MITSUBISHI LANCER 1,8 MT INVITE RED METALLIC
Am reintrat azi in posesia LANCERULUI de la dealer ......
Am vb cu baiatul care a desfacut rezervorul si a scos toata benzina din el .. se pare ca era o benzina mai ciudata care nu se evapora in aer si ramanea uleioasa pe maini cam ca motorina ......... din cauza asta s-a blocat un capac/usita de alimentare (nu le am cu tehnica si nici nu am retinut f bine) la motor ceea ce a dus in cele din urma si la decesu bateriei .......
S-au mai muscat de limba cu senzorii de parcare ... deci a fost ceva si la partea electrica .....
Explicatii prea inteligibile nu am avut decat ca se bloca usita aia undeva pe traseul benzinei si din cauza asta la viteze mici (1, 2 marsarier ) murea ca nu se putea alimenta ... ceea ce cred ca e logic ..........
Nu incriminez toate statiile MOL ci doar pe cea din orasul meu .... v-am zis ca pana si directorul de la mitsubishi craiova avea card MOL si a zis ca nu a vazut asa ceva pana acum ........ daca nu aveam bonu pe care scria mare TEMPO PLUS 95 cine stie ce mai pateam ..........
Oricum au fost f fericiti sa scape de mine si in 5 min am plecat cu LANCERUL .......
P.S. Facand verificarile pe computer sa vada unde e buba mi -au zis ca am condus cam subturat si de acu incolo tinand cont ca am trecut de 1200 km sa o tin intre 2000 -3500 chiar 4000 maxim lejer........ sa nu o mai subturez ............
Si eu ascultator nu am lasat - o sub 120 cu dat dracu azi si 2500 - 3500 ture pe cei 115 km consum mediu cu AC 9% ............ intrat in curbe la 60-80 grade cu 100-120 masina se aliniaza perfect .... ca sa ma exprim ca un prieten cu vw passsat vine fundu dupa botul masinii . Am simtit de vreo 3 ori cum intra sistemele de siguranta ...... insa ABS ul pt mine e de groaza nu suport ca intra la fiecare franare la fiecare stop ... si iti blocheaza si volanu ceea ce mi se pare o tampenie ........... mi-a deschis un bou care parcase portiera in nas si am dat in frana dupa care m am razgandit si l-am evitat scurt pe dobitoc ca aveam loc .... e o senzatie naspa ca volanu sa faca ce vrea el nu ce vrei tu .......
Se luase unu smecher cu octavia azi dupa mine la 100-120 km/h si s-a tinut vreo 20 km cand ma duceam la 130-140 gafaia, ramanea mult in urma. La o depasire de coloana de masini + 2 tiruri cu vizibilitate f mare in fata LANCERUL s-a dus in 10 sec in capul coloanei si el a ramas saracu pe undeva prin coada sirului ....... dupa care nu l-am mai vazut ........ Nu sunt omul care sa se bage in depasiri riscante nici macar cand am super vizibilitate si pana nu sunt eu sigur 100% ca nu risc nimic insa te ajuta extraordinar masinuta asta si daca nu apreciezi corect distanta si te bagi la limita .....
Eu mai am prostu obicei sa nu cobor in a 4 a sau a 3 a decat daca vad ca nu trage si depasesc constant numai in a 5 a ........... insa pana acu nu am fost nevoit sa cobor brusc la mijlocul depasiri cummai pateam cu fabia ........
Atat pt azi revenim ........
Am vb cu baiatul care a desfacut rezervorul si a scos toata benzina din el .. se pare ca era o benzina mai ciudata care nu se evapora in aer si ramanea uleioasa pe maini cam ca motorina ......... din cauza asta s-a blocat un capac/usita de alimentare (nu le am cu tehnica si nici nu am retinut f bine) la motor ceea ce a dus in cele din urma si la decesu bateriei .......
S-au mai muscat de limba cu senzorii de parcare ... deci a fost ceva si la partea electrica .....
Explicatii prea inteligibile nu am avut decat ca se bloca usita aia undeva pe traseul benzinei si din cauza asta la viteze mici (1, 2 marsarier ) murea ca nu se putea alimenta ... ceea ce cred ca e logic ..........
Nu incriminez toate statiile MOL ci doar pe cea din orasul meu .... v-am zis ca pana si directorul de la mitsubishi craiova avea card MOL si a zis ca nu a vazut asa ceva pana acum ........ daca nu aveam bonu pe care scria mare TEMPO PLUS 95 cine stie ce mai pateam ..........
Oricum au fost f fericiti sa scape de mine si in 5 min am plecat cu LANCERUL .......
P.S. Facand verificarile pe computer sa vada unde e buba mi -au zis ca am condus cam subturat si de acu incolo tinand cont ca am trecut de 1200 km sa o tin intre 2000 -3500 chiar 4000 maxim lejer........ sa nu o mai subturez ............
Si eu ascultator nu am lasat - o sub 120 cu dat dracu azi si 2500 - 3500 ture pe cei 115 km consum mediu cu AC 9% ............ intrat in curbe la 60-80 grade cu 100-120 masina se aliniaza perfect .... ca sa ma exprim ca un prieten cu vw passsat vine fundu dupa botul masinii . Am simtit de vreo 3 ori cum intra sistemele de siguranta ...... insa ABS ul pt mine e de groaza nu suport ca intra la fiecare franare la fiecare stop ... si iti blocheaza si volanu ceea ce mi se pare o tampenie ........... mi-a deschis un bou care parcase portiera in nas si am dat in frana dupa care m am razgandit si l-am evitat scurt pe dobitoc ca aveam loc .... e o senzatie naspa ca volanu sa faca ce vrea el nu ce vrei tu .......
Se luase unu smecher cu octavia azi dupa mine la 100-120 km/h si s-a tinut vreo 20 km cand ma duceam la 130-140 gafaia, ramanea mult in urma. La o depasire de coloana de masini + 2 tiruri cu vizibilitate f mare in fata LANCERUL s-a dus in 10 sec in capul coloanei si el a ramas saracu pe undeva prin coada sirului ....... dupa care nu l-am mai vazut ........ Nu sunt omul care sa se bage in depasiri riscante nici macar cand am super vizibilitate si pana nu sunt eu sigur 100% ca nu risc nimic insa te ajuta extraordinar masinuta asta si daca nu apreciezi corect distanta si te bagi la limita .....
Eu mai am prostu obicei sa nu cobor in a 4 a sau a 3 a decat daca vad ca nu trage si depasesc constant numai in a 5 a ........... insa pana acu nu am fost nevoit sa cobor brusc la mijlocul depasiri cummai pateam cu fabia ........
Atat pt azi revenim ........
QUOTE (lukas75)Am simtit de vreo 3 ori cum intra sistemele de siguranta ...... insa ABS ul pt mine e de groaza nu suport ca intra la fiecare franare la fiecare stop ... si iti blocheaza si volanu ceea ce mi se pare o tampenie ........... mi-a deschis un bou care parcase portiera in nas si am dat in frana dupa care m am razgandit si l-am evitat scurt pe dobitoc ca aveam loc .... e o senzatie naspa ca volanu sa faca ce vrea el nu ce vrei tu .......
:shock:
E pentru prima data cand aud asa ceva. Cum sa ti se blocheze volanul cand iti intra ABS-ul? Acest dispozitiv deblocheaza rotile tocmai pentru a-ti permite sa ocolesti obstacolul. Deci volanul trebui sa ramana manevrabil. Ce zici tu, nu mi se pare deloc OK.
:shock:
E pentru prima data cand aud asa ceva. Cum sa ti se blocheze volanul cand iti intra ABS-ul? Acest dispozitiv deblocheaza rotile tocmai pentru a-ti permite sa ocolesti obstacolul. Deci volanul trebui sa ramana manevrabil. Ce zici tu, nu mi se pare deloc OK.
QUOTE (Sfinxul)Multe din statiile MOL sint in franciza. E sigla MOL dar partial apartina altor persoane/firme si sunt administrate oarecum independent. Nu stiu daca sunt la acelasi standard cu cele pe care le administreaza MOL si nici nu ai de unde sa stii daca, pe langa benzina producatorului, nu mai aduc ei benzina si de pe la alte "rafinarii".
Toate statiile MOL sunt date in administrare catre dealeri (NU e chiar franciza).
Am lucrat pt ei si stiusistemul foarte bine.
O sa observati ca la orice casa au 2 imprimante fiscale. Asta deoarece shop-ul apartine exclusiv dealerului iar carburantul apartine MOL-ului.
Dealerul mai are si un comision din vanzarea de carburanti. Controale de calitate se fac destul de multe. Si stiu cazuri in care s-a descarcat benzina peste motorina si s-a golit tot rezervorul si s-a trimis la rafinarie inapoi iar soferul de pe cisterna a fost dat afara.
@Lukas de ce nu sunti la MOL. au nr afisat in toate statiile. Nu te costa nimic sa suni si sa le spui ce ai patit.
Toate statiile MOL sunt date in administrare catre dealeri (NU e chiar franciza).
Am lucrat pt ei si stiusistemul foarte bine.
O sa observati ca la orice casa au 2 imprimante fiscale. Asta deoarece shop-ul apartine exclusiv dealerului iar carburantul apartine MOL-ului.
Dealerul mai are si un comision din vanzarea de carburanti. Controale de calitate se fac destul de multe. Si stiu cazuri in care s-a descarcat benzina peste motorina si s-a golit tot rezervorul si s-a trimis la rafinarie inapoi iar soferul de pe cisterna a fost dat afara.
@Lukas de ce nu sunti la MOL. au nr afisat in toate statiile. Nu te costa nimic sa suni si sa le spui ce ai patit.
QUOTE (Lancerlot)Daca esti sigur ca ti se blocheaza volanul de la ABS (si nu doar ti s-a parut), cere o verificare urgenta! Ar insemna ca ai cea mai periculoasa masina :!:
Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
QUOTE (lukas75)Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Mergi intr-o parcare libera si exerseaza cateva frane mai insistente pana te obisnuiesti cu comportamentul masinii cand iti intra ABS-ul. Totodata poti sa vezi si daca intradevar se blocheaza volanul cum ziceai prima data. Indiferent cat ar carai ABS-ul volanul trebuie sa ramana manevrabil. Daca consideri ca ceva nu e in regula, mergi la service. Cu directia e bine sa nu te joci.
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Mergi intr-o parcare libera si exerseaza cateva frane mai insistente pana te obisnuiesti cu comportamentul masinii cand iti intra ABS-ul. Totodata poti sa vezi si daca intradevar se blocheaza volanul cum ziceai prima data. Indiferent cat ar carai ABS-ul volanul trebuie sa ramana manevrabil. Daca consideri ca ceva nu e in regula, mergi la service. Cu directia e bine sa nu te joci.
QUOTE (lukas75)QUOTE (Lancerlot)Daca esti sigur ca ti se blocheaza volanul de la ABS (si nu doar ti s-a parut), cere o verificare urgenta! Ar insemna ca ai cea mai periculoasa masina :!:
Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Cat de tare tii de volan cand pui frana? Daca tii foarte usor si il lasi sa se miste cum vrea el, masina tinde sa indrepte rotile, dar asta nu inseamna ca intra ABS-ul. La fel cand pleci de pe loc si tii volanul foarte usor, masina tinde sa indrepte rotile daca acestea erau strambe.
Mie mi se mai intampla cand sunt sleauri pe sosea ca masina sa intre fortat in sleaurile alea si trebuie sa trag puternic de volan ca sa ies din ele...
P.S. ABS-ul intra cu un zgomot specific venit de la roti (un c?r?it puternic) si o vibratie puternica a pedalei de frana. Tu ai simtit aceste efecte?
Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Cat de tare tii de volan cand pui frana? Daca tii foarte usor si il lasi sa se miste cum vrea el, masina tinde sa indrepte rotile, dar asta nu inseamna ca intra ABS-ul. La fel cand pleci de pe loc si tii volanul foarte usor, masina tinde sa indrepte rotile daca acestea erau strambe.
Mie mi se mai intampla cand sunt sleauri pe sosea ca masina sa intre fortat in sleaurile alea si trebuie sa trag puternic de volan ca sa ies din ele...
P.S. ABS-ul intra cu un zgomot specific venit de la roti (un c?r?it puternic) si o vibratie puternica a pedalei de frana. Tu ai simtit aceste efecte?
QUOTE (teo_paul)QUOTE (lukas75)QUOTE (Lancerlot)Daca esti sigur ca ti se blocheaza volanul de la ABS (si nu doar ti s-a parut), cere o verificare urgenta! Ar insemna ca ai cea mai periculoasa masina :!:
Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Cat de tare tii de volan cand pui frana? Daca tii foarte usor si il lasi sa se miste cum vrea el, masina tinde sa indrepte rotile, dar asta nu inseamna ca intra ABS-ul. La fel cand pleci de pe loc si tii volanul foarte usor, masina tinde sa indrepte rotile daca acestea erau strambe.
Mie mi se mai intampla cand sunt sleauri pe sosea ca masina sa intre fortat in sleaurile alea si trebuie sa trag puternic de volan ca sa ies din ele...
P.S. ABS-ul intra cu un zgomot specific venit de la roti (un c?r?it puternic) si o vibratie puternica a pedalei de frana. Tu ai simtit aceste efecte?
Este descrierea perfecta dar nu vad de ca tendinta asta de a indrepta rotile ........se simte mult prea clar ... nu prea avea de ce naiba sa intre ABS ul ca nu am franat brusc niciodata ......... la skoda nu am simtit niciodata aceasta tendinta a volanului de a indrepta rotile atata tot .....
P.S. Ma-i ucis cu sleaurile http://www.dex-online.ro/%C5%9Fleauri/cauta/
Hai sa ma exprim altfel....
Pun frana si volanul se aliniaza in pozitia normala de condus nici virat stanga nici dreapta ............ e adevarat ca nici nu am tras de el brusc ca nu am avut de ce ca sa evit obstacole ........ dar pb e lipsa mea de obisnuinta cu ABS ul ..........
Cat de tare tii de volan cand pui frana? Daca tii foarte usor si il lasi sa se miste cum vrea el, masina tinde sa indrepte rotile, dar asta nu inseamna ca intra ABS-ul. La fel cand pleci de pe loc si tii volanul foarte usor, masina tinde sa indrepte rotile daca acestea erau strambe.
Mie mi se mai intampla cand sunt sleauri pe sosea ca masina sa intre fortat in sleaurile alea si trebuie sa trag puternic de volan ca sa ies din ele...
P.S. ABS-ul intra cu un zgomot specific venit de la roti (un c?r?it puternic) si o vibratie puternica a pedalei de frana. Tu ai simtit aceste efecte?
Este descrierea perfecta dar nu vad de ca tendinta asta de a indrepta rotile ........se simte mult prea clar ... nu prea avea de ce naiba sa intre ABS ul ca nu am franat brusc niciodata ......... la skoda nu am simtit niciodata aceasta tendinta a volanului de a indrepta rotile atata tot .....
P.S. Ma-i ucis cu sleaurile http://www.dex-online.ro/%C5%9Fleauri/cauta/
QUOTE (lukas75)P.S. Ma-i ucis cu sleaurile http://www.dex-online.ro/%C5%9Fleauri/cauta/
:-)...tare...
N-am crescut la sat, dar sa mor daca stiu cum sa le zic altfel...la asta ma refeream:
?leau, ?leauri, s.m.. 3. (pop.) f?ga? l?sat (pe drum) de ro?ile unui vehicul;
:-)...tare...
N-am crescut la sat, dar sa mor daca stiu cum sa le zic altfel...la asta ma refeream:
?leau, ?leauri, s.m.. 3. (pop.) f?ga? l?sat (pe drum) de ro?ile unui vehicul;
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 60 vizitatori