest remap.
Odata cu masina au venit si ceva griji si probleme pentru care vreau sa va cer sfatul:
1) Nu am nici o lumina in spatele butonului de avarie si nici la controlul climei. E normal sa fie asa ? S-o fi ars vreo siguranta ?
2) Inainte de cumparate am avut ragazul de a urca pe o platforma si a inspecta pe dedesubt [parea totul OK si bine fixat, fara scurgeri de fluide], si de un test Dyno. Ve rog sa ma ajutati cu ceva indrumari legat de ce ar trebui verificat, testat [suspensii, rulmenti, bucsi ... si cate altele] si eventual daca puteti recomanda un service bun in Cluj.
Am si cateva poze dar trebuie sa le redimensionez inainte de upload.
Va multumesc,
Salve !