Scris: Mie Oct 07, 2015 5:26 pm
Buna ziua,
revin cu o noua problema ) de fapt mai multe - de 2 luni numai probleme am cu masina ) Outlander I, motor 2.0 - 136 cp
1. Cand pornesc motorul indiferent de temperatura imi pleaca si ventilatoarele de la radiator (nu am AC pornit nici ventilatia.... nimic) - se pare ca problema ar fi panoul de comanda care pleaca direct pe treapata a doua de ventilatie si nici nu imi lasa motorul sa se incalzeasca mai mult de 70 grade. Am gasit piesa, costa aprox 700 lei. A mai avut cineva aceasta problema?
2. cand masina se afla la relanti se aude un rulment zanganind... daca apas abreiajul acest sunet dispare - are cineva idee de la ce ar putea fi? Exclus ambreiaj, kitul fiind nou si verificat de cineva de incredere si nu e ambreiajul
3. cand masina se afla in sarcina - in mers dupa aprox 1500 de turatii motorul se aude ca si cand ar fi de autobuz vechi. In legatura cu aceasta problema s-au verificat distributia (schimbata acum 2 saptamani) schimbat pompa apa, schimbat rola intinzatoare curea accesorii, intinzator hidraulic curea distributie, curea accesori - mentionez ca dupa schimbarea acestor piese masina scoate acelasi sunet de autobuz ca si inainte. In prezent (de 2 saptamani) masina are desfacuta cutia de transfer pt ca in uleiul acesteia, mecanicului i s-a parut ca se afla pilitura. Au fost 2 rulmenti identificati ca fiind uzati si anume : rulmenti grup conic cutie de transfer STB 5085 si R65-11 de provenienta KOYO + un simering BW 4363E. Aveti ideee unde pot fi gasiti acesti rulmenti? singurul loc in care am gasit a fost la o singura reprezentanta (am incercat la 4 service-uri...MIT MOTORS ...TIRIAC si nimeni nu ii identifica) semeringul este 50 lei cu TVA, in schimb rulmenti sunt in jur de 500 lei fara TVA. Am incercat la furnizori de rulmenti KOYO, dar dupa aceste coduri nu gasesc nimic....ASTEPT ORICE INDRUMARE.
4. Ultima problema ar fi rulmentul de la compresorul de AC...nu am cod pentru el...nu l-am demontat pt ca momentan ...in urma lucrarilor efectuate pana acum (aprox 3000 lei) am decis sa mai astept pana termin cu aceste lucrari si apoi sa decid ce fac cu masina... singurul loc unde am gasit rezolvarea acestei probleme a fost la reprezentanta, insa costul pieselor este de aprox 1000 lei + TVA pt ca vine cu tot ansamblul ...ei neschimband rulmentul de la compresor. Am inteles ca ar fi ceva firme specializate pe astfel de reparatii - astept sugestii.
Multumesc!
revin cu o noua problema ) de fapt mai multe - de 2 luni numai probleme am cu masina ) Outlander I, motor 2.0 - 136 cp
1. Cand pornesc motorul indiferent de temperatura imi pleaca si ventilatoarele de la radiator (nu am AC pornit nici ventilatia.... nimic) - se pare ca problema ar fi panoul de comanda care pleaca direct pe treapata a doua de ventilatie si nici nu imi lasa motorul sa se incalzeasca mai mult de 70 grade. Am gasit piesa, costa aprox 700 lei. A mai avut cineva aceasta problema?
2. cand masina se afla la relanti se aude un rulment zanganind... daca apas abreiajul acest sunet dispare - are cineva idee de la ce ar putea fi? Exclus ambreiaj, kitul fiind nou si verificat de cineva de incredere si nu e ambreiajul
3. cand masina se afla in sarcina - in mers dupa aprox 1500 de turatii motorul se aude ca si cand ar fi de autobuz vechi. In legatura cu aceasta problema s-au verificat distributia (schimbata acum 2 saptamani) schimbat pompa apa, schimbat rola intinzatoare curea accesorii, intinzator hidraulic curea distributie, curea accesori - mentionez ca dupa schimbarea acestor piese masina scoate acelasi sunet de autobuz ca si inainte. In prezent (de 2 saptamani) masina are desfacuta cutia de transfer pt ca in uleiul acesteia, mecanicului i s-a parut ca se afla pilitura. Au fost 2 rulmenti identificati ca fiind uzati si anume : rulmenti grup conic cutie de transfer STB 5085 si R65-11 de provenienta KOYO + un simering BW 4363E. Aveti ideee unde pot fi gasiti acesti rulmenti? singurul loc in care am gasit a fost la o singura reprezentanta (am incercat la 4 service-uri...MIT MOTORS ...TIRIAC si nimeni nu ii identifica) semeringul este 50 lei cu TVA, in schimb rulmenti sunt in jur de 500 lei fara TVA. Am incercat la furnizori de rulmenti KOYO, dar dupa aceste coduri nu gasesc nimic....ASTEPT ORICE INDRUMARE.
4. Ultima problema ar fi rulmentul de la compresorul de AC...nu am cod pentru el...nu l-am demontat pt ca momentan ...in urma lucrarilor efectuate pana acum (aprox 3000 lei) am decis sa mai astept pana termin cu aceste lucrari si apoi sa decid ce fac cu masina... singurul loc unde am gasit rezolvarea acestei probleme a fost la reprezentanta, insa costul pieselor este de aprox 1000 lei + TVA pt ca vine cu tot ansamblul ...ei neschimband rulmentul de la compresor. Am inteles ca ar fi ceva firme specializate pe astfel de reparatii - astept sugestii.
Multumesc!