2008 Lancer 1.8 - 143CP Orient Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Iul 27, 2009 10:34 pm

Back
Dupa revizia de 20k, facuta de fapt la 17.820, am plecat in concediu cu lancerul prin germania, stiind sigur ca ma intorc dupa 20k km. Cel putin in bavaria e o iluzie treaba cu lipsa restrictiilor de viteza pe autostrada. Dupa ce ca avea doar 2 benzi pe 90% din Salzburg-Munchen si Garmisch-Munchen, era plina de masini astfel incat chiar daca nu aveam restrictii mi-ar fi fost imposibil sa ii dau 200+ km/h
Nu stiu cum o fi in restul germaniei, dar la intoarcere, cand am intrat in austria pe la Salzburg, am multumit lui Dumnezeu ca pot merge nestingherit cu 140-160.
Masina a functionat ireprosabil, ca de obicei. Chiar si bavarezii de la pensiune au mai intors capul cand intram in curtea interioara, iar ei aveau numai BMW-uri evident. Ce sa mai zic de singura familie de italieni de acolo, au facut niste ochi cat cepele. Acum nu stiu daca se uitau ca am numar de romania...vesticii gandindu-se probabil ca suntem abia coborati din copac, sau chiar admirau masina.
Am vazut destul de multe Loganuri in schimb, majoritatea break, asa cum le plac lor.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mar Iul 28, 2009 10:16 am

Mitsibushi face furori peste tot

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Sâm Oct 17, 2009 1:40 pm

Revin pe threadul asta cu ceva noutati.
Astea sunt ultimile modificari ale masinii, noile accesorii mai bine zis. Sunt facute de fratele meu si le prezint aici pentru inceput, urmand ca dupa ce finiseaza matritele sa scot la vanzare pe threadul dedicat. Momentan sunt curios daca exista persoane interesate.
Ca si preturi, primele 10 perechi vor costa 150lei/pereche, sa-i zicem promotie. Ele vin nevopsite si sunt din fibra de sticla.
Poze:
Fişiere ataşate
Image0026.jpg
Image0026.jpg (283.5 KiB) Vizualizat de 2790 ori
Image0025.jpg
Image0025.jpg (389.05 KiB) Vizualizat de 2799 ori
Image0024.jpg
Image0024.jpg (306.74 KiB) Vizualizat de 2788 ori
Image0023.jpg
Image0023.jpg (309.6 KiB) Vizualizat de 2792 ori
Image0022.jpg
Image0022.jpg (301.7 KiB) Vizualizat de 2801 ori
Image0021.jpg
Image0021.jpg (379.22 KiB) Vizualizat de 2797 ori
Image0020.jpg
Image0020.jpg (133.28 KiB) Vizualizat de 2805 ori
DSCF31392.JPG
DSCF31392.JPG (793.98 KiB) Vizualizat de 2813 ori
DSCF3138.JPG
DSCF3138.JPG (1.1 MiB) Vizualizat de 2821 ori
DSCF3134.JPG
DSCF3134.JPG (537.17 KiB) Vizualizat de 2828 ori
DSCF3127.JPG
DSCF3127.JPG (446.55 KiB) Vizualizat de 2821 ori
DSC00017.JPG
DSC00017.JPG (69.07 KiB) Vizualizat de 2834 ori

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Lun Oct 19, 2009 10:39 pm

Ar fi interesant daca ar face si grila de jos la fel, doar cu 3-4 randuri de fibra.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Oct 20, 2009 1:08 pm

Dupa parerea mea ar arata cam urat si pe grila de sub bara. Oricum deocamdata singura variatie pe proiectul asta poate fi pentru masinile cu proiectoare de ceata, deci cu locuri pt proiectoare

Avatar utilizator
livoss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 13, 2009 10:02 pm

Mesaj de livoss » Joi Oct 29, 2009 9:18 pm

salve,
am ocazia sa iau un invite 1.8 cvt. are numai 200 km. pretul e bun, nimic de zis. mi-e un pic frica de cutie automta. poti fi un pic obiectiv si sa-mi dai cateva argumente...stiu eu...de ce mi-as lua cu cvt si nu cu mt?
multam fain

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Oct 29, 2009 11:16 pm

Uite AICI modul de functionare al cutiei CVT. Mai gasesti si pe forum destule informatii despre asta. De ex. AICI.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Vin Oct 30, 2009 9:46 pm

QUOTE (livoss @ Oct 29 2009, 09:18 PM) salve,
am ocazia sa iau un invite 1.8 cvt. are numai 200 km. pretul e bun, nimic de zis. mi-e un pic frica de cutie automta. poti fi un pic obiectiv si sa-mi dai cateva argumente...stiu eu...de ce mi-as lua cu cvt si nu cu mt?
multam fain

Pai sa dau cateva impresii:

- nu are ambreiaj, nici macar controlat automat ca la cutiile automate secventiale, deci scapi de problemele aferente
- nu are viteze, deci accelerarea se face constant, fara timpi morti in care se schimba vitezele
- cand simti ca vrei sa controlezi manual turatia motorului, actionezi clapetele si schimbi acele viteze virtuale dupa bunul plac. De exemplu daca intr-o rampa ai nevoie de mai multa putere, pui in manual din clapete si aduci motorul la turatii optime pentru accelerare/depasire.
- condusul in oras de la un semafor la altul devine mult mai relaxant
- ca si punct negativ e faptul ca scoti la accelerare mai putina putere decat o manuala. Desi nu am condus un lancer 1.8 manual, am auzit cateva comentarii pe aceasta tema. Cu a mea am scos 8.8s pana la 100km/h, nu stiu cat scoate o manuala. Deasmenea nu poti pleca cu scartzait de roti, demarajul e controlat de computer si nu te lasa sa faci prostii cu motorul sau cutia.

Chiar daca te vei obisnui putin mai greu cu masina, vei fi foarte multumit per total.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Noi 02, 2009 9:06 pm

Apropos, are si functia kick-down?

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Noi 02, 2009 9:48 pm

Daca apesi mai tare pe acceleratie se simte ca duce destul de repede turatia sus, dar nefiind o transmisie cu pinioane nu pot spune ca reduce o treapta de viteza. Pur si simplu urca turatia motorului, insa tot pe padele ma bazez ca sa depasesc asa cum vreau, iar in plus e mult mai fun sa ma simt ca la F1

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori