Pagina 1 din 1
Scris: Vin Iul 07, 2017 11:12 pm
de ClaudiuS
Salutare, deschid un nou topic in aceasta categorie a forumului mitsu.ro, la 10 ani dupa achizitia modelului clasic.
Povestea incepe la fel ca prima, in showroom-ul de la Expozitiei, unde, pentru a doua oara in viata, am fost sedus de gheisele din gama Lancer. De aceasta data, vinovata este versiunea MY17 Invite in rochie albastra.
Dupa primii 300 km, rulati in oras, pot sa spun ca sunt foarte incantat, din toate punctele de vedere, si sper sa ma tina aceasta stare cel putin inca 10 ani
Plusuri fata de clasic:
- tinuta de drum este mai confortabila
- optiuni si sisteme electronice, incerc sa atasez fisa tehnica
- aspect interior/exterior de masina dintr-o clasa mai sus, ca sa nu zic "premium"
- cutia de viteze cere schimbul la turatii sub 2000 rpm, unde motorul de clasic s-ar fi innecat
- planul de revizie este la 20k fata de 10k la clasic
In schimb, imi lipseste huruitul de clasic la peste 3500 rpm, deocamdata suntem in faza de acomodare si nu a vazut mai mult de 3000rpm.
Scris: Sâm Iul 08, 2017 12:04 am
de daniel.doboseru
Felicitari pentru achizitie!
O bara de Lancer X clasic nu ai s-o schimbi?
Glumesc... desi nu mi-a placut deloc la inceput, si rupe din sportivitate, adauga la eleganta. Tot o masina frumoasa ramane.
Drumuri bune sa ai cu ea!
Scris: Lun Iul 10, 2017 11:19 am
de mariacrai
Sa o stapanesti sanatos. Drumuri line
Scris: Mie Aug 30, 2017 1:46 pm
de stefan321
Frumoasa culoare! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Mai pune poze
Scris: Vin Sep 08, 2017 9:01 am
de Goa
Sa o stapanesti sanatos, sa te duca pe drumuri bune si fara incidente! Frumoasa !
Scris: Dum Dec 03, 2017 1:36 pm
de suca117
Salut.
Plasticul acela negru de deasupra proiectoarelor le ai pe ambele parti ?
E vb de un triunghi mic de 5/3 cm,( priza de aier falsa deasupra proiectoarelor)
Mi e mi lipseste pe stanga .
dac e si la tine la fel e strategic. daca nu mi a cazut .
Scris: Lun Dec 04, 2017 12:39 pm
de spinner
Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km fara evenimente neplacute!
PS. te astept la un cruise control
Scris: Joi Dec 07, 2017 1:02 pm
de ClaudiuS
Intr-adevar, in stanga este o gaura, in dreapta nu, imi pare ca asa e turnata, nu cred ca este o priza detasabila.
Dupa aproape 6 luni si 7.000 km ma declar foarte multumit de achizitie si o conduc cu placere in fiecare zi (sau poate ca ma plictisisem de modelul clasic).
Consumul in afara este intre 5% (90km/h) - 7% (140kmh), iar in oras intre 7% (liber) - 10% (bara la bara).
Scris: Mar Aug 14, 2018 5:06 pm
de zimbet
QUOTE (ClaudiuS @ Jul 7 2017, 10:12 PM) Salutare, deschid un nou topic in aceasta categorie a forumului mitsu.ro, la 10 ani dupa achizitia modelului clasic.
Povestea incepe la fel ca prima, in showroom-ul de la Expozitiei, unde, pentru a doua oara in viata, am fost sedus de gheisele din gama Lancer. De aceasta data, vinovata este versiunea MY17 Invite in rochie albastra.
Dupa primii 300 km, rulati in oras, pot sa spun ca sunt foarte incantat, din toate punctele de vedere, si sper sa ma tina aceasta stare cel putin inca 10 ani /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Plusuri fata de clasic:
- tinuta de drum este mai confortabila
- optiuni si sisteme electronice, incerc sa atasez fisa tehnica
- aspect interior/exterior de masina dintr-o clasa mai sus, ca sa nu zic "premium"
- cutia de viteze cere schimbul la turatii sub 2000 rpm, unde motorul de clasic s-ar fi innecat
- planul de revizie este la 20k fata de 10k la clasic
In schimb, imi lipseste huruitul de clasic la peste 3500 rpm, deocamdata suntem in faza de acomodare si nu a vazut mai mult de 3000rpm.
Nice color!
Scris: Sâm Aug 18, 2018 9:57 pm
de ClaudiuS
Da, ma simt cam ciudat ca se tot uita lumea pe strada ... in special barbatii !!!
In iulie, dupa un an si 15mii km, i-am inlocuit uleiul la motor (Liqui Molly 0w20) si i-am completat un pic de antigel (supermarket).