Bujii colt benzina
Il chem la mine, nu sunt nebun sa ma duc la service. Din pacate eu nu stiu sa le scot . Cred ca sunt intr-un canal foarte adanc si am nevoie de o cheie speciala . Canalul, daca bujiile sunt acolo cum cred eu, este pozitionat in dreptul grilei de aerisire si nu are acces vizual . Mi-e frica sa nu stric ceva daca bag cheia orbeste.
Daca cineva stie cum se scot bujiile la Colt, rog sa-mi spuna si mie.
Daca cineva stie cum se scot bujiile la Colt, rog sa-mi spuna si mie.
QUOTE (Mugurcolt @ Aug 28 2009, 09:53 AM) Il chem la mine, nu sunt nebun sa ma duc la service. Din pacate eu nu stiu sa le scot . Cred ca sunt intr-un canal foarte adanc si am nevoie de o cheie speciala . Canalul, daca bujiile sunt acolo cum cred eu, este pozitionat in dreptul grilei de aerisire si nu are acces vizual . Mi-e frica sa nu stric ceva daca bag cheia orbeste.
Daca cineva stie cum se scot bujiile la Colt, rog sa-mi spuna si mie.
Eu le-am schimbat singur pe ale mele.Este foarte simplu.Daca o sa te uiti mai atent,fisele au in capul lor cate o bobina prinsa fiecare cu cate un surub cu cap in stea...sau ceva de genul. Iti trebuie pt acele suruburi o cheie cu care sa le poti desface.Dupa ce le desfaci fisele ies simplu,fara sa tragi de ele,deoarece in capatul lor au un arc.Practic dupa ce desfaci surubul ele se ridica singure in sus.
Intr-adevar,canalul pana la bujii este destul de adanc,deci iti trebuie o cheie de bujie cu cauciuc de prindere a bujiei in capat.Daca ai aceste 2 chei (eu le am si sunt chiar de la mama lor...japonia ) schimbarea bujiilor dureaza maxim 10 minute cu risc 0 de a strica ceva.
Nu iti recomand bujiile de la bosch...chiar si cele cu iridium. Nu le-am probat,dar de cate ori am pus bosch pe masinile care le-am avut,nu mergeau ok.
Dupa cum am mai scris,recomand Denso Iridium Power.Sunt testate si folosite de mine pe Colt 1.1,si de un coleg de serv pe Logan 1.4.
Daca cineva stie cum se scot bujiile la Colt, rog sa-mi spuna si mie.
Eu le-am schimbat singur pe ale mele.Este foarte simplu.Daca o sa te uiti mai atent,fisele au in capul lor cate o bobina prinsa fiecare cu cate un surub cu cap in stea...sau ceva de genul. Iti trebuie pt acele suruburi o cheie cu care sa le poti desface.Dupa ce le desfaci fisele ies simplu,fara sa tragi de ele,deoarece in capatul lor au un arc.Practic dupa ce desfaci surubul ele se ridica singure in sus.
Intr-adevar,canalul pana la bujii este destul de adanc,deci iti trebuie o cheie de bujie cu cauciuc de prindere a bujiei in capat.Daca ai aceste 2 chei (eu le am si sunt chiar de la mama lor...japonia ) schimbarea bujiilor dureaza maxim 10 minute cu risc 0 de a strica ceva.
Nu iti recomand bujiile de la bosch...chiar si cele cu iridium. Nu le-am probat,dar de cate ori am pus bosch pe masinile care le-am avut,nu mergeau ok.
Dupa cum am mai scris,recomand Denso Iridium Power.Sunt testate si folosite de mine pe Colt 1.1,si de un coleg de serv pe Logan 1.4.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Ieri am schimbat bujiile la 44.900Km. Intial am vrut sa vad cu ce fel de bujii a venit masina din fabrica. Dupa ce le-am demontat am constatat ca bujiile nu erau nici cu iridiu si nici cu platina. Erau Bosch Super ,cod FR7SE, standard, la fel ca cele pe care le cumparasem. Aratau in schimb foarte bine iar distanta intre electrozi, masurata cu lera, era aceeasi ca la cele noi. Le-am schimbat insa, avand in vedere ca numarul de km parcursi impune acest lucru, conform prevederilor din manualul de utilizare (maxim 45.000Km).
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori