Lancer 1.6 pe taximetrie
QUOTE (and3yu)Dar de ce nu iti iei lancer 2008 1.5 ?E vreo 15000ddp, are alt aspect si cred ca si tehnologia e mai noua.
O fi "tehnologie" noua asa cum crezi dar pentru mine nimic nu e nou sub soare deocamdata asa cum au facut aprecieri altii inaintea mea pe aici si e doar pentru cine isi permite sa experimenteze. Imi permit sa-i las pe altii s-o faca inaintea mea si eu doar sa privesc. Mult succes, si intelepciune.
O fi "tehnologie" noua asa cum crezi dar pentru mine nimic nu e nou sub soare deocamdata asa cum au facut aprecieri altii inaintea mea pe aici si e doar pentru cine isi permite sa experimenteze. Imi permit sa-i las pe altii s-o faca inaintea mea si eu doar sa privesc. Mult succes, si intelepciune.
tehnologie, lancer 1.5...motorul, cutia sunt de la colt (by Mitsubishi & Mercedes), deci tehnologie de prin 2004...cam de cand e si lancerul 1.6, un produs conceptie japoneza 100%.
E ok, dar nu nou.
Singura tehnologie noua 100% (electronica, soft, mecanica) in ceea ce priveste lancerul, e la varianta 1.8.
In rest nimic nou.
E ok, dar nu nou.
Singura tehnologie noua 100% (electronica, soft, mecanica) in ceea ce priveste lancerul, e la varianta 1.8.
In rest nimic nou.
QUOTE (Cristi)e potrivita pentru taximetrie.
colantata galben taxi e super masina, ii mai pui si eleron pe spate, un spoiler mai grav in fata...sa vezi clientela curioasa sa se plimbe cu evo. )
mai tarziu gpl si te-ai scos.
cat despre fiabilitate...service-urile nu au vazut lancere vechi 1.6 si 2.0 cu probleme la motor sau cutie.
in rest sunt mai bine lucrate ca lancerul nou, din toate punctele de vedere.
e diferenta de la cer la pamant intre ele.
1.Presupun ca ai vazut cum arata galben atata timp cat faci remarci asa pozitive.
2.Fara eleron nici nu discut cu dealerul.
3.In privinta spoilerului fata ma abtin pentru ca presupun ca voi avea curse in anumite comune limitrofe si nu as vrea din acest punct de vedere sa renunt la aceste curse. In schimb am vazut pe ebay multe briz-brizuri elegante si stilate.
4.Si de ce mai tarziu GPL, si nu imediat?
5.Referitor la vizita Lancere in service, cate sunt si cati posteaza impresii? Dupa mine, putini.
colantata galben taxi e super masina, ii mai pui si eleron pe spate, un spoiler mai grav in fata...sa vezi clientela curioasa sa se plimbe cu evo. )
mai tarziu gpl si te-ai scos.
cat despre fiabilitate...service-urile nu au vazut lancere vechi 1.6 si 2.0 cu probleme la motor sau cutie.
in rest sunt mai bine lucrate ca lancerul nou, din toate punctele de vedere.
e diferenta de la cer la pamant intre ele.
1.Presupun ca ai vazut cum arata galben atata timp cat faci remarci asa pozitive.
2.Fara eleron nici nu discut cu dealerul.
3.In privinta spoilerului fata ma abtin pentru ca presupun ca voi avea curse in anumite comune limitrofe si nu as vrea din acest punct de vedere sa renunt la aceste curse. In schimb am vazut pe ebay multe briz-brizuri elegante si stilate.
4.Si de ce mai tarziu GPL, si nu imediat?
5.Referitor la vizita Lancere in service, cate sunt si cati posteaza impresii? Dupa mine, putini.
1. Am vazut galben doar EVO si arata bine. Se aseamana destul de mult la caroserie. Masina are geamuri mari pe toate laturile ceea ce e perfect in oras, bine inchegata, comoda, super silentioasa, deloc obositoare si mai ales ofera placere la condus.
Trebuie sa recunosc ca te-ai orientat bine. Pretul e mai mult decat bun la ce ofera masina asta. Nu se compara nu celelalte mizerii 70% plastic de pe piata care sunt la acelasi pret cu ea.
Masina e simpla, dar e interesanta si cu putine imbunatatiri originale si de bun gust, e o aparitie de efect.
4. GPL...nu stiu, am zis sa treci de rodaj.
5. Aici nu stiu cati sunt obiectivi, dar pe forumurile de afara sunt foarte deschisi si crede-ma ca chiar nu ai sa vezi vr-un post cu probleme motor + cutie, la generatia asta de lancer. E ultima generatie de lancer, conceptie si calitate japan.
Am un prieten la mcar, in service, tipul e sincer...mi-a zis ca lancer 1.6 si 2.0 nu au prins in service cu vreo problema la motor, nici macar unul, iar la cutie doar unul 2.0 (parca)...dar tipul era criminal cu levierul de viteze.
Trebuie sa recunosc ca te-ai orientat bine. Pretul e mai mult decat bun la ce ofera masina asta. Nu se compara nu celelalte mizerii 70% plastic de pe piata care sunt la acelasi pret cu ea.
Masina e simpla, dar e interesanta si cu putine imbunatatiri originale si de bun gust, e o aparitie de efect.
4. GPL...nu stiu, am zis sa treci de rodaj.
5. Aici nu stiu cati sunt obiectivi, dar pe forumurile de afara sunt foarte deschisi si crede-ma ca chiar nu ai sa vezi vr-un post cu probleme motor + cutie, la generatia asta de lancer. E ultima generatie de lancer, conceptie si calitate japan.
Am un prieten la mcar, in service, tipul e sincer...mi-a zis ca lancer 1.6 si 2.0 nu au prins in service cu vreo problema la motor, nici macar unul, iar la cutie doar unul 2.0 (parca)...dar tipul era criminal cu levierul de viteze.
[quote="Cristi"]
e diferenta intre o masina japoneza 100% chiar daca e conceptie veche si alta facuta din vechituri, la ieftineala si doar asamblata in Japonia. )
omul vrea un Mitsubishi, nu un VW vechi recarosat in lancer tdi .
pentru taxi ar fi bune amandoua, dar e de preferat una mai ieftina si care si-a demonstrat fiabilitatea timp de 4 ani.
Incerc sa punctez ce ma determinat sa fac aceasta alegere dupa multe analize live si on-line : Mitsubishi 1.6 Invite.
1. Bugetul pana la 13-14 mii euro. (si eu sunt roman si nu am parinti care sa-mi dea, sau alte venituri extrabugetare). Tot ce am facut a fost facut prin eforturi proprii.
2. Model vechi care ar trebui sa aiba o multime de probleme rezlovate vis a vis de cele noi care acum sunt scoase pe piata si nu se stie.
3. Pentru noi familie modesta (2copii) e bine sa avem ceva clasic si modest totusi cu anumite facilitati (optiuni) care sunt incluse la acest model, mult peste ofertele asemanatoare.
4. Nu voi fi de acord niciodata sa platesc o taxa de 20%si poate mai mult pentru nume atata timp cat globalizarea e fenomen de care nu poti scapa. Cum spunea cineva pe aici referitor la anumite componente care au o anumita sigla si sunt asamblate pe o altfel de marca.
5. Interior spartan si simplu, clasic. Asta vrem. Un cunoscut incerca sa-mi spuna cum se simte (ca intr-o nava spatiala) intr-un Auris si desi i-am spus ca am incercat masina si nu mi-a placut nu a incetat cu insistentele in a ma convinge ca Toyota e ...si e ... desi eu i-am spus ca nu vreau sa ma simt ca intr-o nava spatiala. Vreau sa ma simt ca acasa in sufrageria mea de 60m patrati cu canapele gabene. Si din acest punct de vedere mazda 6 e mult peste puterile noastre.
6. Pragmatic fiind, calitate-pret, fiabilitate, si alte maruntisuri m-au facut sa aleg.
OBSERVATIE: inca nu am cumparat masina.
e diferenta intre o masina japoneza 100% chiar daca e conceptie veche si alta facuta din vechituri, la ieftineala si doar asamblata in Japonia. )
omul vrea un Mitsubishi, nu un VW vechi recarosat in lancer tdi .
pentru taxi ar fi bune amandoua, dar e de preferat una mai ieftina si care si-a demonstrat fiabilitatea timp de 4 ani.
Incerc sa punctez ce ma determinat sa fac aceasta alegere dupa multe analize live si on-line : Mitsubishi 1.6 Invite.
1. Bugetul pana la 13-14 mii euro. (si eu sunt roman si nu am parinti care sa-mi dea, sau alte venituri extrabugetare). Tot ce am facut a fost facut prin eforturi proprii.
2. Model vechi care ar trebui sa aiba o multime de probleme rezlovate vis a vis de cele noi care acum sunt scoase pe piata si nu se stie.
3. Pentru noi familie modesta (2copii) e bine sa avem ceva clasic si modest totusi cu anumite facilitati (optiuni) care sunt incluse la acest model, mult peste ofertele asemanatoare.
4. Nu voi fi de acord niciodata sa platesc o taxa de 20%si poate mai mult pentru nume atata timp cat globalizarea e fenomen de care nu poti scapa. Cum spunea cineva pe aici referitor la anumite componente care au o anumita sigla si sunt asamblate pe o altfel de marca.
5. Interior spartan si simplu, clasic. Asta vrem. Un cunoscut incerca sa-mi spuna cum se simte (ca intr-o nava spatiala) intr-un Auris si desi i-am spus ca am incercat masina si nu mi-a placut nu a incetat cu insistentele in a ma convinge ca Toyota e ...si e ... desi eu i-am spus ca nu vreau sa ma simt ca intr-o nava spatiala. Vreau sa ma simt ca acasa in sufrageria mea de 60m patrati cu canapele gabene. Si din acest punct de vedere mazda 6 e mult peste puterile noastre.
6. Pragmatic fiind, calitate-pret, fiabilitate, si alte maruntisuri m-au facut sa aleg.
OBSERVATIE: inca nu am cumparat masina.
QUOTE (Cristi)1. Am vazut galben doar EVO si arata bine. Se aseamana destul de mult la caroserie. Masina are geamuri mari pe toate laturile ceea ce e perfect in oras, bine inchegata, comoda, super silentioasa, deloc obositoare si mai ales ofera placere la condus.
Trebuie sa recunosc ca te-ai orientat bine. Pretul e mai mult decat bun la ce ofera masina asta. iteze.
Va rog frumos si foarte mult, POZE cu interior crem Lancer 1.6 Invite Clasic. Multumesc mult. Cei din Bucuresti au mai multe oportunitati.
Trebuie sa recunosc ca te-ai orientat bine. Pretul e mai mult decat bun la ce ofera masina asta. iteze.
Va rog frumos si foarte mult, POZE cu interior crem Lancer 1.6 Invite Clasic. Multumesc mult. Cei din Bucuresti au mai multe oportunitati.
cat despre fiabilitate...service-urile nu au vazut lancere vechi 1.6 si 2.0 cu probleme la motor sau cutie.
Asa spui! Dar cum sa-mi explic cum au sarit unii pe "grasu" dupa accidentul avut, pentru piese? Sa inteleg ca anumite lucruri nu se spun? Adica de ex. de ce ar fi avut nevoie unul de ansamblul ambreiaj???
Asa spui! Dar cum sa-mi explic cum au sarit unii pe "grasu" dupa accidentul avut, pentru piese? Sa inteleg ca anumite lucruri nu se spun? Adica de ex. de ce ar fi avut nevoie unul de ansamblul ambreiaj???
QUOTE (Marty)Mai omule, stai potolit cu interiorul beige la taximetrie! Beige e si asa o culoare de interior EXTREM de pretentioasa pentru o masina de familie, daramite pentru un taxi.
Nu sunt adept al extremelor ci doar am politica mea proprie, presupun ca neantelesa.Sunt om cu adevarat si ma numesc MIHAI (mike1) si sunt potolit. Despre politica culorii si intretinerea sa nu-ti faci griji ca m-am gandit mult la asta si am si recidiva cu taxi 10 ani cu Mercedes cu interior galben.
Nu sunt adept al extremelor ci doar am politica mea proprie, presupun ca neantelesa.Sunt om cu adevarat si ma numesc MIHAI (mike1) si sunt potolit. Despre politica culorii si intretinerea sa nu-ti faci griji ca m-am gandit mult la asta si am si recidiva cu taxi 10 ani cu Mercedes cu interior galben.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori