2009 Mitsubishi Lancer 2.0 Did 140cp Grey

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
blackwind
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 23, 2015 12:18 pm

Mesaj de blackwind » Vin Ian 30, 2015 3:26 pm

Salutare,

De cam o saptamana sunt mandrul proprietar al unui Lancer 2.0 DiD, echipare Instyle [e totodata si prima mea masina]. La momentul achizitiei avea ~78000KM. Sunt foarte incantat de masinuta asta in ciuda unuor neajunsuri pe care mi le-am asumat de la inceput: zgomot de drum destul de prezent, plasticul de provenienta ieftinuta, suspensia cam rigida pentru drumurile noastre [sunt din Cluj], lipsa unui slot USB [dar am totusi mufele de AUX cu care ma pot descurca lejer], cartonul din portbagaj.

Pe langa dotarile pe care le are varianta Instyle, fostul proprietar i-a facut un software tuning/remap iar acum dezvolta ~170CP si 380Nm [conform Dyno] si a montat un scut de metal sub motor. E mai mult decat nevoile mele actuale dar comunitatea lauda si recomanda acest remap.

Odata cu masina au venit si ceva griji si probleme pentru care vreau sa va cer sfatul:

1) Nu am nici o lumina in spatele butonului de avarie si nici la controlul climei. E normal sa fie asa ? S-o fi ars vreo siguranta ?

2) Inainte de cumparate am avut ragazul de a urca pe o platforma si a inspecta pe dedesubt [parea totul OK si bine fixat, fara scurgeri de fluide], si de un test Dyno. Ve rog sa ma ajutati cu ceva indrumari legat de ce ar trebui verificat, testat [suspensii, rulmenti, bucsi ... si cate altele] si eventual daca puteti recomanda un service bun in Cluj.

Am si cateva poze dar trebuie sa le redimensionez inainte de upload.

Va multumesc,

Salve !

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Ian 30, 2015 5:48 pm

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

1. Ori sigurantele, ori becurile/ledurile propriuzise. Avaria cred ca e pe circuit propriu, acolo poti verifica siguranta (tabelul cu pozitiile il gasesti fie in manual fie pe net). La clima insa, cred ca si restul iluminarii de bord e pe acelasi circuit, si daca celelalte se aprind, inseamna ca siguranta e ok si atunci problema e, fie de la LED/bec, fie un contact care nu se face bine (daca a fost demontat blocul respectiv de ex). Nu-s 100% sigur, dar asa mi se pare logic, si o sa ma uit mai in detaliu cand ajung acasa.

2. Poti merge la reprezentanta pe Turzii sa-ti faca o verificare completa (mecanic+electric). Eu am luat-o din Bucuresti, si am verificat-o la cumparare, iar ambele verificari m-au costat 180 de lei (90+90). Eventual daca ceva nu iese ok, ia-ti oferta de piese, si mai poti cere a 2-a parere la un mecanic. Daca nu cunosti pe nimeni in Cluj, ti-l pot recomanda pe tipul la care merg eu, de care pana acum sunt foarte multumit. Din pacate in Cluj exista doar un server autorizat Mitsu, asa ca nu poti fi sigur de competenta mecanicilor (fara sa jignesc pe nimeni). Un pic de competitie n-ar strica niciodata

Oricum, e foarte important ca erai dinainte constient de minusurile masinii . E destul de naspa sentimentul ala cand te astepti la pita cu miere si ramai dezamagit. Si in topicul meu am zis, nu-i o masina perfecta, dar stie foarte bine sa compenseze prin calitatile pe care le are.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori