Mitsubishi Lancer 2.0 Intense - Blue thunder

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Vin Mai 30, 2008 8:48 pm

De trei zile mi-am luat si eu in primire noua masinuta.
Dupa aprox 350 de km parcursi incep sa-mi dau cu parerea asupra aspectelor pozitive si negative.
Echiparea intense o cunoasteti cu totii. Urmeaza ca saptamana viitoare sa pun pe ea eleron, senzori de parcare, praguri interioare si inca cateva ornamente toate primite discount de la dealer.
Concluzii
Negative:
- Finisaje execrabile in portbagaj. (cineva facea misto de mine ca nu au mai avut bani de spate la fabricatie si ca totul s-a concentrat pe fatza si bord)
- Usor zgomotoasa (motorul diesel) dar probabil ca o sa ma obisnuiesc
- Directia este hidraulica(nu electrica). Cand o calc brusc la peste 2500 RPM simt ca imi zboara volanul din mana
- Viteza 1 este diferita prea mult. Am cautat niste rapoarte ale cutiei de viteze dar inca nu am gasit. Mi se pare mult prea lunga comparativ cu celelalte
- Cotiera inutilizabila in mers ca sprijin pentru cot(stiam de la test drive dar in acelasi timp fiind inalt reusesc sa sprijin un pic cotul:) dar numai cand sunt in vitezele 2 4 6).
- Nu inteleg de ce nu au pus indicatorul de temperatura al motorului fix in computerul de bord(asa cum este cel de benzina). Temperatura motorului este vitala mai ales pentru diesel si cred ca ar trebui sa aiba locul ei bine asezat indiferent in ce meniu esti.

Impresii pozitive
- stabilitate excelenta la viteza mare
- trage bine de la 2500 in sus si simti din plin cei 140 de cai putere
- desi este subunitara te poti baza si pe viteza a 4-a
- sistemul audio bestial
- ambient superb noaptea cu toate luminitele rosii
- unghi foarte bun de atac cand urci bordurile.
- suspensia independenta spate isi face si ea simtita prezenta cand mai dai peste gropite
si mai sunt multe chestii ok pe care le-ati mai sesizat si voi pe topicul dedicat lancerului

Una peste alta ma bucur pentru alegerea facuta in totalitate si ma consolez cu idea ca aspectele negative la ea sunt mult prea mici ca sa conteze.
V-am atasat si o poza cu dom'soara.
Fişiere ataşate
lnc.jpg
lnc.jpg (168.79 KiB) Vizualizat de 3288 ori

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Vin Mai 30, 2008 9:46 pm

Sa o folosesti fara probleme.
Cind ai comandat-o si cind ti-a venit? Ai luat-o de la Brasov sau de la Bucuresti? De unde alimentezi?

Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Vin Mai 30, 2008 9:53 pm

Mersi mult. Pai... In ordinea evenimentelor am cautat-o mai intai in Bucuresti pentru ca aici lucrez si "vietuiesc" dar nu aveau pe stoc decat culori nevandute:alba, bej, gri. Asa ca am fost sfatuit sa caut culoarea in provincie. Zis si facut. Am gasit-o pe stoc la Tiriac Auto in Brasov de unde sunt eu de bastina si intr-o saptamana am pus gheara pe ea:). Am alimentat la Mol primul plin si inca am jumatate de rezervor. Mol pentru ca dupa cum stii e ceq mai aproape de casa auto.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Mai 30, 2008 10:20 pm

...

Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Vin Mai 30, 2008 10:42 pm

Lucrez de 3 ani in marketing:))))) Si cam asta fac zi de zi, negociez (ma tiganesc).
Glumesc. Am cerut toate accesoriile ca bonus si mi s-a raspuns pozitiv.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Iun 01, 2008 10:50 am

Ehee, masina ta e sora cu a mea. Cand o sa fii prin Brasov poate ne intalnim sa le facem cunostinta. Sa o stapanesti sanatos.

Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Vin Iul 24, 2009 2:59 pm

Am patit in urma cu 1 saptamana sa iau o groapa adanca si taioasa la aprox 90 km de ora in iubita noastra capitala.
Urmarile sunt catastrofale. Am o galma cat o pruna daca nu mai mare, pe cauciucul dreapta fata..Janta....nu mai zic. Iar mai grav este ca ceva s-a stricat ceva la directie iar distanta dintre aripa si cauciuc la roata lovita este cu aprox 5 mm mai mica decat la roata stanga.
Cu alte cuvinte roata e deplasata. Volanul imi zboara din mana cand franez in aproapierea unui semafor si daca cumva exista si denivelari in asfalt este JALE.

Nu stiu inca ce e afectat. Trebuie sa ma duc la casco unde imi vor face o cerere de constatare la service si acolo o sa-mi zica clar ce s-a intamplat. Pana una alta merg cu ea si imi/ii plang de mila. Ce s-a putut strica?Amortizor?Planetara?Caseta de directie?

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Vin Iul 24, 2009 3:17 pm

doar bielete, capete de bara, amortizor in cel mai bun caz

Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Lun Aug 17, 2009 5:39 pm

Am rezolvat saptamana trecuta.
Bilantul final: anvelopa+janta schimbate.
Geometria este in parametrii. Deci inca o dovada ca masina este foarte fiabila. Sunt multumit ca a iesit asa.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Aug 17, 2009 8:30 pm

Schimbate pe casco? Cam cat a fost in total ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori